Sunbird Skrevet 20. juli 2006 #21 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei på deg Håper du har en fin sommer kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hei på deg!Håper du koser deg i sola?? ← Hei på deg også, så deg visst ikke i farten ! Og hei til deg Alial, koselig med gjester Jeg koser meg i sola, men lider om nettene, til tross for vinduer oppe og satengsengetøy, våkner jeg og bader i svette om natta - så nå er diger vifte montert i taket, ulempa er at den bråker noe. For at det også skal være overlevelig i stua måtte vi kjøpe vifte der også. Elsker sommer, sol og varme, men det er helt nødvendig med vifte for å ikke renne bort. Og jeg får halvveis panikk når jeg hører setningen "Sommeren er snart på hell" - neida, det er den ikke, det, for den skal vare lenge, lenge enda ! I dag har jeg sett en film jeg aldri trodde jeg kom til å se noen gang: Pirates of the caribbean 1. Jeg så den fordi jeg har besøk av en ung herremann her som jeg skal på kino med i morgen og se del 2, så når 1'eren gikk på TV1000, tenkte vi at det var lurt å se den først. Ungdommen hadde sett den før og elsket eneren og er helt i ekstase over å skulle se toeren, og jeg var meget skeptisk ettersom han jeg deler seng med tydelig uttrykte stor skuffelse over filmen - men barkebillen ble sjarmert av Johnny Depp hun, og syns faktisk filmen var ganske underholdende ! Jeg blir stadig imponert over de store øynene til frøken Knightley, og da jeg kommenterte at hun har et pent ansikt, kom det fra herremannen her: Hun har vært heldig med det ja ! Jeg så henne i en annen film også, men alzheimeren slo til, så jeg husker ikke hva den het - men den vesle jenta med de store øynene fascinerte meg litt. Og Mr. Depp sin væremåte i eneren var jo ganske sjarmerende. Endret 21. juli 2006 av barkebille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 21. juli 2006 Både jeg og ungdommen syns Big Momma 2 var hysterisk morsom - vi har visst litt lik smak så langt. Siden jeg var oppe sammen med hanen i dag tidlig syns jeg at det er godt gjort at jeg fortsatt er våken - og faktisk er ungdommen litt sigen klokka 01 i kveld han også, så vi legger oss visst samtidig - noe som kan bety at han kanskje står opp før middag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 23. juli 2006 Pirates 2 var ikke så bra som eneren, nei. Men, jeg skal likevel se 3`eren - og Kaptein Jack Sparrow er fortsatt en festlig fyr. Selv om 2`eren var i overkant slimete og noe overdrevet for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 24. juli 2006 Å hellige spekkhogger, i dag holdt barkebillen på å slå krøll på seg av varme. Da klokka var tolv rant jeg nesten bort og det var bare å konstatere det faktum at jeg igjen, som så utallige mange ganger før ikke har greid å kle meg etter været. Hva skulle man så gjøre ? Ikke stort annet enn å holde ut. Men nei, jeg klager ikke på været - jeg må bare lære meg å kle meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 26. juli 2006 Pure Lux foundation og eraser kom i dag. Aner ikke om fargen passer - den så kanskje noe lys ut, men....Autumn heter fargen, så får vi nå prøve og se. Passer den ikke, kan jeg kjøpe en til og blande..Slik at resultatet tilsvarer B.E medium beige. Bestilte den 13 juli, i dag kom pakka - den var postlagt 17 juli - og prisen var skrevet ned til 6 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg kjenner en gutt, han er seksten år. Jeg er virkelig imponert, og jeg har sagt det til han. Han er virkelig svigermors drøm. Det er nesten den mest sjarmerende unge herremannen jeg noensinne har møtt, og ja- jeg er virkelig imponert. Han er høflig, han er hjelpsom, han er snill som dagen er lang, han er gjennomtenkt og reflektert. Den jenta som stikker av med han, hun er griseheldig. Og det er best for henne at hun behandler han pent. Ellers skal hun få med meg å bestille. Jeg er så glad i han at det gjør vondt i hjertet mitt bare av å tenke på han. Joda, litt innhabil er jeg nok. Når vi går på gata, så er det ingen som ser aldersforskjellen mellom oss. Han ser mye eldre ut enn han er, og jeg er fortsatt en babyface. Jeg tror faktisk at folk tror vi er et par. Som vår felles mor sa: Ja, kanskje folk tror du har finni deg en ung og kjekk en ? Jeg syns det er ganske festlig. Broder`n er blitt stor - og om en måneds tid flytter han ut av redet, for aller første gang. Det er veldig rart at attpåklatten ikke lenger er noen liten tass - men en høy og snart voksen ung mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 1. august 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 1. august 2006 Laste, sure og udugelige arbeidskolleger er noe dritt. Er det ikke den ene, så er det jaggu meg den andre. Grow up og JOBB - det er det vi får betalt for, for svarte. Ikke for å snike oss unna og sitte på rævva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #29 Del Skrevet 1. august 2006 Takk for ''moralsk støtte'' i dagbokji mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 1. august 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 1. august 2006 My pleasure. Ekser kan være noe skikkelig dritt. Look who`s talking. Trodde ikke jeg kom til å si det noengang - der ser man, tidene forandrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #31 Del Skrevet 1. august 2006 Ja. Nå synes jeg ikke at min er en dritt, men det blir så mye unødvendig tingtang av det. Men det positive er jo at det går helt fint nå, selv om vi snakket sammen for en halv time siden. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå