Kylling Skrevet 6. desember 2006 #721 Del Skrevet 6. desember 2006 Håper det går bra med den gravide! Og jeg støtter meg på det de andre sier her. Ikke bekymre deg! Det tar bort så mye energi og humør. Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #722 Del Skrevet 6. desember 2006 hvordan er det med den gravide i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #723 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare bra med den gravide - blir mer og mer uggen for hver dag som går kjenner jeg Ellers fikk jeg litt panikk igår da jeg hadde bittelitt brunlig utflod i trusa igår kveld, tråla nettet helt desperat, men fant ut at det visstnok er helt vanlig, så da ble jeg beroliga igjen. Det er borte idag da, så det er jo bra Ellers har jeg det veldig bra, er jo så nyforelska om dagen også Mannen er jo bare verdens søteste vordende far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. desember 2006 #724 Del Skrevet 6. desember 2006 xDet som er godt med disse uggne symtomene er at de som regel gir seg etter noen uker. Brunlig utflod er nok ikke så vanlig men blir det blødning bør du ta kontakt med lege. Etter samleie er det også vanlig med litt blod, gjerne i utfloden. Ha en god gravid-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #725 Del Skrevet 6. desember 2006 : Brunlig utflod er nok ikke så vanlig..... ← Håper du mener at brunlig utflod er nok ikke så uvanlig........ Så lenge det ikke kommer noe vanlig blod tar jeg det hele med knusende ro Det var bare bittelitt uansett, en liten lysebrun strek i trusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. desember 2006 #726 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har aldri hatt brun utflod, men tror nok ikke det er noe farlig? Du får heller kontakte lege hvis det skjer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #727 Del Skrevet 6. desember 2006 Var inne på babyverden sitt ekspertsvar igår, og der hadde ei jordmor svart til ei som hadde hatt det over flere dager at det var helt vanlig og ingenting å bekymre seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. desember 2006 #728 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei hei Jeg tror ikke du trenger bekymre deg, nei Ha en strålende graviddag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 6. desember 2006 #729 Del Skrevet 6. desember 2006 Du får se det litt an, på mengde og konsistens og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 6. desember 2006 Det var bare litt slik brun spotting igår kveld- har ikke kommet noe mer idag (flyr på do hver halvtime for å sjekke). Det er ikke noe gøy likevel, selv om det står alle steder at man bare kan ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. desember 2006 #731 Del Skrevet 6. desember 2006 Har også hørt at brunlig utflod er nokså vanlig. Men om det kommer mye, eller om det kommer friskt blod, så må du komme deg til legen. De små mengdene du beskrev hørtes helt ufarlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. desember 2006 #732 Del Skrevet 6. desember 2006 Det høres ikke ut som du trenger å bekymre deg, men ta kontakt med lege med en gang hvis det kommer noe blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. desember 2006 #733 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg slo opp i boka mi her (Birth and beyond heter den) og der sto det noe om at hvis du nylig har blitt gravid kan du oppleve brun utflod fordi hormonnivået ikke er høyt nok ennå (kroppen hadde begynt å danne litt mensenblod før den fant ut at den var gravid) Friskt, rødt blod er det du bør passe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #734 Del Skrevet 6. desember 2006 Takk for beroligende ord jenter Har flydd på do i hele dag for å se om det har kommet noe mer - blir jo superbekymra for den minste grunn nå, jeg som lovte meg selv at jeg ikke skulle bli slik, men det er ikke så lett Men, har gått meg truseinnlegg i hele dag, og det har ikke kommet noe mer heldigvis Men, en liten støkk får man jo uansett hvor uskyldig det hele kan være. Kommer nok til å være litt angstfull når jeg går på do noen dager framover også kjenner jeg meg selv rett Dagens symptomer; mensmurringer i korsryggen, ømme pupper, oppblåst og suuuuupertrøtt 5+5 snart over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #735 Del Skrevet 7. desember 2006 skjønner godt at du blir bekymret, men du skal se alt er i skjønneste orden det er litt slitsomt i begynnelsen; jeg fløy på do i ett sett for å få bekreftet at mensen ikke kom tror det er helt normalt, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 #736 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå synes jeg du blir skremt unødvendig mye her... Tenk på de som ikke vet at de er gravid og får "mensen" som vanlig (nesten). Bittelitt spotting burde du ikke bry deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #737 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja - det kom ikke noe mer igår og heller ingenting idag så nå er jeg ganske rolig egentlig Dette SKAL gå bra det, det har jeg bestemt Er så deilig å være på jobb og ha mye å gjøre for da går dagene så fort. Har ikke fullt så sprengte pupper lenger, men er småkvalm og trøtt da er det greit Jeg flyr også på do hele tiden for å se om det har kommet noe. Er jo snart to uker siden jeg skulle hatt mensen da, men trusa har blitt granska med lupe de siste dagene for å se om det har kommet noe mer spotting... At jeg gidder Men jeg må bare rope høyt at jeg har verdens mest fantastiske sambo - han er så søt, stryker meg over magen og gleder seg allerede, tenk det - hadde jeg aldri trodd for et halvt år siden, det er bare så sinnsykt godt 5+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 #738 Del Skrevet 7. desember 2006 Åhh... Så søt samboeren di høres ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. desember 2006 #739 Del Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så masse med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. desember 2006 #740 Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde en dag med litt brunlig utflod i starten jeg også. Det er visst helt normalt, og du kan derfor ta det helt med ro. Blir så glad av å høre at samboeren din er så engasjert og søt. Vi var jo litt i samme båt, du og jeg. Men min er også helt fantastisk. Tror faktisk han synes det her er større enn hva jeg gjør. Han leser om bekkenløsning, UL, kosthold, fødsel, amming og ja, i det hele tatt det han finner å lese om. Også passer han litt ekstra på meg om dagen og gleder seg over at magen har begynt å vokse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå