Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff da, leit med kvalme da. Men på den andre siden så er du jo da rimelig sikker på å være gravid da :sjarmor: De uten symptomer ønsker seg jo kvalmen, selv om jeg kanskje skjønner det om du ikke mener det :ler:

Håper kvalmen avtar og at du får en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er litt deilig å være kvalm jeg også, deilig å kjenne noe liksom :) Så lenge det holder seg på dette nivået er det "greit" - det kommer i bølger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

grattis med 7+3 i dag!!

skjønner godt at det ikke har gått opp for deg at du skal føde ennå. det har det ikke for meg heller :riste:

vi får ta en ting om gangen :ler:

håper kvalmen ikke blir for ille, da!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke vært noe kvalm nesten, bare litt imorges, yuhu :)

Fikk akutt lyst på loff med ferske reker og majones nå, fy søren, det er så godt det! Og jeg som skal ha grandis til middag idag.....hm, kan man spise reker til dessert da tror dere :ler:

Uansett, formen er bra idag, litt trøtt bare,deilig - fortsatt ømme pupper da, det er bra, hvis ikke hadde jeg vel fått panikk og trodd noe var galt ;) Og så er det bare 5 dager til jeg skal fortelle det til mamma`n min :)

Var på besøk hos verdens søteste baby igår, og nå gleder jeg meg slik til det blir min tur, synes det er så veldig lenge til 5.august jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du planlegger en julaftenoverraskelse? Så moro :)

Selvsagt kan du spise reker til dessert! Spis det du har lyst på, for i morgen kan det jo være at du er kvalm igjen og da er det greit å ha litt ekstra ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, julaftenoverraskelse :) Skal fortelle det til mamma på dagen for skal ikke være sammen med henne på kvelden, de andre (pappa og søstrene mine) får vite det med pakker fra baby`n i magen under juletreet :) Gleder meg som en liten idiot til å se ansiktene deres :ler:

Synes det er litt tidlig, men shit au, jeg ser familien kanskje tre ganger i året og det er så mye kjekkere med slike overraskelser enn over telefon :)

Tror jeg må kjøpe meg reker ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...