Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Du er heldig som har en engasjert samboer ja.. Tror dessverre ikke min kjære vil engasjere seg så veldig når/om jeg blir gravid igjen. :tristbla: Han har lyst til å bli pappa, det er ikke det, men han har litt vanskelig for å sette seg inn i saker og ting.. hehe.. Så tror jeg han er lei av alt maset mitt når det gjelder babylaging og sånn. :forvirret:

Ha en fin kveld videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heldig ja, hadde aldri trodd han skulle bli slik, ikke noe rart man blir nyforelska :hjerter_rundt:

6 + 0, :hoppe: litt forsiktig for at jeg er ferdig med 6.uke og suser inn i 7. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 fullgåtte uker :hoppe: Syns og det går superfort altså :)

Og søte mannen din :hjerter_rundt: Jeg prøver å passe på å ikke nevne ordet eggløsning for mye jeg. Er redd han mister lysten til slutt :legrine: (forståelig nok når han bor med ei desperat dame)

Ha en strålende dag, og god helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det går fort med alle andre enn meg selv :ler:

Jeg nevnte ALDRI ordet EL for mannen jeg Liljen, da hadde han blitt så redd at det ivafall ikke hadde blitt no på meg ;) Jeg lovte jo han at vi skulle ta det som det kom og ikke planlegge......yeah right, han skulle bare visst :ler:

Har ikke delt nyheten med noen enda nei, Frida Frosk, familiene våre skal få vite det i jula, tror ikke det er noen andre jeg sier det til før det. Begynner å bli en skikkelig løgnhals, mange røverhistorier om hvorfor jeg må kjøre på julebord etc :ler: Skal på skikkelig vennefest når jeg er 11+1 så da får vel resten av verden vite det tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må "stjele" den vektlista fra Mrs N:

Uke 5 - 2,3 kg (-1 kg)

Uke 7 - 2,6 kg

Uke 10 - 3 kg

Uke 13 - 3,5 kg

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Ellers leste jeg på babyverden at hvis du ble lett sjøsyk så ble du ofte kvalm....oh no :forvirret: Kvalmen er allerede på god vei kjenner jeg, men får håpe den holder seg på det nivået her og ikke blir verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det lubelillen og gratulerer med 12 uker :klem:

:Gjesp: trøtt ass......tror jeg skal hjem og legge meg noen timer snart

Skal på fest ikveld jeg, gleda meg til den festen i evigheter, men er jo utropt som the designated driver i et års tid nå :) Og jeg har selvfølgelig 1001 gode grunner til ikke å drikke ikveld :ler: Skal ha det morsomt likevel, gode venner og god mat og solo, nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 uker! :hoppe:

Synd å høre at kvalmen er på vei. Hvis det er slik at de som lett blir sjøsyke lett blir kvalme, så er faren stor for at jeg også blir kvalm ja..

Ha ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så gøy med sånne menn som gleder seg til å bli pappaer :) Har en her og. Han har roet seg litt, riktignok, men spørs etter ultralyden...

Håper du hadde det fint på fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+3

Ja, det er gøy med sånne menn ja, særlig når de er våre :)

Festen var morsom, men jeg var i grunnen glad jeg måtte holde meg edru, for med de mengdene drikke som var der kan jeg bare tenke meg hvordan formen hadde blitt :ler: reiste hjem når klokka var halv ett, da skjønte jeg ikke hva de andre sa lenger, det var akkurat som om jeg var full og de var edru :ler: Og det var IKKE tilfelle.

Ellers er formen ganske bra - de ømme puppene er tilbake (jippi, liker best når jeg har symptomer jeg :sjenert: ) og kvalmen kommer i bølger, men er ikke så ille at jeg må kaste opp, den bare er der. Og så har jeg bare lyst på sunn mat, helt til jeg plutselig får lyst på junkfood :ler: Søte ting, som sjokolade og sånn, smaker ikke i det hele tatt, så det er ingen tvil - jeg ER gravid, tihi :)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at formen er ganske bra :ler:

å være edru på fest er helt ok frem til et visst punkt, og så er det bare å kaste inn håndkledet, ja :ler: morsommere å være surrete sammen de andre - men godt å være i bra form dagen derpå!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lyst på sunn mat :overrasket::ler: Så bra! Skulle ønske det var meg, for her er det motsatt. Den sunne maten kommer i retur, mens sjokoladen og kokosbollene legger seg godt til rette i magen. Fisk er det bare å glemme.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt spise junkfood altså :ler: Men, godteri er bare æsj om dagen.

Glemte å si - var på shopping igår, og kunne bare ikke dy meg, kjøpte den søøøøte joggedressen til bebbisen. Skal ikke handle noe mer altså, men det var litt koselig å markere at jeg kan kjøpe sånne ting til meg selv :sjenert: Litt skummelt også, siden det er så tidlig, men man må jo bare gå ut fra at alt står bra til med nurket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...