Gjest Vil bli slank Skrevet 28. desember 2002 #1 Skrevet 28. desember 2002 Hva kan man spise som er skikkelig mettende ? Eller drikke... Jeg vil ned i vekt nå.. Helst 10 kg.. Noen tips ?? Trenger ikke være på den sunneste måten for å si det sånn.. Kan heller jobbe med det, når jeg har kommet meg ned i normal vekt..
Kid-a Skrevet 28. desember 2002 #2 Skrevet 28. desember 2002 Drikk mye vann, og tren mye. Spis frukt og grønnsaker i massevis, og andre ting som inneholder masse fiber. Dessuten må du spise nok for å kunne holde vekta etterpå, ellers settes forbrenningen ned, og du går raskt tilbake til din gamle vekt. Lykke til!
Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #3 Skrevet 28. desember 2002 Jeg vil ned i vekt nå.. Helst 10 kg.. Noen tips ?? Trenger ikke være på den sunneste måten for å si det sånn.. En usunn måte å gå ned i vekt på er cola light, røyk og lacerol. Anbefales ikke.
waco Skrevet 28. desember 2002 #4 Skrevet 28. desember 2002 Ikke spis så mye mat. Man blir hva man spiser. Dersom alle holdt seg til de enkle leveregler, ville ikke fedme vært noen problem.
Mathias Skrevet 28. desember 2002 #6 Skrevet 28. desember 2002 waco: borsettfra de som er overvektige på grunn av psyke eller stoffskifteproblemer... Ang å gå ned på usunn måte, og jobbe med det etterpå... Deter umulig å få orden på noe så usunnt, og ikke komme ut av det uten mên... Kroppen har sine reaksjonsmøsntre, derfor er det bare en måte som fungerer, den riktige og sunne; kroppen vil nemlig ikke ha det usundt...
Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #7 Skrevet 28. desember 2002 Spis kokt eller grillet eller stekt kjøtt i ovnen uten olje eller smør. Kutt ut chips og sjokolade og brus og alkohol! Har du lyst på noe søtt spis honning melon! Spis masse salat! Drikk minst 3liter vann til dagen! Ikke ha masse salt i maten! Spis sunt og gå på turer eller tren! Men gå aldri sulten da.... Lykke til og Kos deg IKKE stress med å bli slank En fin ting jeg lærte etter jeg knuste badevekta mi her om dagen! Måle kroppen er mye bedre enn å veie seg! For muskler veier mer enn fett! Så mål deg for hver uke istenfor å veie deg hver dag
Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #8 Skrevet 28. desember 2002 Drikk MAKS 3liter med vann til dagen ikke minst
Tusenfryd Skrevet 28. desember 2002 #9 Skrevet 28. desember 2002 Hvis du tror at du på en usunn måte kan slanke deg og så begynne å jobbe med det... så tar du så grundig feil og lurer deg selv akkurat så mye som jeg en gang i tiden gjorde. Stakkars, du aner ikke hva du snakker om. Setter du kroppen på sparebluss, vil den tror den er det når du begynner å spise igjen - og det må du hvis du ikke vil dø - og du legger på deg. Kroppen sparer på kaloriene og du blir faktisk fetere. Du gjør deg selv en skikkelig bjørnetjeneste, og brude følge de andre rådene her, trene, bevege deg, spise sunt og mindre porsjoner. Dette er det eneste som hjelper. Send meg en pm dersom du ikke tror meg, så kan jeg fortelle deg en lang historie om å slanke seg feit - for det er det du gjør nemlig, og det unner jeg ingen.
Gjest MFUS Skrevet 28. desember 2002 #10 Skrevet 28. desember 2002 Her er noen råd til deg..... Har nemlig laget en privat hjemmeside om slanking, denne finner du her.... http://home.no.net/mfus/slankeside/ PS: Det er ingen reklame eller salg på siden min, det er en enkel og informativ side....
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2002 #11 Skrevet 28. desember 2002 Bare lurte på en liten ting når vi snakker om dette med forbrenning, sulte seg opp/ned i vekt osv: Når kroppen går på sparebluss ved for lite matinntak, hvordan kan det da ha seg at anorektikere kan sulte seg i årevis og gå ned i vekt med det kaloriinntaket de har?? Håper virkelig at noen kan svare, dette har jeg grublet en del på
Gjest Kira Skrevet 28. desember 2002 #12 Skrevet 28. desember 2002 Ikke spis så mye mat. Man blir hva man spiser. Dersom alle holdt seg til de enkle leveregler, ville ikke fedme vært noen problem. Hva hvis man spiser masse grønnsaker? Man blir grønnsak!
Gjest lilletroll Skrevet 29. desember 2002 #13 Skrevet 29. desember 2002 GRETE ROEDE!!! Kjøp deg en bok med Roede opskrifter og følg dem.....det hjelper!! Det er sunt, og du kan ved å øke mat mengden litt når du har nådd målet ditt, holde vekten også.
Tusenfryd Skrevet 30. desember 2002 #14 Skrevet 30. desember 2002 Bare lurte på en liten ting når vi snakker om dette med forbrenning, sulte seg opp/ned i vekt osv: Når kroppen går på sparebluss ved for lite matinntak, hvordan kan det da ha seg at anorektikere kan sulte seg i årevis og gå ned i vekt med det kaloriinntaket de har?? Håper virkelig at noen kan svare, dette har jeg grublet en del på Åresvis er nøkkelen her. dvs over så lang tid at man simpelthen tærer bort alle fettreserver kroppen har. Pupper, rompe, lår etc. Når man slanker seg, ser man gjerne på dette som en periode man skal spise slik eller så, og så spise "normalt" igjen. Og det "normale" for deg er jo det du la på deg av, og dermed nok med kalorier. Og så sparer kroppen på disse i det øyeblikket du tilfører dem, og du legger på deg med en gang. Du vil også lett legge på deg, selv om du virkelig legger om kostholdet til en veldig kalorifattig diett etter kick-offen med å ikke spise, eller veldig lite, nettopp fordi kroppen er på sparebluss. Men spiser du ikke på et år, blir du tynn, derom hersker ingen tvil. At du er syk og tynn, og med ødelagt hår og tenner og andre kroppsfunksjoner som ikke er det lenger, ja, det må du ta med på kjøpet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå