tuva77 Skrevet 27. desember 2002 #1 Skrevet 27. desember 2002 Jeg lurte på om dere ville gå på denne linken og si hva dere mener om kjole nr 3 fra venstre? Dette er min drømmekjole men jeg er litt usikket og redd for at den kan virke voldsom, syns dere det??? christiane.no/brudekjoler3.shtml#
Tvilling76 Skrevet 27. desember 2002 #2 Skrevet 27. desember 2002 Hvis du føler dette er kjolen med stor K - Go for it! :D Har du prøvd den? Hvordan følte du deg i den?? En ting er å se bilder, en annen ting er hvordan den er på... Lykke til i jakten på drømmekjolen!
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 Fikk ikke linken ovenfor til å virke, legger den inn på nytt jeg: http://www.christiane.no/brudekjoler3.shtml# Kjolen var kjempefin den, men som tvilling76 sa, prøv den og se om du liker den på og se om den kler deg. Lykke til! Klem fra Stinemor
tuva77 Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2002 jeg har prøvd den og jeg følte at det virkelig var Kjolen, ville bare høre hva dere syntes
meta Skrevet 27. desember 2002 #5 Skrevet 27. desember 2002 Jeg syns kjolen var skikkelig fin og det syns samboeren min også :D
tuva77 Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2002 Det var fint å høre at det var en mann som har sett den og liker den. Hyggelig at dere syns den var fin, så nå har jeg bestemt meg for å leie den, håper den fortsatt er ledig den dagen jeg skal gifte meg
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2002 #7 Skrevet 27. desember 2002 Rålekker kjole faktisk, men denne er jo fra 2000 kolleksjonen - så vidt jeg vet har ikke Christiane Brudesalong kjolene sine mer enn året ut.... Lykke til i alle fall.
Gjest Mzfire Skrevet 28. desember 2002 #8 Skrevet 28. desember 2002 Syns det var en drømmekjole. Go for it Du blir sikkert kjempe fin i den kjolen, en prinsesse. Nå fikk jeg også lyst til å gifte meg
VesleBråka Skrevet 29. desember 2002 #9 Skrevet 29. desember 2002 Fin kjole det, det er nesten bare du selv som kan bestemme hvordan stil du foretrekker. Og ettersom det er du som skal ha kjolen på, synes jeg også at du skal stå litt på for å velge en kjole du liker. Personlig synes jeg femmern på lenken din var veldig flott.. Men treern var fin den også, om ikke min stil.
Gjest Hilde K S Skrevet 29. desember 2002 #10 Skrevet 29. desember 2002 VAKKER ! Særlig dersom du har lit lengde på håret.
Gjest kætti;) Skrevet 2. januar 2003 #11 Skrevet 2. januar 2003 Hei.. Jeg syns den kjolen var kjempe nyyydelig!! I den ville du blitt en perfekt brud!! Kjolen i et bryllup betyr jo masse!! Mn man må jo også ha kropp tl det, det må man jo, ellers vil det bare se dumt ut.. Og det at den ikke har armen, detr er ganske fint, det skal jeg ha å!! Når den tid komme:) Mn den kjolen syns jeg du skal ta, hvis du ser så pen ut i den som hun på bildet!! Det syns jeg!! Den var alle tiders! Kjolen var forresten også finest me det lange sløret bak..! Ønsker deg lykke til i ekteskapet og med å finne den perfekte kjolen!! Klemmer!
fruenge Skrevet 2. januar 2003 #12 Skrevet 2. januar 2003 Et lite tips, denne kjolen har jeg sett et par ganger før, da den er fra 2000 kolleksjonen. Kanskj du kan få kjøpe den brukt. Hvis 7500 kr er leiepris for en 2 år gammel kjole så synes jeg det var en stiv pris. Helt uakseptabelt. Vil tro at du kan få kjøpt kjolen til samme pris. Lykke til med valget av kole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå