Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Lurer på hva slags narko macka er? Noen som vet hva det er slang for?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 I Trondheim betyr det amfetamin. I hvert fall på La`mon og på Byåsen... Betyr nok det samme i Bergen, på Aure, i Vesterålen og på Lysaker også vil jeg tro! Trodde det var metamfetamin jeg... Nesten samme det da?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 I hvert fall på La`mon og på Byåsen... Betyr nok det samme i Bergen, på Aure, i Vesterålen og på Lysaker også vil jeg tro! Trodde det var metamfetamin jeg... Nesten samme det da? ← Faktisk ikke! Jeg har jobbet med rusmisbrukere og slangen i bla Oslo er forskjellig fra Trondheim!
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Amfetamin - også kalt "hurtig" og eller "pepper"!
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Amfetamin - også kalt "hurtig" og eller "pepper"! ← Eller "fort" som det ble kalt i Hedmark. Hadde aldri hørt det før, så det tok litt tid før jeg skjønte hva det var snakk om.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Jeg kommer fra Trondheim og der betyr det amfetamin.iSverige derimot betyr macka rundstykker
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Macka er brødskive på svensk. Rundstykker er "frallor". Sånn "litt" OT
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå