Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo Angelou :vinke:

Endelig tilbaken, og kan melde om at tanta har rukket å både komme og dra mens jeg har vært borte. Vi får krysse fingrene for denne pp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ikke bare jeg som ikke har vært her på KG på ei stund :klø:

Håper det går greit med deg. :)

Gleder meg til å høre hvordan det står til med EL og greier:)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen! Så koselig at dere holder liv i dagboka mi når jeg er fraværende. Har hatt besøk skjønner dere, og da er det blitt dårlig med tid her inne :klem: Men, ikke tro at jeg har glemt dere - det første jeg gjør er å løpe inn her for å se om det har skjedd noe spennende :)

Ellers er EL over for denne gang tror jeg, og denne måneden var heldigvis de samme tegnene tilbake igjen. Bakdelen er at vi har hatt besøk, og på grunn av ekstremt lytt hus så har det blitt dårlig med aktivitet det kan bli barn av denne perioden - da må i såfall gubben ha supersperm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- da må i såfall gubben ha supersperm :ler:

Det sa jeg om froskemannen også, Angelou. Men jammen fikk vi ikke to blå likevel. ;)

Ha en fin dag, vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet du sa det ;) Men, jaja, hvis EL var når jeg tror den var (etter alle tegn å dømme) må de ha overlevd i 5 dager. Og de gangene vi har truffet akkurat har jeg heller ikke blitt gravid, så da velger jeg å vente på mensen denne måneden, ikke på positiv test :) Men, takk for at du er så positiv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig mannen har supersperm ;) Veldig kjedelig å gå glipp av en pp pga besøk :tristbla: Det er jo lenge nok å vente på IKM som det er... :sjenert:

Ha en flotters uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...