Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 .... Hvor lang tid tok det før mensen var regelmessig igjen? Jeg sluttet med p pillene for nesten et år siden. Men mensen er fortsatt ikke regelmessig. Nå er det to måneder siden jeg hadde mensen sist. Blir litt nervøs for at jeg kanskje er gravid...
Arkana Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Det er veldig individuelt, og "alt" er normalt. Noen (som meg) får mensen igjen med en gang og den er også regelmessig med en gang, andre må vente så mye som et år. Er du usikker så ta en graviditetstest. Selv ville jeg nok ventet med å oppsøke lege til det hadde gått et år, i og med at det er så store forskjeller.
Gjest Jersey Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Jeg fikk normal menstruasjon i løpet av et halvt år ca, men har flere venninner som etter flere år fremdeles har uregelmessig mens etter å ha sluttet på p-piller
Gjest Skya Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Det er ca. 2 år siden jeg sluttet med p-pillen, og jeg har fremdeles ikke helt regelmessig mens, noe jeg hadde før jeg startet med den.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 For meg tok det 2 år før mensen kom igjen. Graviditet var heldigvis ikke en av de største bekymringene jeg hadde da (det var ikke mulig at jeg kunne bli gravid da ), heller om jeg noen gang fikk kroppen tilbake til normalen etter pillene.
aline Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 sluttet i desember 2005 og har hatt totalt regelmessig mens nesten siden starten. det var vel noen uker ustabilitet i starten, nå vet jeg nesten på dagen hvilken dag mens kommer. men dette varierer veldig fra person til person, så jeg hadde regnet med å måtte vente en stund før jeg normaliserte meg.
Lucky? Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Varierer nok veldig. Men jeg tok en pause fra pillene en gang og tok den siste pilla i mai og mensen kom ikke før i september Tror du jeg svidde av noe graviditetstester eller Men heldigvis var det bare kroppen min som slet..
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Spørs om jeg ikke må ta en graviditetstest jeg også.. Bedre enn å gå rundt å bekymre seg hele tiden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå