Gjest Lovegeckos Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Denne artikkelen står på vg.no. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122798 Er det bare jeg som har lyst å se web siden? Noen som vet web adressen? Skjønner at det er langt fra politisk korrekt å ønske å se siden, men jeg blir nyskjerrig jeg da.. Er det bare meg som sliter med denne noe dårlige siden av min personlighet...? Eller er det flere som blir nyskjerrige? Bare til opplysning; jeg kunne aldri ha tenkt meg å henge ut noen på nettet.
Gjest Kitz Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Synes det er skikkelig lavmål å henge ut noen på nett, om det er en eks eller noen andre. Personlige ting kan man ta privat. Hva oppnår man med dette? Å få andres oppmerksomhet?
Gjest BagLady Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Jeg vet adressen, men det er så usmakelig at jeg ikke vil legge den ut. Skulle ønske jeg ikke hadde fått den
punktom Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Siden har vært diskutert her inne flere ganger før.
Malama Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Er du nysgjerrig nok, så finne du den nok. Men er det noe å hige etter, egentlig? Oppgi den i ale fall helstg ikke da, om du kommer over den, det bar bidrar til å spre dritten. Endret 13. juli 2006 av Malama
Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har sett den siden, men syns ikke det var så mye å se egentlig.
Gjest Chantal Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har sett den siden, men syns ikke det var så mye å se egentlig. ← Samme her, men dårlig er det jo.
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Skjønner godt at du vil se siden jeg. Hadde gjort det jeg hadde jeg fått linken til den. Men jeg ville aldri i verden lagt ut noen der. Det er jo bare dårlig gjort.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Linken til den siden har vært lagt ut før. Da var det ikke så mange nordmenn som hadde lagt ut der, men virker som flere har gjort det nå. Uansett ikke så spennende å se..
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Det kan faktisk være til hjelp for noen å se innpå der. Går sikkert endel uvitende folk rundt omkring... For de fleste er det ikke kjentfolk der, men som sagt, for noen kan det faktisk være til hjelp å ta en titt! Jeg har søkt litt selv, men finner ikke nettsida.
Gjest Miloine Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Æsj, så lavmål av disse eksene å gjøre noe sånt mot noen som en gang i tiden betydde ALT for dem! Veldig trist spør du meg
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #12 Skrevet 13. juli 2006 Har prøvd å søke jeg og,men vet ikke helt ha jeg skal søke på. Er så nysgjerrig.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. juli 2006 #13 Skrevet 13. juli 2006 Adressen til nettsiden som er omtalt i bla. vg er: http://www.womansavers.com Så får heller moderatorene slette den, hvis det er upassende å legge den ut her.
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2006 #14 Skrevet 13. juli 2006 *titte på* Bær meg over, jeg klarer ikke la vær å bare se..... Litt for nyskjerrig
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #15 Skrevet 13. juli 2006 Jeg skjønte det! Følte på meg at det var et kjent navn der, og det var det. Eksen til en bekjent er anmelt for trakasering, og det kan ikke være andre enn hun som har ratet han på den siden der også. At hun tørr, når politiet nå er innblandet...
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #16 Skrevet 13. juli 2006 Det kan faktisk være til hjelp for noen å se innpå der. Går sikkert endel uvitende folk rundt omkring... For de fleste er det ikke kjentfolk der, men som sagt, for noen kan det faktisk være til hjelp å ta en titt! Jeg har søkt litt selv, men finner ikke nettsida. ← Hvordan kan det være til hjelp?
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2006 #17 Skrevet 13. juli 2006 Jeg skjønte det! Følte på meg at det var et kjent navn der, og det var det. Eksen til en bekjent er anmelt for trakasering, og det kan ikke være andre enn hun som har ratet han på den siden der også. At hun tørr, når politiet nå er innblandet... ← Jeg fant ikke ut hvordan man ser lista jeg. Kan man gjøre det uten å registrere seg. For det gidder jeg hvertfall ikke
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #18 Skrevet 13. juli 2006 Hvordan kan det være til hjelp? Det kan vaere til hjelp paa den maaten at man unngaa aa kaste bort tid paa skitstoevler! Det stod noe om cheaters da. Har de vaert utro, fortjener de aa utsettes for verre ting enn dette!
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2006 #19 Skrevet 13. juli 2006 Det kan vaere til hjelp paa den maaten at man unngaa aa kaste bort tid paa skitstoevler! Det stod noe om cheaters da. Har de vaert utro, fortjener de aa utsettes for verre ting enn dette! ← Uenig. Det er krenking å legge ut opplysninger som navn. Det at de har lyst til å klage på sin x ok. Men å legge ut navn. Fyyyyy. Uansett om han har vært utro. Spark dem heller i ballene så de ikke klarer å ha sex på en stund
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #20 Skrevet 13. juli 2006 Hold musa over "rate-a-guy" oppe paa sida (mellom "people" og "shopping"). Da kommer det opp "search a guy", skriv inn Norway og se den lille lista...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå