Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 http://www.helse-bergen.no/avd/nuklearmedi...se/skjelett.htm
Gjest bamsemums Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Ja, jeg har tatt Skjelettscintigrafi på Ullevål sykehus, men de fant ingenting heldgvis.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Ja, den har jeg tatt på Sentralsykehuset i Vestfold. Er det noe du lurer på?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Lurer litt ja Var det noe ubehag å få den sprøyta med radioaktiv "greie"? Noe ubehag med undersøkelsen ellers?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes sprøyten var grei å få jeg. Ikke noe verre enn en blodprøve i armen. Det sprengte ikke, og fikk ikke noe ubehag av den ellers heller. Var ikke noe ubehag med undersøkelsen heller, annet enn at man må ligge stille i ca. 20 minutter. Der jeg var på undersøkelse hadde de et tv over "apparatet" og etter en liten stund fikk jeg hodet utenfor "apparatet " så da var jeg så heldig å få se Autofil i reprise! Husk å drikke mye vann, og gå på do før undersøkelsen! Altså, ikke noe ubehag, utenom et helt vanlig greit sprøytestikk. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå