Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo det at jeg sikkert hadde blitt frisk hvis jeg hadde hatt vett nok til å holde meg hjemme en dag eller to, men så jeg har ikke så mye vett :ler: To uker idag siden jeg ble forkjøla, men hvis jeg kjenner etter tror jeg at jeg er litt lettere i hodet i dag, selv om det er ganske tomt der fra før,hihi ;)

Nå venter jeg bare på at tanta skal komme i løpet av neste uke slik at jeg kan begynne en ny måned. Tror nemlig ærlig talt ikke på mannens teori om supersperm :)

:klem: til alle sammen som har vært innom, håper dere får ei fantastisk helg. DET blir godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forkjøla du og.. Ja her er det pottetett også :ler:

Godt å høre du føler deg bedre iallefall. 2 uker er jammen lenge nok ja. !!

Når er IKM??

Skal ikke helt utelukke supersperm.. Under har skjedd før.. :ler: Hvor lenge før EL er det snakk om??

Ha en strålende fredag, lille venn.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se - nå må jeg tenke her, korttidsminneforeningen vet du :ler:

:humpe: på lørdag, EL - slim mandag og tirsdag - og så er jeg litt usikker på om det stoppa opp onsdag eller torsdag (det stopper vel når EL har vært, så da var vel EL enten onsdag eller torsdag da :klø: ) Da blir iallefall IKM sånn ca torsdag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke trua altså :sjenert: Men, det er da bra noen har troen i behold :ler: Neida, vi får se hva som skjer, jeg tror uansett jeg har hosta ut alt som heter sperm de siste to ukene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet - og det er den eneste ene som skal bli vår lille spire :) Venter bare på den riktige vi :klem: Ha ei fin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoste opp sperm? Hørtes ikke noe delikat ut. :ler:

Men du vet hvor spermen skal inn eller? ;)

Ble litt bekymret for hvor den kommer inn ettersom den kommer ut igjen når du hoster... :sjenert:

Bippe sitter jo på taket og venter, så man vet jo aldri om det er flere som ikke har fulgt med i timen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg har noe imot sperm altså, men her var det ekstremt mye spermprat! Sperm meg her og sperm meg der. :ler:

Sperm eller ikke sperm, ha en fin fredagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye snakk om sperm ja :ler: Men det er jo like viktig som EL, så hvorfor snakker vi ikke mer om det?

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...