Gå til innhold

Fysiske plager ved bulimi

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I det siste har jeg vært veldig sliten, slapp og tiltaksløs. Jeg orker ingenting. Har også økt angst. For alt egentlig. Har alltid klart meg bra fysisk til tross for spiseforstyrrelsen min, som har variert mellom anoreksi og bulimi i mange år.

Men nå i det siste har jeg vært svimmel, besvimelser, rask puls/dunkende hjerte, hostet blod, ekstreme smerter ett bestemt sted i hodet med samtidig nummenhet i en side av kroppen. I tillegg til dette er jeg sliten hele tiden, begynner å gråte helt plutselig og er generelt deprimert.

Vet at folk her inne ikke er leger. Men er det andre her som har eller har hatt bulimi, og som har opplevd lignende symptomer?

Skal til legen på mandag fordi jeg føler meg veldig dårlig nå. Blir veldig redd når jeg har det sånn som nå. Har tenkt på å dra på legevakta, men plutselig forsvinner symptomene igjen og alt er fint. (I løpet av dagen.) Skal jo til legen på mandag uansett...

Hadde vært fint om noen som har opplevd lignende skriver noen ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det der høres skummelt ut. Jeg ville dratt på legevakta nå.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville også dratt til legevakta, hoste blod er ikke noe bra tegn... Faktisk er ingen av de symptomene all together noe bra tegn...

Lenge til mandag....

Nei, kom deg til legevakta!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke sånn at jeg har alle plagene på en gang. Hostet blod gjorde jeg i forrige uke f.eks. Og besvimt har jeg ikke gjort på noen dager.

I dag hadde jeg en fin dag fram til i kveld, hvor jeg orka å gjøre ting og følte meg frisk. Spiste normalt og det der.

Nå har jeg bare litt rask puls.

Tidligere har jeg ikke fått dårlige verdier på blodprøvene. Er litt redd for å fremstå som hypokonder...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Med de plagene er du definitivt ikke hypokonder om du drar til lege. Selv om du har bulimi så er det lurt å prøve å ta litt vare på helsa.

Gjest bente85
Skrevet

Vil anbefale at du tar en tur til legen jeg.

For det der høres ikke bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...