Gjest Bellatrix Skrevet 13. juli 2006 #21 Del Skrevet 13. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danseløva Skrevet 19. juli 2006 #22 Del Skrevet 19. juli 2006 Heeey Bellemor! Deg kjenner jeg godt! Det va da trivelig at vi møttes her oxo. Hi hi.. Håpa du har det fint. Stooor klem fra meg :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei hei Danseløva Ja-a,vi kjenner hverandre kjempe godt Var ikke dette forumet kjempe bra?? Jeg har det SUPERT!! Stooor tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. juli 2006 #24 Del Skrevet 29. juli 2006 skulle bare ønske deg god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. januar 2008 #25 Del Skrevet 30. januar 2008 Her var det lenge siden noen hadde skrevet noe gitt. Måtte inn å snike etter og ha slåss med deg i forskjellige ordleker Takk for lykkeønskninger du ga meg i siste ordet. Ingen ting farlige greier. Var på mamografi for første gang i dag, så gruet meg litt, mend et gikk jo kjempefint det. Ha en fin kveld Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. februar 2008 #26 Del Skrevet 2. februar 2008 Legger igjen en liten hilsen! Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå