razmatazz Skrevet 18. juli 2006 #21 Skrevet 18. juli 2006 Helt enig med de siste svarene her. Få henne til å ta en ny test snarest mulig, allerhelst i dag (du kan jo kjøpe en til henne så har hun ingen unnskyldning). Så ber du om å få se resultatet. Det er ikke mulig at hun har blitt gravid med deg på så kort tid! Enkelt og greit.
razmatazz Skrevet 18. juli 2006 #22 Skrevet 18. juli 2006 Hun sier hunn får posetiv test nå, å vi hadde sex for fire dager siden (fredag) ← Så akkurat det siste svaret ditt nå. Som sagt, be om å få se resultatet av testen. Hvis den er positiv (som du har sett med egne øyne, ikke bare noe hun sier), så kan du jo ta kontakt med en på helsestasjonen, seksualklinikken el.l. De kommer garantert til å bekrefte at du ikke kan være faren til barnet etter så kort tid. Ta gjerne med dama til denne samtalen. Noe stemmer hvertfall ikke: enten ohar hun hatt sex før, eller så lyver hun om testresultatet.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #23 Skrevet 18. juli 2006 Noen sier att det er umulig att det er jeg som kan vere faren å andre sier det er mest sansynilig att det er jeg som er faren, Blir helt svimmel av dette her je:(
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #25 Skrevet 18. juli 2006 Ba henne ta en ny test nå, Hu sku ta en angre pille så a. men vet ikke om det kan hjelpe no nå da.
razmatazz Skrevet 18. juli 2006 #27 Skrevet 18. juli 2006 Nei angrepille er ikke no vits. Bare masse bivirkninger og herk!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #28 Skrevet 18. juli 2006 Okey. Hu sku ta en ny test i morgen sa a, som jeg sku få se.
*TIA* Skrevet 18. juli 2006 #29 Skrevet 18. juli 2006 Er hun gravid nå, er det IKKE du som er faren. Hun kan si hva hun vil, men det er omtrent umulig. Om dere da ikke er en av milliarden eller noe sånt. Viser det seg at hun er graivd, ville jeg krevd en dna-test. For jeg tror ikke hun har blitt gravid med deg.
bob marley Skrevet 18. juli 2006 #30 Skrevet 18. juli 2006 slapp av gutt, tror hun prøver å stresse deg litt.
Malama Skrevet 18. juli 2006 #31 Skrevet 18. juli 2006 Angrepille må tas innen 72 timer, så det er or sent, og det er ALTFOR sent når en test er positiv, for den bare redusere sjangsen for at et eventuelt befruktet egg fester seg, ikke gjøre noe med t allrede oppstått svangerskap. Dere burde, særlig hun, lære litt om hvordan en kvinnes kropp og syklus fungerer...
punktom Skrevet 18. juli 2006 #32 Skrevet 18. juli 2006 Skal du ha gjort henne gravid denne runden så må sædcellene dine ha vært jævlig kjappe, brutt lyshastigheten og gått tilbake i tid for å befrukte egget.
Gjest Miloine Skrevet 18. juli 2006 #33 Skrevet 18. juli 2006 Nå har jeg bare lest overskriften. Du vet vel at under et samleie kommer det av og til noen dråper med sæd - som gjør at du kan bli gravid. Noen dråper er nok - akkurat som i Zalo reklamen.
Leo Skrevet 18. juli 2006 #34 Skrevet 18. juli 2006 Nå har jeg bare lest overskriften. Du vet vel at under et samleie kommer det av og til noen dråper med sæd - som gjør at du kan bli gravid. Noen dråper er nok - akkurat som i Zalo reklamen. ← De på fredag Miloine! Om han så hadde sluppet løs syndefloden og befruktet en hærskare egg, hadde ikke det gitt noen positiv graviditetstest i dag! Alternativt er det en annen "gravør" som har vært på ferde. MEN, ganske riktig, i teorien er en dråpe nok!
liv Skrevet 18. juli 2006 #36 Skrevet 18. juli 2006 Det tar i allefall ca 10 dager fra en har sex til det vil bli en positiv graviditetstest så da kan ikke du være faren. MEN en test om ikke er positiv vil kunne se positiv ut etter 10 minutter så ikke la deg lure av en test som ikke er tatt helt nylig.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #37 Skrevet 20. juli 2006 Hva ble resultatet av den nye testen, TS? Ganske nysgjerrig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå