Eplesmil Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Hei. Er det noen som har råd tips til meg. Jeg har et "slitsomt" problem. Er redd for å kjøre over broer, har en på vei til jobben som jeg sliter skikkelig med. Tenker mye på det før jeg må over og bllir helt uvel. Jeg må over for å komme på jobb, og blir da noen ganger så redd at jeg blir nummen i kroppen, så blir jeg så sint og irritert på meg selv at jeg nesten gråter. Er det noen som vet om behandling for dette, eller andre gode tips. Hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Ja den kan jo knekke akkurat når lille deg å bilen din kommer kjørendes??? Den gjør jo ikke det.. tenk på alle andre som kjører over der!! Det skjer aldri noe.. antar det er en helt vanlig sikker veibro?? Ingen hengebro?? Finnes mange andre større farer ute å lurer. Det er bare å stå til å kjøre..frykten forsvinner av seg selv. Har du noen gang opplved noe som gjør at du er redd for broer?? Isåfall bør du kanskje få snakket ut om det.. for da lider du jo av traumer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå