Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Vi får håpe på babyboom ja. Vi er mange som har IKM i løpet av en uke denne måndeden, og noen må da vel lykkes :)

Hørtes deilig å reise bort for å shoppe julegaver, hvor skal dere?

Uansett så får dere ha en kjempefin tur hvis vi ikke ser deg her inne før du drar :)

Stor tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei angelou! :)

Jeg legger igjen et lite spor i dagboka di. Ser at vi har IKM samme dato, og har prøvd omtrent like lenge. Blir spennende å følge med deg! :)

Og du; takk for alle gode ord og støtte du ga meg i den forrige dagboka mi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shoppingtur hørtes veldig kos ut. Er det lov å spørre hvor?

Puppa ble vonde dagen etter EL, det blir de annenhver måned - merkelig, men sånn er jeg nå engang skrudd sammen, så legger ikke noe mer i det enn det.

Kanskje den ene eggstokken produserer mer progreston enn den andre (som er Pi@'s teori om ømme pupper)?

Ha en topp tur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m baaaaaack :sjarmor:

Har hatt det helt knall på tur, vi hadde en dag fri til å handle, men fikk nesten ikke shoppet noen julegaver. Det var så mye folk, og så mye kø overalt, så jeg ble helt stresset og endte opp på pub isteden. Øl og fotballkamp var like greit :ler:

Ellers opplevde vi masse spennende jobbrelatert ellers i uka, så det var helt greit å bare ha en dag fri.

Det beste med å reise bort slik er at man ikke tenker på dette prøvestyret, og slipper å bruke tiden sin på å lete etter symptomer. Jeg har ingen symptomer heller, annet enn ømme pupper, som jo er helt normalt for meg å ha annenhver måned. Dagen etter EL blir de superømme, og blir det fram til mensen - au.

Denne uka og neste uke er også superhektisk, så om jeg blir litt fraværende her er det gode grunner til det.

So long ladies, nå må jeg nok jobbe litt. Stor :klem: til alle som har vært innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå har jeg tippa hvem av de som står på lista til Liljen som blir gravide, veldig spent på om jeg har rett, hehe.....Nå kan dere lure nå :ler: Har ikke tippa meg selv altså, igjen så tror jeg at kroppen oppfører seg annerledes når man er gravid, og det gjør ikke min - den er irriterende normal :sur: Er egentlig veldig rolig ifht IKM denne måneden - det ble jo ikke heeeelt 100% fullklaff ifht timing, men nærme nok til at det er en sjanse. det er uansett ikke så mye vi får gjort fra eller til nå, annet enn å vente å se ;)

Ha en fin dag alle sammen :klem: Nå vil jeg reise hjem å lage middag til kjæresten min som har sultet ihjel ved brødfjøla mens jeg har vært borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nysgjerrig på hvem som er på lista di*

Jeg har jo ikke sjanse til å bli gravid enda selv, så synes nesten du kan dele med meg hvem du tror.. :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg reise hjem å lage middag til kjæresten min som har sultet ihjel ved brødfjøla mens jeg har vært borte :ler:

Har du også en sånn mann? Godt det ikke bare er meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...