Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Gjesp: Jeg er så trøtt jeg, har vært dypt inne i økonomiske analyser i hele dag, når jeg lukker øynene svever det tall foran øynene mine :sprettoy:

Jeg har lyst at det skal være sommer og sol, tror jeg må flytte til syden om vintern jeg. Men jeg gleder meg til det blir så mye snø at jeg kan stå på ski! Da er det fint med vintern da. Sysler med tanken om å åpne en juledagbok..... Eller kanskje jeg bare prater om litt jul i denne boka, så blir det litt avveksling fra alt prøverpratet :sjenert: Gleder meg til en prøvermåned igjen, har liksom vært dårlig med det de to siste månedene. En måned uten tegn til EL og en måned med huset fullt av slekt akkurat når det passet som minst. Så egentlig er jeg bare i PP3 jeg :hoppe: Gleder meg til helga, for da skal jeg feste skikkelig med god samvittighet, noen fordeler skal man jo ha ;)

Ha en fin dag alle som er innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på babyboom :hoppe:

Men med tanke på fest og moro, er det jo litt dårlig timing å bli gravid rett før jul... :ler: Men syklusene mine slår seg vel neppe til ro før det uansett... :sjenert: Sambo og jeg skal til Sør-Amerika i januar, da hadde det passet bra med EL :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: litt til for babyboom :hoppe: :hoppe:

Dette blir bra, jenter :sjarmor:

Jeg bare eeelsker jul, julenisser, julepakker, snø, god julemat osv :nisse::gave::nissevink: så jeg er gjerne med å prater jul jeg :)

Blir en spennende syklus for deg nå. Når er EL ventet da??

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er med på babyboom :hoppe: :hoppe:

Hadde så lsyt til å kjøpe litt julepynt idag, men syns det var aaaalt for tidlig. Jeg oså elsker julen, blir nesten som en litenunge igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg nok ikke er helt klar for å prate jul riktig enda. Desember er liksom julemåneden for meg, og før det minner det meg i grunnen bare om stress..

Gledesdreperen Bippe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også og dreper litt glede. For meg er desember jul. Jul i oktober er iallfall helt sykt. Syke mennesker azz! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for all del, men nå er det jo november da, og jeg er nødt til å begynne å kjøpe julegaver snart slik at jeg får spredd det litt utover :sjenert: Blir så mye på en gang hvis ikke. Men, jul blir det ikke før 1.søndag i advent, da henger jeg opp julestjerna mi både hjemme og på jobb, og tenner lys hver morgen. Elsker desember :hjerter:

Ikveld skal jeg på fest :hoppe::kul::mrgreen::hoppe:

Ha ei fin helg alle sammen :klem:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. søndag i advent er det jul hjemme hos meg også! da er det opp med stjerna og frem med julerøkelsen :)

kos deg på fest i kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal aldri drikke mer :eeeh:

Det er sikkert slik det er å være gravid, spy som bare det og ikke greie å reise seg fra sofaen uten at det kjennes ut som om magesekken vrir seg opp ned. Jeg er kvalm enda jeg :overrasket: og var ute på fredag.... Håper det går over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg klager fælt over formen for tida, men fyllesjuke er værre :ler:

så jeg føler med deg!

men du hadde vel en morsom fredag, da!??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:riste: ikke moro i det hele tatt. Hadde gleda meg til den festen i flere måneder, og så måtte jeg ringe sambo og be han hente meg klokka halv ett. Skikkelig kjipt (han synes selvfølgelig det var skikkelig morsomt å ha en samboer på fjortisfylla ;) )

Men, men - det er selvforskyldt, så det er ikke veldig synd på meg. Men, trodde liksom at jeg skulle slippe unna med å være syk en dag da, ikke tre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...