Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Første trimester

1-4 uker = 1mnd

5-9 uker = 2mnd

10- 13 uker = 3mnd

Andre trimester

14-18 uker = 4mnd

19-22 uker = 5mnd

23-27 uker = 6mnd

Tredje trimester

28-31 uker = 7mnd

32-36 uker = 8mnd

37-40 uker = 9mnd

Måtte bare lime inn denne også, når jeg endelig fant den ;) Og så må jeg huske å fyllle ut vektlista mi, har lagt på meg 1,5 kg (men, gikk ned 2 til å begynne med da, så det er ikke så aller verst likevel). Tror det meste er julemat og godteri :sjenert: Tenk, jeg er tre måneder på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 5 - 2,3 kg (-1 kg) 01.12.07

Uke 7 - 2,6 kg (-2 kg) 15.12.07

Uke 10 - 3 kg (-0,5 kg) 06.01.07

Uke 13 - 3,5 kg

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trimesteroversikten var veldig nyttig. Har liksom lurt på hva jeg er med mine 16 uker.... :ler: Skal kopiere den!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt veldig på hvor mange mnd.er jeg kunne si jeg var, så det var fint med den oversikten... Blir altså 5 mnd før svigerslekta får vite noe :ler: Ha ha, setter ny standard der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var en flott ticker :)

Du verden tiden flyr :overrasket: Herreminhatt... Men så morsomt at du snart er i trinnsemester 2. Da kommer det sikkert litt energi tilbake og :)

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd på vei! :overrasket: Du testa jo nettopp positivt. Gurimalla som tiden flyr. Hjelpes.

Stilig ticker! :)

Ha en fin dag, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt mange tjuver her synes jeg :ler:

Det er jo så fint at vi kan stjele lure ting av hverandre, jeg har stjelt den jeg også da :sjenert:

Fortalt sjefen min at de skal "miste" meg idag, magen begynner å vise, så gjorde det bare jeg. Hun holder tett hun likevel og vi har et såpass godt forhold at det er naturlig å dele det med henne selv om det er tidlig enda. Hun ble veldig glad på våre vegne, det var godt å få det ut av verden - og at hun tok det så fint. Har verdens beste sjef :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være å ha fått sagt det til sjefen. Alt blir liksom så mye enklere da :) Fint at hun tok det så bra, men det skal jo egentlig bare mangle. Det er jo en fantastiks ting å få barn, selv om man dessverre blir borte en stund...

Tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra, for sjefen min tok det ikke noe særlig.... Ikke at jeg hadde forventet at han hadde gratulert meg, liksom. Men han har bare unngått meg etter vårt hastige lille møte. Blæ... Godt at du har en ok sjef :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det skulle bare mangle :) Sjefen min er dame da, kan hende de reagerer litt annerledes enn de mannfolka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, you go girl :)

Kan vel hende at han har holdningen "ok, hun er gravid, dette fikser vi" og ferdig med det liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart andre trimester her ja. Tiden går fort ja!

5 uker til jeg er i tredje trimester :sjokkert:

Men du kan glede deg til den plutselige energien i andre trimester! Og nyt den mens den varer, før du har kommet så langt at du må begynne med middagslur igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har vi hatt skikkelig babyboom de siste to åra, så sjefen min burde nesten være så vant til å høre sånt at han nesten ikke reagerer lenger.

På den andre siden hadde han vel fått litt hetta, på grunn av at det har vært og fortsatt er så mange vikarer hos oss. Han har hatt sitt å stri med under boomen, stakkar. Ørtenhundre intervjuer og mangel på folk. Men det er sånne bekymringer han er betalt for å ha da, så jeg synes egentlig ikke så synd på ham. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott måte sjefen reagerte på! Dette var noe annet en lubelillens opplevelser iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...