Gjest Gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Så det holder at jeg skjønner Euro altså? Jeg trenger ikke sette meg inn i Lire?
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Når det er sagt, så har de sikkert prisene skrevet både i Euro og Lire fortsatt hvis de er i overgangsperiode ennå, men så lenge du skjønner Euro og har med deg Euro så går det veldig fint vil jeg tro
Gjest Gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Når det er sagt, så har de sikkert prisene skrevet både i Euro og Lire fortsatt hvis de er i overgangsperiode ennå, men så lenge du skjønner Euro og har med deg Euro så går det veldig fint vil jeg tro ← Fint! Tusen takk!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Så bare euro-priser (no pun intended) da jeg var der i april.
Solstua Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Var i roma i april/juni - kun euro der :rosasmil:
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Euroen ble innført 1. januar 2002, så noen overgangsfase er det ikke snakk om, den er over for lengst.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Euroen ble innført 1. januar 2002, så noen overgangsfase er det ikke snakk om, den er over for lengst. ← ja, helt enig i at overgangsperioden er over for lengst. Det er euro som er "gangbar mynt". Så sent som sist sommer da jeg reiste rundt i Toscana var det imidlerid "dobbel" prising i mange butikker (spesielt matbutikker), sikkert av informasjonshensyn til ( de eldre?) kundene. i kassen er det imidlertid kun euro som gjelder!!
Frank Skrevet 17. juli 2006 #11 Skrevet 17. juli 2006 Gleder meg til Norge får Euro.... Da blir det lett å reise :D
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #13 Skrevet 17. juli 2006 Gleder meg til Norge får Euro.... Da blir det lett å reise :D ← Det håper jeg virkelig vi ikke får. I alle land som har inført euroen har prisene steget 15-25%. Det er derfor alle reiser til Tyrkia, Kroatia og Bulgaria om dagen, de har nemlig ikke innført euro ennå, og er dermed dritbillige land å være i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå