Eføy Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Jeg var så heldig å få soppinfeksjon gitt. Forsøkte meg først med en 6 dagers kur med EcoVag. Så ut til å fungere de første to tre dagene, før det ble verre igjen. Nå har jeg brukt Canesten i tre dager. Satte den tabletten inn på mandag kveld, og har siden det, smurt meg ca 3 ganger om dagen med kremen. Er nøye og smører "overalt". Jeg syns egentlig ikke kuren virker så godt nå, men jeg klarer ikke huske hvor lang tid jeg brukte forrige gang jeg hadde det ( fem år siden). Det klør og svir litt fortsatt. Svir egentlig mer enn det klør. Kjenner det hver gang jeg smører på kremen. Skal jeg bare fortsette å smøre, og håpe på at det gir seg, eller bør jeg ha noe sterkere? Hvor lang tid tar det egentlig før man blir bra, når man går på Canesten? Kan nevne at utfloden er knallgul. (sorry detaljene)
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Trenger ikke å være en soppinfeksjon selvom det er mest sannsynlig, så ta en tur til legen din du
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Burde kanskje sjekket det hos lege ja! HElt klart feil salve! Med canesten så bør det ha gått bort etter en uke ca.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har også nettopp fått dette - og det er noe dritt! Jeg har hatt det to ganger før og det er noen måneder siden nå. Lurer på om jeg måtte ta to kurer for å bli kvitt det da. Jeg hadde første gang kun en tablett - og andre gang kjøpte jeg pakke med flere. Jeg brukte tre tabl. (en hver kveld) + smørte 6 dager tror jeg. Da var det vekk. Kanskje et dumt spørsmål.. Noen som vet hvordan man får det og om det er smittsomt mot partner? Usikker på om kanskje han må behandles - selv om han ikke har merket noe.. Hva gjør dere?
Eføy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2006 Ok, da kontakter jeg legen om jeg ikke ser noen bedring innen et par dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå