Elise_ Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Må sette meg ned og skrive en liste over det som gjenstår, men jeg aner ikke. blomster er bestilt mat er bestilt musikk til vielse og fest er fikset kjolen er i orden (mannens antrekk er ikke i orden, det vet jeg at jeg bør skrive ned) invitasjoner er sendt ut bordplasseringen er i orden frisør og sminkør er ok (venninne) negler og leggvoksing er bestilt barnevakt er fikset kaker er ordnet privat, brudepar er kjøpt inn hotell dropper vi bryllupsreise dropper vi Ting jeg har så langt tenkt ut at jeg bør skrive ned på en liste -handleliste (frukt, kaffe, sukker, andre småting...) -mannens antrekk -hvem henter mat, hvem henter blomster Men det stopper liksom der. Vet at dere har stålkontroll damer. Noen innlegg jeg bør lese, lister jeg kan titte på? Ikke noe som er alt for omfattende. Ser jeg en 3 meter lang bridezilla-liste så mister jeg motet og utsetter alt sammen litt til. (Intet negativt i å være litt mye fokusert på bryllup altså, men det er ikke noe for meg...)
Elise_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2006 Får svare i min egen tråd, siden jeg plutselig kom på noe. -kjøp inn det siste av drikkevarer (musserende + hvitvin, også brus) -låne blomstervaser fra jobben -skaffe en rydde/kjøkkenhjelp til -teste om det funker med keyboard+høyttalere ute... Og et par ting til som faktisk allerede er gjort -fått en ryddehjelp -spurt svigerinner om de vil pakke ut gaver
Siadatra Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Skriver ned noen punkter jeg ikke så på lista di: -Te-lys/stearinlys -avtale med noen som kan ta litt ekstra med bilder i løpet av dagen (med mindre dere har med fotografen hele dagen) -bordkort -transport for dere på dagen Men dette har du helt sikkert kontroll på
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 dette er lista som jeg hadde å krysset av ettersom... men det kommer jo alltid litt ekstra som man kommer på... Diverse Gjesteliste Invitasjoner Oversikt over hvem som kommer og ikke Ønskeliste Forlovere Brudepiker Fotograf lokation ( sjekke ut før den store dagen) Filming? Annonse i avis Ringer Prøvelsespapirer Navneending Forlovererklæring 'Til kirken Reservere kirke Prest Samtale med presten Velge salmer: Kirkeprogram ? Bestemme inn- og utgangsmusikk: Arrangere transport til og fra kirken Ekteskapsattest til kirken: Eske til ringene / ringpute: Få hjelp til kjolen i kirken Pynt av kirken: Kirkeprogram: Bruden Kjole Slør: Undertøy og underskjørt: Sko Strømper: Strømpebånd: Diadem: Smykker: Veske: Something old: Something new: Something borrowed Something blue: A penny in my shoe: Kjoletilpassing: Frisør Make-up Negler: Brudebukett: Brudgommen Tøy: Sko: Knappehullsblomster: Brudepikekjoler + sko, smykker, strømper: Brudesvenn tøy¨ Til mottakelsen Lokale Serveringspersonale: Bryllupskake: Toppfigur til kaken: Champagne: både med og uten alkohol Frisk frugt: Sjokolade / snacks: Øvrige drikkevarer Catering: vaser lysestaker lys servietter Til festen Engangskameraer: Bordpynt: Duker: Serviettringer: Bordkort: Meny: Drikkevarer: Opprydding og rengjøring Sjekke at meny og bordkort, og sanghefte er vel plasser ved bordene: tre til å pakke opp gaver og føre system Bordplan: ”Hvem er hvem” folder: Toastmaster Velkomst/Velbekommesang: takke for maten Tale/sang: Gjestebok + penn Musikk kaker nattmat nok kaffe ev. toalett kurver, med div stæsj i tidsplan, pass på at ALLE som skal ha den får den!!! husk blomster til: kirke?, alle bordene? ekstra hvis det blir flere bord til kaffe enn middag? , gave bord, champagnebord, kake bord, toalettene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå