vimsat Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Nå håper jeg virkelig at noen av dere kan hjelpe meg. Jeg har et nokia telefon, full av bilder og videoer som betyr masse for meg. Har i dag fått en ny nokia 6280. Noen som vet hvordan jeg kan få meg meg bilder, kontakter etc fra den gamle telefonen til den nye??? Veldig takknemelig om noen vil hjelpe!!
Amanlis Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Hvis det er Bluetooth på begge telefonene kan du sende over gratis via den. Kontaktene kan du nok legge inn i sim-kortet og dra dem med deg over på den nye telefonen via det.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Bilder, videoklipp OG kontakter blir med over på sim-kortet ved hjelp av "kopier"-funksjonen! Let, og du vil finne!
vimsat Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2006 Hvis det er Bluetooth på begge telefonene kan du sende over gratis via den. Kontaktene kan du nok legge inn i sim-kortet og dra dem med deg over på den nye telefonen via det. ← Tusen takk for hjelpa, skal prøve meg frem!!
vimsat Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2006 Bilder, videoklipp OG kontakter blir med over på sim-kortet ved hjelp av "kopier"-funksjonen! Let, og du vil finne! ← Tusen takk til deg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå