Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Uff, synes nesten det er for flaut å spørre andre om, men skitt au! Dere som går på p-pillen og eventuelt har prøvd andre prevensjonsmidler, har dere merket om dere blir våtere/tørrere enn ellers? Her er det big river Da jeg gikk på p-sprøyten ble jeg ikke våt og alt kjentes rart ut og det å ha sex var ikke behagelig for noen av oss... Så nå er jeg tilbake på p-pillen, men som sagt, blir aaaaaalt for våt.... Noen andre som har det slikt? Så nå vurderer jeg å gå tilbake til p-sprøyten selv om jeg fikk masse bivirkninger... åhh, vet ikke helt hva jeg skal gjøre...
Saeria Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Nå tenker jeg hardt og lenge... Jeg mener jeg ble rimelig våt når jeg gikk på pillen, ja. Det er ikke helt det samme nå som jeg går på sprøyten. Hvilke piller går du på?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Jeg var så tørr at det var smertefullt. Ble ikke våt av stimulering heller. Sier seg selv at jeg sluttet på pillen ganske raskt.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Nå tenker jeg hardt og lenge... Jeg mener jeg ble rimelig våt når jeg gikk på pillen, ja. Det er ikke helt det samme nå som jeg går på sprøyten. Hvilke piller går du på? ← Nå går jeg på Loette. Men jeg hadde det samme problemet da jeg gikk på Diane og Yasmin...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå