Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 #801 Del Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer med sju uker! Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. desember 2006 #802 Del Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer med 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. desember 2006 #803 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Syv uker allerede? Som tida flyr! Snart ligger du på føden, jo! Ha en strålende flott søndag! Endret 17. desember 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. desember 2006 #804 Del Skrevet 17. desember 2006 Snart ligger du på føden, jo! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 18. desember 2006 Væh - ikke si sånn da Har liksom ikke helt gått opp for meg at jeg skal føde enda akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. desember 2006 #806 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Nei det er jo enda en stund til det, heldigvis Endret 18. desember 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #807 Del Skrevet 18. desember 2006 Jepp, heldigvis Må for Yamaha jeg 7+3 idag og jeg er kvaaaaaalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. desember 2006 #808 Del Skrevet 18. desember 2006 Håper kvalmen går over snart og du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #809 Del Skrevet 18. desember 2006 Huff da, leit med kvalme da. Men på den andre siden så er du jo da rimelig sikker på å være gravid da De uten symptomer ønsker seg jo kvalmen, selv om jeg kanskje skjønner det om du ikke mener det Håper kvalmen avtar og at du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. desember 2006 #810 Del Skrevet 18. desember 2006 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 18. desember 2006 Synes egentlig det er litt deilig å være kvalm jeg også, deilig å kjenne noe liksom Så lenge det holder seg på dette nivået er det "greit" - det kommer i bølger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2006 #812 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, man vil gjerne være kvalm, men ikke FOR kvalm Grattis med 7+3, når nyttåret kommer så er du nesten ferdig med de 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 #813 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. desember 2006 #814 Del Skrevet 18. desember 2006 Håper kvalmen ikke er for ille. Pass på deg selv og husk at det kommer noe godt ut av det, om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. desember 2006 #815 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. desember 2006 #816 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2006 #817 Del Skrevet 18. desember 2006 grattis med 7+3 i dag!! skjønner godt at det ikke har gått opp for deg at du skal føde ennå. det har det ikke for meg heller vi får ta en ting om gangen håper kvalmen ikke blir for ille, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 19. desember 2006 Idag har jeg ikke vært noe kvalm nesten, bare litt imorges, yuhu Fikk akutt lyst på loff med ferske reker og majones nå, fy søren, det er så godt det! Og jeg som skal ha grandis til middag idag.....hm, kan man spise reker til dessert da tror dere Uansett, formen er bra idag, litt trøtt bare,deilig - fortsatt ømme pupper da, det er bra, hvis ikke hadde jeg vel fått panikk og trodd noe var galt Og så er det bare 5 dager til jeg skal fortelle det til mamma`n min Var på besøk hos verdens søteste baby igår, og nå gleder jeg meg slik til det blir min tur, synes det er så veldig lenge til 5.august jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. desember 2006 #819 Del Skrevet 19. desember 2006 Så du planlegger en julaftenoverraskelse? Så moro Selvsagt kan du spise reker til dessert! Spis det du har lyst på, for i morgen kan det jo være at du er kvalm igjen og da er det greit å ha litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, julaftenoverraskelse Skal fortelle det til mamma på dagen for skal ikke være sammen med henne på kvelden, de andre (pappa og søstrene mine) får vite det med pakker fra baby`n i magen under juletreet Gleder meg som en liten idiot til å se ansiktene deres Synes det er litt tidlig, men shit au, jeg ser familien kanskje tre ganger i året og det er så mye kjekkere med slike overraskelser enn over telefon Tror jeg må kjøpe meg reker ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå