Gå til innhold

Alcudia

Fremhevede innlegg

Gjest Veronika 81
Skrevet

Noen som kan anbefale noen bra hotell i Alcudia?

Har lyst å reise neste år å da sammen med en annen familie,så ønsker da et hotell som har store souiter slik at vi kan dele.....kanskje det ikke blir så dyrt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke anbefale hotell i alcudia, men det er mest fordi jeg ikke kan anbefale alcudia i selg selv. jeg var der for noen år siden. å det var en trasig opplevelse. det var skittent å søppel over alt og det. lukta kloakk, alle uteplassene stengte klokka tolv. å når jeg mener uteplasser så mener jeg restauranter å alt.

dyrt var det også. så hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg brukte penger på å dra dit

hadde hørt at det var så fint der før vi dro så jeg hadde jo de forhåpningene ettersom jeg har vært på flere plasser både før å etter.

men dette er jo min mening å det kan jo ha skjedd mye der siden da men men

Gjest Jersey
Skrevet

Jeg kan ihvertfall anbefale Alcudia, har ikke vært borti de problemene som hun over her beskriver...men kommer sikkert ann på hvor du er, sånn er det jo overalt ;)

Jeg har forsåvidt flere hoteller å anbefale, men vet ikke om noen som har store suiter med plass til flere...

Gjest Gjest
Skrevet

Alcudia er mitt favorittsyden-sted når man reiser med barn! Likte veldig godt Sunwing med vingreiser. Vi reiste 2 familier sammen og bodde i hver vår leilighet ved siden av hverandre. Kan jo være greit med litt privatliv også!!! :-) Samtidig med at vi voksne kunne kose oss om sammen om kvelden på altanen. Bodde på Pyramides på sunwing-anlegget. Lå rett ved strand og basseng, og dessuten er jeg veldig fornøyd med sunwings opplegg (resturanter, service osv.)Anbefales!

Gjest Gjest
Skrevet

Da vi skulle velge mellom Sunwing og Saga Garden (omtrent lik pris), ble det Saga Garden. Har hørt mye fint om Sunwing, også, men det som tippet vekta var at Sunwing på Mallorca er gammelt, rett og slett. Stoler på hun som fortalte meg at det ser (og føles) litt slitt og forfallent ut.

På Saga Garden (to forskjellige i Alcudia) har de både 2- og 3-romsleiligheter (sistnevnte var stort sett utsolgt da vi bestillte, 7 mndr i forveien! :overrasket: ). To familier vil jeg anbefale hver sin leilighet, det går sikkert an å ordne så man er ved siden av hverandre.

Vi betalte i underkant av 18 000 for to voksne og to barn (2-roms med barna i ekstrasenger), syns ikke det var så verst :)

Skrevet

Kanskje dumt spm men hvor ligger alcudia?

Skrevet
Kanskje dumt spm men hvor ligger alcudia?

På Mallorca.

Jeg ville ikke delt med en annen familie, men det er meg. Et tips kan være å sjekke finn.no - ofte ferieleiligheter til leie der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...