Gå til innhold

BarkeBilleBoogie

barkebille

Anbefalte innlegg

Hallo, dagboknaboer og andre nerder som måtte finne på å stikke snuten innom: GOD HELG !

Vær snille med hverandre og ikke finn på noe tull jeg ikke ville gjort (med andre ord står dere ganske fritt.) :ler:

Jeg får vel ta meg en tur i nabolaget og kanskje også snoke litt i andre bokstavdagbøker og sjekke "trykket" - så ikke føl dere for trygge :sjarmor:

Da erklærer jeg denne barkebillens boogie for offisielt åpnet, og eventuelle tilakemeldinger, fraser eller hilsener på veien er selvsagt velkomment, jeg lover å være dannet nok til å gi klar melding tilbake. :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med Bagheera, han pleier å ha oversikten :ler:

Fra spøk til revolver: Her skjer det null og niks og ikkenoko.

Jeg har lekt blomstefinn og endte opp med å sprute vann over hele meg og se ut som om jeg har rulla i jorda selv om jeg faktisk var nydusja, når det eneste jeg hadde gjort var å vanne blomstene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg har lekt blomstefinn og endte opp med å sprute vann over hele meg og se ut som om jeg har rulla i jorda selv om jeg faktisk var nydusja, når det eneste jeg hadde gjort var å vanne blomstene.

:ler:

Danser du like bra som Finn også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, jeg og Finn har et par ting felles - den fantastiske rytmen, de alldeles fabelaktige mooves på dansegulvet, og tidenes største briller :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg har blitt bokklubb-bille.

Jeg har igjen vært så glup å slå til på disse flotte velkomst-tilbudene om tre gratis bøker for å stå medlem i 12 mnd.

Har gjort det før og angra som ei bikkje, og nå prøver jeg igjen og håper å angre litt mindre denne gangen.

Bøkene som kom var som følger:

Dr Phil sin bok: Ditt sanne jeg

Tenkte jeg skulle se om det står noe smart i de bøkene hans..

Videre er det Roger J Callahan sin Tankefelt-terapi.

Interessant tema som jeg skal teste ut..

Det er Nikki Goldsteins Livskraft - om hvordan man vekker den livgivende kraften i seg selv - øhm, jaha-ja ? Vi prøver..

Det er blomster og servietter

Ikke helt noe jeg har interesse av tror jeg, jeg har nok med å grave i hagen om jeg ikke skal pynte bord også...

Sommerminner i broderi

Velvel, hvis jeg får særdeles lite å finne på en gang, kanskje...Tviler på at tålmodigheten er tilstede for den slags.

Malemotiver - Den som kunne male annet enn fyrstikkmenn, du. Det hadde vært saker.

Og så er det boken Smykk deg og et lite perleskrin.

Tenkte å begynne å lage litt smykker.

Det er en bunke med ESP-kort, som visstnok ble brukt i de opprinnelige testene av menneskets sjette sans - jahaja ?

Og til slutt er det en CD, og den inneholder:

Er du medial ?

Forbedre synet ditt, snakk med dyrene.

Det var da fra Energica og Hobbyglede.

Så får vi se da om jeg kan finne på noen kreative skrell ut ifra det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt B.E I.d foundation en stund og er fornøyd med den, hvis man ser bort ifra en litt irriterende faktor: Huden blir så glinsende blank at den ser feit ut og jeg må kjøpe et mattende pudder i tillegg.

Når Essentialdayspa i tillegg har litt tungt for det og ikke før etter 4-5 mailer får forklart meg at grunnen til at jeg ikke finner I.D hos dem lenger er at de nå kun tar bestillinger om det over mail eller telefon (hvorfor sa de ikke det med en gang ??), så droppet jeg dem og bestilte fra Pure Lux, som jeg har lest så mye skryt om her inne.

Siden jeg pleier bruke medium beige 2.3 i i.d, så leste jeg meg frem til at fargen Autumn er noe av det samme, så da tester jeg det og håper det beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere abelille, Alial, Sissi og Champagnepiken - koselig med hilsener !

Fornøyd med helgen, absolutt - og det slår meg stadig hvilken genial oppfinnelse GPS er, den er virkelig verdt hver krone.

Har ikke tall på hvor mange ganger man har banna og sverta, klødd seg i hue og nesten gitt opp fordi man skulle en plass uten kart tilgjengelig - nå slipper vi å mase med den slags - gps'en er så pinlig nøyaktig at den til og med fant en ny vei hjem til oss som var så smal at vi ikke turte å kjøre den - helt sikkert en snarvei, men vi tok ikke sjansen på å presse bilen gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Hvor mye koster GPS?

Tja, vår koster 4000,- men det er i Norge.

Dra til utlandet så får du den billigere. (Det gjorde vi)

Tror du må opp i et par lapper ihvertfall.

Vår heter tomtom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg menget meg med alle de andre billene i blomsterbedene mine - jeg har fjernet en masse planter som ligger der som noen slakt.

Ikke spør meg hvorfor, de har ikke fått for lite vann, de bare flata ut uten grunn.

Og jeg liker ikke paddeflate planter i bedene mine, så de avgikk ved døden her for et par timer siden - jeg dro de opp.

Rota var jo lang som et vondt år og litt til, og jeg holdt på å knekke gaffelen når jeg prøvde (hagegaffelen ja :ler: ), så jeg måtte bare gi meg.

Dessuten er ripsbuskene mine delvis angrepet av en byllepest eller noe annet faenskap - men så lenge jeg får rips i år så får jeg ta sorgene når de kommer isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Norge, Rise & Shine !

Nå har jeg vært oppe siden kvart på fem, ukristelig tidlig - jeg vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å fortelle mannen at vi absolutt burde hatt en gps. Han lurte på hvor ofte jeg egentlig hadde bruk for det. "Noen ganger i året" var visst ikke en god nok grunn visst. Men når jeg tenker meg om, så er det sikkert oftere. Så kunne vi sluppet å ha kartboka (som har kaffeflekker etter sist ferie), bykartet og innimellom også telefonkatalogen liggende i bilen. Spørs om ikke jeg må kikke når vi er i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere d`arc og abelille !

Ja, selv om gps'en ikke blir brukt hver dag, hver uke eller hver måned, så syns jeg den er verdt hver eneste krone.

Vi kjøpte vår i Danmark.

Dessuten kan man tenke på hvor mye annet man bruker penger på hist og her (iallfall gjør vi det), småsummer som man ikke tenker over, som blir ganske dyrt etterhvert.

Selv om gps er dyrt, så trenger man jo ikke å kjøpe ny stadig vekk.

kan spare seg for mange irritasjoner, f.eks hvis man reiser til steder hvor man selvfølgelig ikke har tenkt på å ta med kart, eller bare reiser på måfå og skal reise til et sted man bare kan adressa til.

Så slipper man å stresse rundt etter kartet hvis man er så heldig at man har et hvor riktig side er intakt, eller hvis man selvfølgelig aller helst ikke har kart....røre rundt for å finne et.

Greit å ha når man er på ferie også, vårt fungerer i Skandinavia, og når vi er på ferie utenom Skandinavia, da kjører vi sjelden bil så da får vi greie oss uten gps.

Men, man får jo kart som strekker seg lengre i verden også på gps`en, alt etter ønsker og behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...