Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEEEEEEEEEEI ANGELOU!!! GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN!! :hoppe::blomst::hoppe: Er så lenge siden jeg har vært her inne at jeg ikke har fått med meg noen ting!!! Så spennende da!! JIPPIIII! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nesten 10 uker da - på fredag,så da er jeg vel 9+5 idag :) Men, det er nesten 10 det :ler: (angelou ønsker seg at tiden skal gå like fort som den gjorde i jula :sjenert: ). Takk for gratulasjon Netten - koselig å "se" deg igjen her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg turt å lage meg ticker jeg også, men siden jeg ikke er supermedlem :sur: så må jeg nøye meg med en link i signaturen, men det funker da det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg har forsåvidt vært ganske rolig, og ikke vært så veldig bekymret, men det ligger jo alltid og murrer litt i bakhodet da ;) For meg var liksom den store "bøygen" å bli ferdig med uke 8. Da ble jeg mye roligere med en gang, fordi risikoen for SA avtar betraktelig da også, nå er det 93,6 % sjanse for at alt skal gå bra, og det er ganske gode odds det :)

Har ikke helt skjønt at jeg er gravid enda jeg da, tror jeg er superwoman og blir like skuffa hver gang jeg finner ut at jeg orker absolutt ingenting :ler: Håper det går bra med deg Pi@ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å være positiv, for det går jo bra i de aller, aller fleste tilfeller. Og nå er du jo så langt på vei, at det ihvertfall ikke er noen vits i å bekymre seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

93,6% er jo så god som sikkert. P-piller er jo 97% sikkert, så jeg tror du kan ta det helt med ro :ler:

Ha en fin graviddag :klem:

Og tickeren var veldig søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: enig med Eeyore. Ingen av di 3 prosentene ppillene ikke var sikre på slo til hos meg noen av di *tenker* 12-13 årene jeg gikk på pilla!! :ler:

Du kan bare slappe helt av, dette er jeg sikker på går bra :)

Men :overrasket: 10 uker!! gosh!! :hoppe:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg er superwoman ja :ler: Føler meg ikke helt som det når jeg ligger som et vrak på sofaen fra jeg kommer hjem til jeg går og legger meg, er så sinnsykt trøtt HELE tiden, gleder med til 2.trimester nå :)

10 uker ja, de siste ukene har flydd avgårde synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et vrak til et annet: 16 uker i dag og nå ser det endelig ut til at overskuddet er tilbake :hoppe: Bare å ta det med ro til kroppen finner ut at den er klar for sprett og sprell igjen, jenta mi!

Alle gravide er superwomen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...