Gjest Gjest_anemone_* Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 mener jeg har hørt at Make Up store skal starte skole i Oslo. Noen som vet noe om det?
Wonders Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 nei, har hatt mange venninder som har gått på sånne, kastet bort tid og penger, det finnes jo ikke jobber nok jo...Så om du skal ha denne erfaringen til noe annet enn hobby, burde du heller gå på en skole som gir deg mer enn sminke...
Gjest Fruktfat Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 det er sant at det nesten er umulig å få seg jobb som make-up artist. da bør du være frisør fra før av, men det vil aldri lønne seg uansett. det er moro å ha, men du tjener ikke mer på det, og det er begrenset hvor mye du får brukt det. har en kamerat som er begge deler, han er med som assistent (gratis, selvfølgelig) under musikkvideoer o.l. sminkørene på tv tviholder på jobbene sine, så det er også bare å glemme.
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har jobbet som makeupartist i ca. 8 år og har hatt utrolig mange spennende jobber!! Kan anbefales på det sterkeste, det er et utrolig kreativt yrke. Og jobbmuligheter blir det bare mer og mer av siden den bransjer er i stor vekst nå. Jeg ville tatt kontakt direkte med Makeup Store, da får du sikkert svar. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå