angelou Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 16. oktober 2006 Neida, det går så bra så - etter at jeg slutta å telle og bestemte meg for at de barna kommer når de selv vil går alt så meget bedre De første PP var jeg sånn at jeg vil bli gravid, nå med en gang, og helst igår Men nå har jeg fått roet meg litt ned og greier faktisk virkelig å ta det som det kommer. Nå er vi iallefall i gang, og mannen er med og alt er bare fabulous. Det er så mye spennende som skjer i livet mitt, og vi har det så bra sammen vi to at det er helt greit å vente litt før det skjer noe. Tror derfor jeg har stressa så fælt med det er at mannen ikke har vært helt med - tenk hvis det ikke skjer noe på lenge liksom, da hadde det vært leit å ha venta på han i en evighet i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. oktober 2006 #462 Del Skrevet 16. oktober 2006 Slenger meg på og håper på supersperm! Ellers er det godt å høre at du har det så fint og at du ikke stresser. Jeg stresser heller ikke enda, men skulle virkelig ønske at mensen dukka opp snart. De fleste ønsker den ikke skal komme, men akkurat det tror jeg er mitt største ønske akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #463 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du har helt riktig innstilling til prøvingen du. Det syns jeg er imponerende Krysser selvfølgelig fingrene for at mannen din har supersperm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. oktober 2006 #464 Del Skrevet 16. oktober 2006 Krysser og fingrer for supersperm *krysse krysse* En vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 #465 Del Skrevet 17. oktober 2006 det er ihvertfall veldig hyggelig å høre at mannen er med på prøvingen, og at dere har det så fint sammen! *krysser fingre for supersperm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, det er sant - man vet aldri, men men - vi får se. tror jeg får en relativt kort syklus igjen denne gangen (til og være meg). Må endre dato på IKM - lista tror jeg...... ...og så må jeg forresten masse for Petra Prøvedokke som er gravid. Ble veldig veldig glad på dine vegne nå. Og så er det så alright å se at noen her inne bruker mer enn 2pp (no offence dere andre altså) Da blir jeg så mye mer positiv selv på egne vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. oktober 2006 #467 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare en liten fra meg! Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 #468 Del Skrevet 17. oktober 2006 ...og så må jeg forresten masse for Petra Prøvedokke som er gravid. Ble veldig veldig glad på dine vegne nå. Og så er det så alright å se at noen her inne bruker mer enn 2pp (no offence dere andre altså) Da blir jeg så mye mer positiv selv på egne vegne ← tusen takk, angelou! snart er det din tur også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. oktober 2006 #469 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er fint å høre at du har det bra, og at du har en sånn avslappet følelse til prøvingen. Og ikke minst, at mannen er med for fullt. At det har klaffet for oss andre så fort, må jo nesten være unormalt. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2006 #470 Del Skrevet 17. oktober 2006 Snart er det din tur! God tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. oktober 2006 #471 Del Skrevet 18. oktober 2006 Trodde jeg skrev hilsen her i går jeg, men jeg rakk vel ikke det før jeg løp inn i dagboka til Petra for å gratulere da... Stor onsdags i dag da i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #472 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, snart er det min tur Siden jeg ikke er noen tester, og bare tar ting som det kommer har jeg jo innsett at det kan ta lengre tid enn hvis jeg tester etter EL, temper osv - men det får bare stå sin prøve. Har det ikke skjedd noe på ett år skal jeg nok begynne med det Har til og med slutta og telle PP jeg, så kommer ikke til å skrive meg på IKM lista lenger fra neste måned. Her kommer litt frustrasjon - jeg er drittlei av å være sjuk Vært sylta forkjøla i to uker nå, og jeg blir ikke bedre - irriterende!!!!!!!! Slitsomt å gå på jobb og stresse når man er i dårlig form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. oktober 2006 #473 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg er heller ingen tester - tror det kan være like greit, jeg... æsj, da. er du syk? kanskje du burde holdt deg hjemme og ikke stresset? må jo bli frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg veit jeg sikkert burde vært hjemme, men samtidig synes jeg det er kjipt å avlyse møter og sånn. I tillegg til at det bare blir enda verre å komme tilbake på jobb, det er jo ingen som tar unna noe når jeg er borte. Det hoper seg opp etter en dag, så derfor går jeg heller på jobb litt tufs enn å stresse livet av meg uka etter hvis jeg er borte en dag eller to. ....av og til er det et ork å være så pliktoppfyllende, bokstavelig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. oktober 2006 #475 Del Skrevet 19. oktober 2006 Stakkars syke Angelou Hos helsekosten får du noen piller med solhatt, c-vitaming og sink. Jeg tar to av de morgen og kveld, det pleier å gjøre underverker I tillegg til mange kopper te og mye kjærlig omtanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. oktober 2006 #476 Del Skrevet 19. oktober 2006 Innom og ønsker deg god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. oktober 2006 #477 Del Skrevet 19. oktober 2006 God bedring Ikke noe gøy å være syk nei. Men det kan jo hende at du hadde blitt fortere frisk hvis du ble hjemme ett par dager. ER jo ofte det sitter i lenge hvis man ikke har tid til å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 19. oktober 2006 #478 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei og hå og god bedring til deg Måtte jo inn å lese dagboka di også og legge igjen et lite spor om at jeg har vært her Håper alt går bedre med deg nå og at du får en fin fredag og ei super helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #479 Del Skrevet 20. oktober 2006 håper formen din er bedre i dag! må ikke være altfor pliktoppfyllende, da! du får ihvertfall slappe av i helgen og bli frisk og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #480 Del Skrevet 20. oktober 2006 Flere som lider av flink-pike-syndromet her ja. Skjønner godt at du velger å gå halvsyk på jobb enn å få dobbelt med arbeid når du er tilbake. Men det blir jo som å velge mellom to onder. Synd at det er slik! Ha en fin fredag, angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå