Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Mine pupper var også fryktelig ømme i starten, men det gikk over i uke 9 om jeg ikke husker feil. Etter det har de kun vært litt ømme, men nå er brystvortene blitt ganske såre istedet.

Ha en fin dag, lille gravide venn. :klem:

Endret av Frida Frosk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, litt større gravide venn (tenkte på magen nå altså ;) ). Tar gjerne litt ømme pupper uten å blunke jeg, tror jaggu de er blitt større også :sjarmor:

Jepp, tåler det meste :klem:

Skrevet

GRATULERER!!!!!! Så hyggelig nyhet!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Håper formen holder seg noenlunde!!! Når er termin da??

Skrevet

Takk for det :) Termin er 05.august - noe som virker fryktelig lenge til akkurat nå ;)

Skrevet

Mai virker også fryktelig langt unna :sjenert:

Men straks vi kommer til januar 2007 virker det nok mye nærmere ;)

Skrevet

Så spennende!!! :hoppe: Selv om jeg ønsker at jeg kan holde min egen baby i armene akkurat nå ser jeg at ukene flyr om dagen!!! Tror det vil gå fort for deg også etterhvert ;)

Håper formen din holder seg bra! :klem:

Skrevet

Det tror jeg også - akkurat nå ser jeg fram mot jul i første omgang - skal nemlig fortelle det til familiene våre på julaften og gleder meg stort. Da er jeg 8+2, synes kanskje det er bittelitt tidlig, men lar det stå til, er jo verdens beste anledning til å komme med en god nyhet da. Det er første barnebarnet på begge sider og jeg veit søsknene våre bare går å venter på å få en liten niese/nevø - for ikke å snakke om de vordende besteforeldre :ler:

Håper bare alt går bra nå - jeg kjenner at jeg egentlig er veldig positiv i forhold til det - men tenker jo innimellom på den lille sjansen som er der for at det ikke går bra - det hadde kanskje vært rart om man ikke gjorde det ;)

Skrevet

Tror et er helt naturlig å tenke på den lille sjansen... Den vil jo forsåvidt alltid være der.

Blir nok en veldig fin overraskelse til familien!! Ganske kjekt at familien vet det også hvis det skulle gå gær'nt. Så trenger ikke de si det videre heller ;)

Skrevet

Fortell det når du vil angelou :)

vi fortalte våre foreldre det når jeg var 7 uker på vei :)

Skrevet

Innom med en mandags :klem: og sjekker at alt står bra til.

Tenker familien får seg en ekstra gledelig juleoverraskelse ja :)

Skrevet

Her er det også første barnebarn på begge sider, og det ble stor glede kan jeg si deg. Spesielt broren min synes dette er veldig stas. Så å fortelle på julaften blir jo verdens beste julegave til familiene deres.

Jeg har også vært veldig bekymret til tider, men de siste dagene har jeg roet meg betraktelig og virkelig begynt å glede meg til den lille kommer. :)

Er nok helt normalt å uroe seg litt tror jeg. :klem:

Skrevet

Så gøy det blir å fortelle da :)

Tror det er helt normalt at man tenker litt på at det kan gå galt ja, men det viktigste er jo at man ikke går og tenker på det hele tiden :klem:

Skrevet

Ååå, næmen her var det gledelige nyheter må man si! Har vært altfor dårlig til å sjekke dagbøkene til mine tidligere "med-prøverer" etter at jeg ble gravid, men dette var jo kjempekoselig!! :smilyblomst:

Skal bli morsomt å følge deg videre i 8 mnd fremover!! De første mnd kan være ganske så slitne (jaffal var de det for meg..), men det er jo bare kos likevel!

Gled deg! Å få barn er bare det beste som skje :hjerter_rundt:

Skrevet

Hvordan går det med deg? :klem:

Vi har ikke fortalt det til noen ennå, vi... Dvs. jeg har hvisket det til mamma`n min, og hun later som ingen ting i gubbens nærvær :ler:

Lillelubben 11+5

Skrevet

Har veldig lyst å fortelle mamman min jeg også, men hun greier IKKE å holde kjeft i sin gubbes nærvær - og jeg vil jo ikke at han skal vite det før pappa får vite det ;)

5+4 idag, tiden flyr.........ikke. Dagene går veldig sakte når man er hjemme fra jobb, så gleder meg til å blir ferdig med eksamen.

Ellers bekymrer jeg meg ikke veldig mye altså, det dukker bare opp i hodet mitt sånn innimellom. I de aller fleste tilfeller så går det jo bra - så jeg greier fint å glede meg over den lille :hjerter: Da får heller fallhøyden bare være stor, det er den jo uansett :)

Skrevet

Mammaen min sier at det ikke er lov å bekymre seg. For i de aller, aller fleste tilfeller går det bra, og at man da skal gå rundt å bekymre seg for noe som ikke er noe å bekymre seg for er bare tull. Man burde heller nyte og glede seg over alt som skjer med kroppen og magen som vokser. Er jo helt enig med henne i det, men har jo bekymret meg litt for det jeg da... :sjenert:

Jeg sa det til mamma et par uker før vi fortalte resten av familien. Hun fortalte det til samboeren sim for hun syntes det var så stas og ville dele det med han. Kanskje pappa burde fått visst først, men egentlig synes jeg ikke det er så farlig. Så lenge han ikke får høre det fra noen andre enn meg. :ler: Og jeg vet at mamma og samboeren kan holde på en hemmelighet.

Skrevet

Går tiden sakte? Det har ikke jeg merket noe til... Kan jeg låne litt av deg?

:klem:

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig å bekymre seg i begynnelsen. "Hva hvis..." og "Stemmer dette?". Men det er vel i utgangspunktet ingen grunn til at det ikke skulle være bra for knotten der inne... Kos deg med graviditeten.

Gjest Anerikke
Skrevet

Har vært bortreist, så jeg har ikke fått med meg de gode nyhetene! Gratulerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...