Catus Skrevet 2. januar 2007 #861 Del Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår, angelou! Så morsomt å høre hvordan familien reagerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 2. januar 2007 #862 Del Skrevet 2. januar 2007 HEEEEEEEEEEI ANGELOU!!! GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN!! Er så lenge siden jeg har vært her inne at jeg ikke har fått med meg noen ting!!! Så spennende da!! JIPPIIII! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. januar 2007 #863 Del Skrevet 2. januar 2007 Så morsomt det må ha vært å fortelle da. Gøy når alle tar av sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. januar 2007 #864 Del Skrevet 2. januar 2007 Så gøy at alle sammen ble så glade Er det virkelig 10 uker allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. januar 2007 #865 Del Skrevet 2. januar 2007 Morsom beskrivelse av reaksjonene! 10 uker allerede? Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #866 Del Skrevet 3. januar 2007 Bare nesten 10 uker da - på fredag,så da er jeg vel 9+5 idag Men, det er nesten 10 det (angelou ønsker seg at tiden skal gå like fort som den gjorde i jula ). Takk for gratulasjon Netten - koselig å "se" deg igjen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #867 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå har jeg turt å lage meg ticker jeg også, men siden jeg ikke er supermedlem så må jeg nøye meg med en link i signaturen, men det funker da det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. januar 2007 #868 Del Skrevet 3. januar 2007 Det funker helt fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. januar 2007 #869 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå har jeg turt å lage meg ticker jeg også← Og du som har virka så rolig og trygg hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #870 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, og jeg har forsåvidt vært ganske rolig, og ikke vært så veldig bekymret, men det ligger jo alltid og murrer litt i bakhodet da For meg var liksom den store "bøygen" å bli ferdig med uke 8. Da ble jeg mye roligere med en gang, fordi risikoen for SA avtar betraktelig da også, nå er det 93,6 % sjanse for at alt skal gå bra, og det er ganske gode odds det Har ikke helt skjønt at jeg er gravid enda jeg da, tror jeg er superwoman og blir like skuffa hver gang jeg finner ut at jeg orker absolutt ingenting Håper det går bra med deg Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 #871 Del Skrevet 3. januar 2007 Dette går så bra vettu angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #872 Del Skrevet 3. januar 2007 Det tror jeg også, det er ihvertfall ingenting som kan ta fra meg gleden over graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. januar 2007 #873 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er bra å være positiv, for det går jo bra i de aller, aller fleste tilfeller. Og nå er du jo så langt på vei, at det ihvertfall ikke er noen vits i å bekymre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. januar 2007 #874 Del Skrevet 3. januar 2007 Men du ER jo en superwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. januar 2007 #875 Del Skrevet 3. januar 2007 93,6% er jo så god som sikkert. P-piller er jo 97% sikkert, så jeg tror du kan ta det helt med ro Ha en fin graviddag Og tickeren var veldig søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. januar 2007 #876 Del Skrevet 4. januar 2007 enig med Eeyore. Ingen av di 3 prosentene ppillene ikke var sikre på slo til hos meg noen av di *tenker* 12-13 årene jeg gikk på pilla!! Du kan bare slappe helt av, dette er jeg sikker på går bra Men 10 uker!! gosh!! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #877 Del Skrevet 4. januar 2007 Jepp, jeg er superwoman ja Føler meg ikke helt som det når jeg ligger som et vrak på sofaen fra jeg kommer hjem til jeg går og legger meg, er så sinnsykt trøtt HELE tiden, gleder med til 2.trimester nå 10 uker ja, de siste ukene har flydd avgårde synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. januar 2007 #878 Del Skrevet 4. januar 2007 Fra et vrak til et annet: 16 uker i dag og nå ser det endelig ut til at overskuddet er tilbake Bare å ta det med ro til kroppen finner ut at den er klar for sprett og sprell igjen, jenta mi! Alle gravide er superwomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. januar 2007 #879 Del Skrevet 4. januar 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. januar 2007 #880 Del Skrevet 4. januar 2007 Alle gravide er superwomen ← Jepp. Eller i hvertfall vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå