Gå til innhold

Minsin, v. 100?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Rhiakath
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Rhiakath
Skrevet (endret)

..

Endret av Rhiakath
Gjest gjest1
Skrevet

Nøff nøff nisse :--D

Når har du tid til meeeg skauta? :dagens-rose:

Jeg skriver og for mye privat, men det får nå bare være. Håper aldri anders eller L finner KG :P

Skrevet

Jeg tror jeg har tid til deg på mandag, beibi :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Wuhu beibi :---D :hoppe::reise: Skal vi blotte oss i bikini på odderøya?

Skrevet

Lite lyst til å blotte meg med myggstikk over hele kroppen :( Men kan vi ikke bare snakkes i morgen og avtale nærmere? Må klippe håret mitt i morgen også :)

Skrevet (endret)

..

Endret av Rhiakath
Gjest gjest1
Skrevet

Jævla idiot! Hvorfor skal han bry seg med sånt? :kjempesinna:

Vi trenger ike sole oss nei, vi kan bare spise is hehe! :) Drit i han ANDERS ja se jeg utleverer navnet! Alle ved navn anders er visst mongo! >:--(

Gjest Tomine-
Skrevet

:klem:

Skjønner godt du blir både såret og sint av den oppførselen hans, og som du sier, han er 22 og bør kunne oppføre seg deretter.. Men noen er og blir umodne, tror jeg.

Du er så mye bedre enn han, vennen! :kyss:

Gjest seroxata
Skrevet

hei vesle due ;)

herremin, for en dust eksen din er!! jeg møtte han i byen her om dagen, med den nye dama... han virka veldig merkelig, veldig forandra... jaja..

iallefall, prøv å ikke bry deg med han, for han oppfører seg jo som en umoden liten drittunge! og det er nok tomme trusler, for å skremme deg... er han dum nok til å faktisk gjøre det, så skal jeg hilse og si at jeg vil filleriste han om jeg ser han! (sorry, men blir sint på dine vegne her nå)

Synes du skal være stolt over at du går i t-skjorte jeg!! :) det er modig av deg!!

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Klovnebeibi :klovn:

Jeg sier det ble pent i bunnen jo!

Skrevet (endret)

..

Endret av Rhiakath
Skrevet

:vinke: Ny dagbok igjen. ;) Håper du trives på jobb, deilig med ekstra penger i allefall! Ler meg ihjel av alle innleggene dine i "Dumme kunder..."-tråden, utrolig hva slags folk du treffer på hver dag. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Er det anders? JEg skal inn og se og ta han et tak! >:--O

Jeg må få se håret ditt jo! Vi må ennå ut på fredagen, sant? :)

Gjest seroxata
Skrevet

kan jeg si noe? har fått deeen mailen av din eks her, hvor han babler om at han var barnevakt for deg, og aldri skikkelig glad i deg! HALLO??

du, når han driver på sånn, så viser det bare hvor uuuutrolig lite voksen han er!! fy søren! var han like barnslig før og? tufs! :(

Gjest gjest1
Skrevet

Snerr og atter snerr! Vær glad du har K du, han er mye snillere (og better looking ;D stakkar anders) enn gothern!

Meg og sexrotta er gorillaene dine nå vi! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...