Gå til innhold

vaske olabukser


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg bruker tøymykning til alt jeg. Til og med olabukser:) Vet ikke helt om det er nødvendig, men jeg vasker uansett ofte sammen med gensere. Da er det greit å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

En skal vel egentlig ikke bruke tøymykner til olabukser, men jeg synes de blir så fryktelig stive, så jeg gjør det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tøymykning jeg også, men synes ofte buksene blir out of shape så fort. Tenkte kanskje det hjalp å ikke bruke skyllemiddel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Bruker ikke tøymykner i det hele tatt på ting som går i tørketrommel - er totalt unødvendig og det gjør klærne grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg bruker ikke tøymykner til olabuksene mine, av den grunn at ja, de blir stive, men de holder bedre etter noen timers gåing i dem. Med tøymykner blir de så "dabbete" etter en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg bruker en bitteliten skvett når jeg vasker håndklær, men ikke ellers. Dongeri vaskes aldri med tøymykner her, for jeg synes også de blir litt mer slaskete dersom jeg har hatt tøymykner i. Dessuten har jeg et par som det er stretch i og tøymykner skal etter sigende forringe stretch'en. (Ref. en tidligere tråd her inne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...