Kylling Skrevet 7. desember 2006 #741 Del Skrevet 7. desember 2006 Du er heldig som har en engasjert samboer ja.. Tror dessverre ikke min kjære vil engasjere seg så veldig når/om jeg blir gravid igjen. Han har lyst til å bli pappa, det er ikke det, men han har litt vanskelig for å sette seg inn i saker og ting.. hehe.. Så tror jeg han er lei av alt maset mitt når det gjelder babylaging og sånn. Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er heldig ja, hadde aldri trodd han skulle bli slik, ikke noe rart man blir nyforelska 6 + 0, litt forsiktig for at jeg er ferdig med 6.uke og suser inn i 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. desember 2006 #743 Del Skrevet 8. desember 2006 Hurra for 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. desember 2006 #744 Del Skrevet 8. desember 2006 6 uker!! her går det unna. helt utrolig - jeg synes det går sååå fort med alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. desember 2006 #745 Del Skrevet 8. desember 2006 Hurra for 6 fullgåtte uker Syns og det går superfort altså Og søte mannen din Jeg prøver å passe på å ikke nevne ordet eggløsning for mye jeg. Er redd han mister lysten til slutt (forståelig nok når han bor med ei desperat dame) Ha en strålende dag, og god helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. desember 2006 #746 Del Skrevet 8. desember 2006 6 uker allerede? Dette går fort ja. Har dere delt nyheten med noen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg synes også det går fort med alle andre enn meg selv Jeg nevnte ALDRI ordet EL for mannen jeg Liljen, da hadde han blitt så redd at det ivafall ikke hadde blitt no på meg Jeg lovte jo han at vi skulle ta det som det kom og ikke planlegge......yeah right, han skulle bare visst Har ikke delt nyheten med noen enda nei, Frida Frosk, familiene våre skal få vite det i jula, tror ikke det er noen andre jeg sier det til før det. Begynner å bli en skikkelig løgnhals, mange røverhistorier om hvorfor jeg må kjøre på julebord etc Skal på skikkelig vennefest når jeg er 11+1 så da får vel resten av verden vite det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 8. desember 2006 Må "stjele" den vektlista fra Mrs N: Uke 5 - 2,3 kg (-1 kg) Uke 7 - 2,6 kg Uke 10 - 3 kg Uke 13 - 3,5 kg Uke 15 - 4 kg Uke 17 - 5,6 kg Uke 20 - 6,2 kg Uke 23 - 7,2 kg Uke 25 - 8,2 kg Uke 27 - 9,3 kg Uke 30 - 10,3 kg Uke 33 - 11,3 kg Uke 35 - 12,2 kg Uke 37 - 13 kg Uke 40 - 14 kg Ellers leste jeg på babyverden at hvis du ble lett sjøsyk så ble du ofte kvalm....oh no Kvalmen er allerede på god vei kjenner jeg, men får håpe den holder seg på det nivået her og ikke blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. desember 2006 #749 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer med 6 uker, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #750 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk for det lubelillen og gratulerer med 12 uker trøtt ass......tror jeg skal hjem og legge meg noen timer snart Skal på fest ikveld jeg, gleda meg til den festen i evigheter, men er jo utropt som the designated driver i et års tid nå Og jeg har selvfølgelig 1001 gode grunner til ikke å drikke ikveld Skal ha det morsomt likevel, gode venner og god mat og solo, nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. desember 2006 #751 Del Skrevet 8. desember 2006 Ha det fint på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. desember 2006 #752 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja, du må feste fra deg før babysøvne tar deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. desember 2006 #753 Del Skrevet 8. desember 2006 Hurra for 6 uker! Synd å høre at kvalmen er på vei. Hvis det er slik at de som lett blir sjøsyke lett blir kvalme, så er faren stor for at jeg også blir kvalm ja.. Ha ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 #754 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvordan var det på fest i går? Håper du hadde det fint, og at du koser deg og slapper av resten av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. desember 2006 #755 Del Skrevet 10. desember 2006 Håper du hadde det fin på fest, og at resten av helgen også har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. desember 2006 #756 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er så gøy med sånne menn som gleder seg til å bli pappaer Har en her og. Han har roet seg litt, riktignok, men spørs etter ultralyden... Håper du hadde det fint på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #757 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) 6+3 Ja, det er gøy med sånne menn ja, særlig når de er våre Festen var morsom, men jeg var i grunnen glad jeg måtte holde meg edru, for med de mengdene drikke som var der kan jeg bare tenke meg hvordan formen hadde blitt reiste hjem når klokka var halv ett, da skjønte jeg ikke hva de andre sa lenger, det var akkurat som om jeg var full og de var edru Og det var IKKE tilfelle. Ellers er formen ganske bra - de ømme puppene er tilbake (jippi, liker best når jeg har symptomer jeg ) og kvalmen kommer i bølger, men er ikke så ille at jeg må kaste opp, den bare er der. Og så har jeg bare lyst på sunn mat, helt til jeg plutselig får lyst på junkfood Søte ting, som sjokolade og sånn, smaker ikke i det hele tatt, så det er ingen tvil - jeg ER gravid, tihi Endret 11. desember 2006 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. desember 2006 #758 Del Skrevet 11. desember 2006 godt å høre at formen er ganske bra å være edru på fest er helt ok frem til et visst punkt, og så er det bare å kaste inn håndkledet, ja morsommere å være surrete sammen de andre - men godt å være i bra form dagen derpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. desember 2006 #759 Del Skrevet 11. desember 2006 Bare lyst på sunn mat Så bra! Skulle ønske det var meg, for her er det motsatt. Den sunne maten kommer i retur, mens sjokoladen og kokosbollene legger seg godt til rette i magen. Fisk er det bare å glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #760 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kan godt spise junkfood altså Men, godteri er bare æsj om dagen. Glemte å si - var på shopping igår, og kunne bare ikke dy meg, kjøpte den søøøøte joggedressen til bebbisen. Skal ikke handle noe mer altså, men det var litt koselig å markere at jeg kan kjøpe sånne ting til meg selv Litt skummelt også, siden det er så tidlig, men man må jo bare gå ut fra at alt står bra til med nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå