angelou Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #941 Skrevet 12. januar 2007 Da gikk det slik det ikke skulle gå Gikk fra spotting igår til kraftig blødning i natt og idag tidlig. Fikk komme inn på sykehuset med en gang og på UL fikk de bekreftet at det var en SA. Narkose og utskrapning neste, og nå er jeg hjemme igjen. Fryktelig lei meg og synes livet er blodig urettferdig akkurat nå
Eeyore Skrevet 12. januar 2007 #942 Skrevet 12. januar 2007 Åh nei Nå ble jeg ordentlig lei meg Og du som var kommet så langt. Verden er jammen urettferdig Og jg som skulle gratulere deg med eksamen også, det ble ikke helt det sammen nå... og
angelou Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #943 Skrevet 12. januar 2007 Formen er bra fysisk og jeg kjenner at jeg nok skal komme meg igjennom dette psykisk også. Fikk kjempegod behandling på sykehuset og min kjære sambo har vært helt suveren ved min side i hele dag. Fant også ut at jeg er RH minus, og fikk sprøyte etterpå for at det ikke skal ha noen virkning på neste graviditet. En av gynekologene sa vi burde vente i 2-3 mnd med å prøve igjen, men han andre sa vi kunne begynne igjen etter neste mens, så jeg veit ikke hva jeg skal tro jeg. God klem til alle sammen, håper det står bra til med dere og at alt går bra. Nå tar jeg meg en KG - pause for en liten stund, kommer sterkere tilbake
Petra Prøvedokke Skrevet 12. januar 2007 #944 Skrevet 12. januar 2007 å, nei det var ikke slik det skulle gå, nei. nå ble jeg fryktelig lei meg jeg leste et sted at man tidligere sa at man skulle vente noen måneder med å bli gravid etter en SA - og dette var mye fordi man baserer termin på første dag i siste mens. men nå som man bruker UL til å finne ut av termin er det ikke så viktig. det stod også at vedkommende (var det nylander?) hadde sett mange friske barn som var laget rett etter en SA. du får ha en det så bra du kan ha det! tenker på deg!!!
Viburnum Skrevet 12. januar 2007 #945 Skrevet 12. januar 2007 Varme tanker til deg og din kjære, Angelou. Kommer til å savne deg i augustklubben
Frida Frosk Skrevet 12. januar 2007 #946 Skrevet 12. januar 2007 Nei... Det var ikke i tankene mine engang at det skulle gå slik selv om du spottet litt. Vet ikke hva jeg skal si, for det er vel ikke noe jeg kan si for at det skal hjelpe. Dette fortjente du virkelig ikke, men bra at du har en super mann og at de tok godt vare på deg på sykehuset også. Håper du ikke blir borte fra oss i alt for lang tid. Vil savne deg, men skjønner at du ikke orker å være her akkurat nå. Mange klemmer fra meg.
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 #947 Skrevet 12. januar 2007 Jeg er så fryktelig lei meg på deres veiene. Det var virkelig ikke slik det skulle gå. Ta den tida du trenger. Gråt og snakk om det. Det er så vanvittig urettferdig når det går galt, det har du helt rett i.
Kylling Skrevet 12. januar 2007 #948 Skrevet 12. januar 2007 Nå triller det tårer hos meg. Dette var fryktelig! Føler utrolig med dere, angelou. Tenker på deg.
Impala Skrevet 13. januar 2007 #950 Skrevet 13. januar 2007 Stakkars deg Livet er jammen meg ikke rettferdig, det er helt sikkert. Føler veldig med deg, og vet hvordan du har det selv om jeg ikke var like langt på vei før jeg mistet Syns dere skal begynne å prøve igjen etter at du har hatt en mens jeg, hvis det føles greit
Catus Skrevet 14. januar 2007 #951 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Å nei, angelou! Dette var fryktelig trist å lese. Jeg vet ikke helt hva jeg kan si, bortsett fra at jeg føler med deg og tenker på deg. Godt du har en super mann som tar vare på deg. Endret 14. januar 2007 av Bippe
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #952 Skrevet 14. januar 2007 Så ufattelig trist å lese dette angelou Hvor lengt på vei var du egentlig kommet? Det virker som dere er relativt positive, og det er godt å lese. Ellers er det vel mye i det Pi@ sier om å snakke om det og også gråte noen tårer...
Mrs N Skrevet 14. januar 2007 #953 Skrevet 14. januar 2007 Nei, så trist angelou!! Jeg håper det går bra med deg og mannen :klem:
smile Skrevet 14. januar 2007 #954 Skrevet 14. januar 2007 NEEEEI!!!! Dette var skikkelig trist å lese!!!! Vil bare gi deg en kjempestor Ta var på dere selv nå!!!!
Vannmelon Skrevet 14. januar 2007 #955 Skrevet 14. januar 2007 Å nei - det var kjempetrist. Pass godt på deg selv nå.
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #956 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Tittet innom dagboka di og leste det som skjedde.Trist det som skjedde. har selv hatt en SA så jeg vet hvordan du har det nå. Ta godt vare på deg selv. Endret 14. januar 2007 av Tanita
Vingedama Skrevet 15. januar 2007 #957 Skrevet 15. januar 2007 Åh nei... Så fælt! Så urettferdig! Håper noen steller pent med deg Skjønte det var noe galt da jeg ikke fant dagboka di....
angelou Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #958 Skrevet 15. januar 2007 Mange til alle som tenker på meg. Her går livet sin skjeve gang, er ganske langt nede nå, men jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Var 11+0 den dagen det skjedde, så hadde vel mentalt forberedt meg på at dette skulle gå bra, nedturen ble sikkert desto større. Har flytta dagboka mi til generelle dagbøker jeg, er ikke forberedt på å takle prøvesnakk og sånn enda. Kommer derfor ikke til å være så mye inne her heller i tiden fremover. Jeg har ikke lyst å være her hvis jeg ikke evner å leve meg inn i og glede meg over alt det som skjer i livene deres. Når jeg greier det kommer jeg tilbake
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #959 Skrevet 15. januar 2007 Huff, jeg får så vondt av å lese her nå angelou. Det er meningsløst det dere har vært gjennom nå. Skjønner godt at du ikke vil tenke prøvesnakk fremover. Og ta for all del den tiden du trenger. Tenker på deg/dere.
Petra Prøvedokke Skrevet 15. januar 2007 #960 Skrevet 15. januar 2007 sier som Toblis; ta den tiden du trenger! vi er ihvertfall her når du velger å stikke innom!! tenker på dere - og håper dere har det så bra dere kan ha det. -og tar vare på hverandre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå