Gå til innhold

Rotfylling

Fremhevede innlegg

Gjest Cosette
Skrevet

Har vært til rotfylling, bl a betalt 1000 kr for "påbegynt" rotbehandling i h t kvittering. Skal dit om 2 uker for å fullføre behandlingen.

Hvor mye må betales for å fullføre behandlingen (glemte selvfølgelig å spørre)... :sjenert:

Kan nevnes at jeg kuttet 4 nerver, -om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer an på hvilken tann det er som skal rotfylles. Generelt er det ofte dyrere jo lenger bak i munnen man kommer, men stortsett tror jeg det ligger på mellom 2500 og 6000kr for ei rotfylling.

Skrevet (endret)

Dette lurte jeg fælt på oxo,,, og om jeg skulle få gjort dette i Thailand oxo, har fått utført masse der nede, og hver gang jeg kommer til en tannlege der nede sier de at jobben som var gjort der før (i Norge) er særdeles dårlig. Da blir jeg litt oppgitt og føler meg lurt :sjenert:

Hvilke tannleger i OSLO er dyktige på dette?

Ikke bare små-hull, men kompliserte greier,

som Cosette nevner her, Rotfyllinger osv???

Endret av M.P
Gjest Cosette
Skrevet
Det kommer an på hvilken tann det er som skal  rotfylles. Generelt er det ofte dyrere jo lenger bak i munnen man kommer, men stortsett tror jeg det ligger på mellom 2500 og 6000kr for ei rotfylling.

:hakeslepp: Nest bakerste jeksel nede.. Huff! Også Cosette som dere vet ikke har penger!! :lol: Nei, la det bli bare egenandel på tannhelsetjenester også, dette er jo vanvidd!!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg betalte 4500 tror jeg, for en 7-er (tannen foran visdomstannen)

Skrevet
:hakeslepp::lol: Nei, la det bli bare egenandel på tannhelsetjenester også, dette er jo vanvidd!!

YES PLIZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...