Gå til innhold

Sopp i underlivet....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo.

Jeg har fått sopp i underlivet og har begynt behandlingen med sånn kombinasjonspakning med en vagitorie + krem.

Er ikke så lenge siden jeg hadde sopp sist og er litt redd for at det er kjæresten min som smitter meg igjen. Han behandlet seg ikke sist... men bør kanskje det nå?!

Føler meg litt dum som spør om dette, men hvordan behandler han seg?!Kan han bruke av samme canesten kremen jeg bruker?og hvor mye skal han ha på/bruke??!og hvor?...skjønner jo det blir på penis;) men liksom bare hodet el?!

uff, litt dumt spm, men må spørre..... håper på raske svar:)

hilsen meg :rodme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Smør på canesten på penisen hans, pass godt på å dekke området på undersiden av hodet, den lille kanten..

Gjest Gjest
Skrevet

ok, men hvor mye skal han ha på liksom!?når jeg smører meg selv tar jeg skikkelig godt på så en virkelig ser det......

Så det gjelder ikke resten av penis?!

ok et dumt spm;)

Gjest Gjesta
Skrevet
ok, men hvor mye skal han ha på liksom!?når jeg smører meg selv tar jeg skikkelig godt på så en virkelig ser det......

Så det gjelder ikke resten av penis?!

ok et dumt spm;)

Tror det er hodet som er viktigst, men tviler på at det er noe fasitsvar.. Merker han noe kløe noen spesielle steder? Smør på godt med krem, ja. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Han har ikke nevnt noe kløe noen ganger, hvor lenge skal man holde på med hans behandling da!?

Skrevet

jeg ble plaget med sopp her for en tid tilbake å fikk noe pencillin ho s legen å partner sklle ta det samme greiene

Gjest Gjesta
Skrevet
Han har ikke nevnt noe kløe noen ganger, hvor lenge skal man holde på med hans behandling da!?

Like lenge som deg går jeg utifra. :)

Skrevet

Partnerbehandling skal ikke være nødvendig da sopp veldig sjelden smitter, men når du først er i gang med kremen kan du jo smøre litt på han og for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...