Gjest Jersey Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Noen som vet hva slags undersøkelse som blir gjort på den lille jenta i exorsisten? Sitter og ser på den nå, og de stakk en slange inn i halsen hennes, og tok noen former for røntgenbilder eller lignende...Helt forferdelig å se på, men det fikk meg til å lure på....er det en reell undersøkelse i virkeligheten? Endret 14. juli 2006 av Jersey
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Har ikke sett den, men det er flere undersøkelser hvor man kan gå inn gjennom halsen og ta bilder, for eksempel bronkoskopi- lungene og gastroskopi- magen.
Gjest Jersey Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Har ikke sett den, men det er flere undersøkelser hvor man kan gå inn gjennom halsen og ta bilder, for eksempel bronkoskopi- lungene og gastroskopi- magen. ← Ja...det vet jeg...har tatt gastroskopi selv...Hehe..Men her stakk de faktisk en slange direkte inn i halsen...altså gjennom huden og lagde et hull. Altså ikke inn i munnen og ned i halsen.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Å? Inn i halsen altså, bokstavelig talt. Nei det er ikke en vanlig undersøkelse. Men det går an å anlegge en tracheostomi da, se på linken under hva jeg mener: http://www.intensivforum.net/fagstoff/tidligtrach.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå