angelou Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vet jo det at jeg sikkert hadde blitt frisk hvis jeg hadde hatt vett nok til å holde meg hjemme en dag eller to, men så jeg har ikke så mye vett To uker idag siden jeg ble forkjøla, men hvis jeg kjenner etter tror jeg at jeg er litt lettere i hodet i dag, selv om det er ganske tomt der fra før,hihi Nå venter jeg bare på at tanta skal komme i løpet av neste uke slik at jeg kan begynne en ny måned. Tror nemlig ærlig talt ikke på mannens teori om supersperm til alle sammen som har vært innom, håper dere får ei fantastisk helg. DET blir godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #482 Del Skrevet 20. oktober 2006 Forkjøla du og.. Ja her er det pottetett også Godt å høre du føler deg bedre iallefall. 2 uker er jammen lenge nok ja. !! Når er IKM?? Skal ikke helt utelukke supersperm.. Under har skjedd før.. Hvor lenge før EL er det snakk om?? Ha en strålende fredag, lille venn. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. oktober 2006 #483 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi slår et slag for supersperm! God helg, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #484 Del Skrevet 20. oktober 2006 Skal vi se - nå må jeg tenke her, korttidsminneforeningen vet du på lørdag, EL - slim mandag og tirsdag - og så er jeg litt usikker på om det stoppa opp onsdag eller torsdag (det stopper vel når EL har vært, så da var vel EL enten onsdag eller torsdag da :klø: ) Da blir iallefall IKM sånn ca torsdag neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. oktober 2006 #485 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #486 Del Skrevet 20. oktober 2006 jeg holder fortsatt en knapp på teorien om supersperm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har ikke trua altså Men, det er da bra noen har troen i behold Neida, vi får se hva som skjer, jeg tror uansett jeg har hosta ut alt som heter sperm de siste to ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #488 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har hostet opp ett par jeg og da!! Det skal bare 1 til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #489 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, jeg vet - og det er den eneste ene som skal bli vår lille spire Venter bare på den riktige vi Ha ei fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. oktober 2006 #490 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hoste opp sperm? Hørtes ikke noe delikat ut. Men du vet hvor spermen skal inn eller? Ble litt bekymret for hvor den kommer inn ettersom den kommer ut igjen når du hoster... Bippe sitter jo på taket og venter, så man vet jo aldri om det er flere som ikke har fulgt med i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #491 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hoste opp sperm? Hørtes ikke noe delikat ut. Men du vet hvor spermen skal inn eller? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #492 Del Skrevet 20. oktober 2006 eeehhh.. jo trodde jo vi hadde forstått det da, eller hva Angelou?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. oktober 2006 #493 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Har nå fremdeles tro på supersperm jeg da Ha en fin helg Endret 20. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #494 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ikke at jeg har noe imot sperm altså, men her var det ekstremt mye spermprat! Sperm meg her og sperm meg der. Sperm eller ikke sperm, ha en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. oktober 2006 #495 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei på deg! Ha en spermrik helg!!! .....øøh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. oktober 2006 #496 Del Skrevet 21. oktober 2006 Her var det mange som hadde lært seg et nytt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. oktober 2006 #497 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bippe sitter jo på taket og venter, så man vet jo aldri om det er flere som ikke har fulgt med i timen. ← *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. oktober 2006 #498 Del Skrevet 22. oktober 2006 *kremt* ← Har du kommet deg ned igjen? Kanskje derfor du er så lite på KG om dagen? ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2006 #499 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her var det mye snakk om sperm ja Men det er jo like viktig som EL, så hvorfor snakker vi ikke mer om det? Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #500 Del Skrevet 23. oktober 2006 god mandagsmorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå