Coronas Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Er det noen som kan dele sine opplevelse fra Mexico her inne? Mange dårlige opplysningsider på nettet. Lite bilder derfra også. Tror kanskje ikke nordmenn liker å feriere der?
Frank Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 JODA, nordmenn ferierer der som bare det!! Men jeg tror grunnen til at ikke så mange drar er at de store selskapene ikke satser på Mexico ennå... Så det er fortsatt ganske dyrt å reise dit. Men jeg vil dra, åkkesom;)
Gjest Mexico<3 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Trur alle nordmenn som har vore i Mexico er fornøgde. Men som sagt, so er det framleis dyrt å reise dit, spesielt i høgsesongen. Eg er for øyeblikket i Playa del Carmen i Mexico, og her er HEILT fantastisk. Heile området er fullt med aktivitetar og utflukter og moglegheiter, så du har sjansen til å oppleve utruleg mykje. Sjølvsagt er det også fullt mogleg å ligge på stranda heile dagen, men eg syns det blir for dumt å reise til Mexico berre for å ligge på stranda..det kan du like gjerne gjer i Spania eller Hellas. Så mitt råd er: REIS TIL MEXICO! Du kjem ikkje til å angre=D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå