Catus Skrevet 19. desember 2006 #821 Del Skrevet 19. desember 2006 Fikk du tak i reker, da? Jeg gleder meg forresten til å høre hvordan nyheten blir mottatt på julaften. Det må være så koselig å kunne gi en sånn flott julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. desember 2006 #822 Del Skrevet 19. desember 2006 Så gøy det blir å fortelle på julaften da. Hørtes forresten utrolig godt ut med rekesmørbrød ja... Fikk jeg lyst på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 20. desember 2006 Fikk ikke tak i reker nei, de hadde bare kiloskartonger, og det er jo alt for mye, så da kjøpte jeg meg rekesalat med egg og majones, men det er jo ikke det samme Reker i lake IKKE aktuelt, det er bare ekkelt det Lysten har ikke gått over Jeg må nok på rekejakt i ettermiddag. Bare to dager igjen på jobb, idag er bare kosedag med julelunsj og greier, så er det imorgen og så skal jeg ha 11 dager fri - gleder meg Blir ikke noe særlig her inne i jula,dårlig med nettilgang hjemme hos foreldra mine, så tror det blir litt KG-ferie også, helt ufrivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. desember 2006 #824 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har bare en dag igjen på jobb etter idag jeg da Håper du får tak i reker idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg også, bare imorgen igjen nå Ahhh - juleferie med julepresang i magen, fy søren så heldige vi er Nå har vi hatt julelunsj, jeg har har vært med i arrangementkomiteen, ferdig og rydda og sånn nå, og nå er jeg sliten, tåler ingenting - har lyst å reise hjem og sove Men, jeg liker det jeg Deilig å kjenne på kroppen at det er noe som foregår Rekker ingen dagbokrunde idag, men imorgen kommer jeg innom hilser på for å ønske alle sammen ei god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. desember 2006 #826 Del Skrevet 20. desember 2006 Det hørtes ut som en morsom måte å fortelle på. Gleder meg til rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #827 Del Skrevet 20. desember 2006 Freaky Ei på jobben kom innom kontoret mitt idag og sa . "jeg håper du ikke blir fornærma nå, jeg må bare spørre - skal du ha baby?"...... Jeg måtte jo bare si sannheten, ble så perpleks og da er jeg ikke den som greier å lyve akkurat. Hun lovte dyrt og hellig at hun ikke skulle si noe til noen andre før jeg skulle fortelle det selv da, heldigvis - hadde ikke tenkt å fortelle det på jobben før tidligst etter jul. Hun hadde drømt det i natt, og bare visste det var sånn når hun våkna sa hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. desember 2006 #828 Del Skrevet 20. desember 2006 Jøss, det hørtes noe freaky ut ja! Har hun synske evner? Kjempemorsom måte å fortelle nyheten på forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #829 Del Skrevet 21. desember 2006 Freaky ja, og litt frekt synes jeg - hun var ikke akkurat den jeg ville fortelle det til først liksom. Gamle nysgjerrige kjerringer ass, hun ville jo funnet det ut før eller siden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #830 Del Skrevet 21. desember 2006 Frekt ja, det må jeg virkelig si. Tror jeg hadde blitt skikkelig satt ut jeg altså God jul angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. desember 2006 #831 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvis det hadde skjedd meg, så tror jeg at jeg hadde blitt sint God jul til deg hvis du ikke kommer innom mer (ikke sikkert at jeg gjør heller da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 #832 Del Skrevet 21. desember 2006 hallo vennen!! vil bare ønske deg en strålende jul. nyt fri og den fantastiske julegaven du allerede har fått! blir sikkert gøy å fortelle på julaften kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #833 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg ble litt sint jeg også, men ikke før etterpå - tenk hvis jeg ikke hadde vært gravid da? Hadde sikkert blitt dødelig fornærma og følt meg smellfeit Men, men - sladrekjerringer er sladrekjerringer, de har litt dårlig med sosial kompetanse og skjønner ikke helt det der med å ikke stikke nesa i andres saker tror jeg. Det blir uansett morsomt å fortelle det hjemme om bare 3 dager Det blir gøy ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #834 Del Skrevet 21. desember 2006 Innom med en juleklem På fredag var det en kollega her som plutselig stakk en finger borti magen min! For å kjenne om den var gravidehard! Sånne kjerringer konkurrerer seg i mellom om å oppdage det først "Jeg så det på øynene dine". Blæ Når man må løpe fra middagsbordet er man avslørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #835 Del Skrevet 21. desember 2006 JULEFERIE!!! STOR nisseklem til alle favorittjentene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. desember 2006 #836 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, disse damene har visst mange måter å se at folk er gravide på... Dratt i ansiktet, et annet uttrykk i øynene, kjenner det på seg, etc etc. Det må da være greit å vente til personen evt vil fortelle det selv, vel? Stikker antakelig innom igjen, men i tilfelle jeg ikke gjør det - god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro Juleklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. desember 2006 #837 Del Skrevet 21. desember 2006 Ingen som har kommentert noe til meg egentlig. Men det mest sjokkerende noen har sagt til meg var i uke 9 når de mente at jeg hadde fått en "glans". Må ha vært et mer grønnaktig skjær skal jeg si dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. desember 2006 #838 Del Skrevet 21. desember 2006 GOD JUL Er på godjul-runde nå, for jeg tror ikke rekker innom mer før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. desember 2006 #839 Del Skrevet 21. desember 2006 Ha en riktig god jul, angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 21. desember 2006 #840 Del Skrevet 21. desember 2006 Innom for å ønske deg en god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå