JimmyOlsen Skrevet onsdag kl. 09:57 #15261 Skrevet onsdag kl. 09:57 (endret) Kunder som skal betale en liten formue med mynter, og har dem godt spredt i alle lommer og gjerne noen i sekken også, i stedet for å ha alt på et sted. Endret onsdag kl. 09:58 av JimmyOlsen 2
Brunhilde Skrevet onsdag kl. 17:27 #15262 Skrevet onsdag kl. 17:27 (endret) JimmyOlsen skrev (7 timer siden): Kunder som skal betale en liten formue med mynter, og har dem godt spredt i alle lommer og gjerne noen i sekken også, i stedet for å ha alt på et sted. Du har misforstått tråden. Den handler om dumme ting kundene sier, ikke om kunder du syns er dumme. Endret onsdag kl. 17:28 av Brunhilde Skriveleif 5 1
sofie777 Skrevet onsdag kl. 17:56 #15263 Skrevet onsdag kl. 17:56 Brunhilde skrev (28 minutter siden): Du har misforstått tråden. Den handler om dumme ting kundene sier, ikke om kunder du syns er dumme. PS Han har skrevet flere ting i tråden enn deg, så vet ikke hvem som misforstår hva........ 3
Brunhilde Skrevet onsdag kl. 17:57 #15264 Skrevet onsdag kl. 17:57 (endret) sofie777 skrev (5 minutter siden): PS Han har skrevet flere ting i tråden enn deg, så vet ikke hvem som misforstår hva........ Den må du utdype litt nærmere, eller syns du bare det var passende å komme med et personangrep, lille venn 😍 Og jeg står for hva jeg sa, vedkommende jeg siterte forteller sjelden (om noen gang) om dumme ting kundene sier. Jeg jobber ikke i butikk, derfor har jeg lite opplevelser med dumme kunder, men jeg kan gjerne finne på, hvis det kan gjør deg glad Endret onsdag kl. 18:02 av Brunhilde 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:39 #15265 Skrevet onsdag kl. 18:39 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 11.58): Kjeden jeg jobber i har kundeklubb. Dersom man registrerer fødselsdato når man melder seg inn (eller i etterkant på "Min side") får man bursdagsgave. Det er ikke snakk om noe dyrt og flott, er en liten ting verdt 50-60 kr. Her om dagen kom det en eldre dame inn i butikken og var sint, for hun hadde hatt bursdag og hadde ikke fått gave. Jeg spurte om hun har registrert fødselsdato. Svaret var nei, det hadde hun droppet, for hun syntes det var så knotete. Vel, om du ikke har registrert fødselsdatoen er det jo ikke så rart at du ikke har fått bursdagsgave, for vi vet jo ikke at du har hatt bursdag🤷♀️ (sa det til henne i en hyggeligere tone altså) For å være grei fant jeg frem en en bursdagsgave (vi har dem i en skuff i kassedisken) og ga til henne. "Er det alt? Jeg burde få en ekstra for alt bryderiet jeg har hatt," sa hun surt og gikk. Anonymkode: 4e972...d85 Haha, fantastisk! Husker da jeg var nyansatt i apotek, lenge før det fantes elektroniske resepter. Skulle apoteket bestille inn medisiner til kunder måtte de levere inn papirresepten mens de ventet på leveransen. En dame kom en dag bort til skranken og sa hun skulle hente reseptmedisiner som er bestilt. "Til hvem?" spurte jeg, og forventet da at hun skulle oppgi navn og fødselsdato til seg selv eller den hun eventuelt henter på vegne av (dette var før det ble innført krav om legitimasjon og fullmakt for resepter), men hun svarte bare irritert "til hvem? Til MEG, såklart!". Joda, greit nok det, men hvem er så du? Åpenbart var det fullstendig uforståelig for henne at kundens personalia er nødvendig for å kunne finne en bestilling. Anonymkode: 67a98...f62 14
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:33 #15266 Skrevet torsdag kl. 20:33 sofie777 skrev (På 21.1.2026 den 18.56): PS Han har skrevet flere ting i tråden enn deg, så vet ikke hvem som misforstår hva........ Han har jo misforstått, selvom han skriver en masse innlegg om ting som ikke har noe med trådens tema å gjøre? Føler dette har blitt denne brukerens jobbdagbok mer enn en tråd om dumme ting kunder sier. Anonymkode: 6b57e...8a2 5
Teknoil Skrevet i går, 09:24 #15267 Skrevet i går, 09:24 (endret) Jeg er kunde, var i disken og la på varer. Personal sto og bippet varene gjennom, men nesten ferdig, et par varer til, jeg sto klar med bankkortet. Ingen andre kunder i køen. Rett bak kassen er det post i butikk, hvor en mann i sikkert 40 årene stod, hadde nettopp kommet dit. Personalet står like ved, er umulig å ikke få med seg at noen har stilt seg i kø der. "Jeg skulle hatt en pakke i posten jeg..... men jeg kan sikkert vente til du er ferdig der". Siste bit sa han ikke før det ble tydelig at personalet ikke kom løpende på sekundet, og først skulle gjøre seg ferdig med meg >.< Endret i går, 09:25 av Teknoil
JimmyOlsen Skrevet 20 timer siden #15268 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 21.33): Han har jo misforstått, selvom han skriver en masse innlegg om ting som ikke har noe med trådens tema å gjøre? Føler dette har blitt denne brukerens jobbdagbok mer enn en tråd om dumme ting kunder sier. Anonymkode: 6b57e...8a2 Jeg tar hintet...
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15269 Skrevet 12 timer siden Teknoil skrev (20 timer siden): Jeg er kunde, var i disken og la på varer. Personal sto og bippet varene gjennom, men nesten ferdig, et par varer til, jeg sto klar med bankkortet. Ingen andre kunder i køen. Rett bak kassen er det post i butikk, hvor en mann i sikkert 40 årene stod, hadde nettopp kommet dit. Personalet står like ved, er umulig å ikke få med seg at noen har stilt seg i kø der. "Jeg skulle hatt en pakke i posten jeg..... men jeg kan sikkert vente til du er ferdig der". Siste bit sa han ikke før det ble tydelig at personalet ikke kom løpende på sekundet, og først skulle gjøre seg ferdig med meg >.< Oisann, det var skikkelig dumt gett.......Gratulerer og velkommen til den virkelige verden...... Lær deg å lese du! Følg regler og skriv om det tråden handler om og slutt å ødelegge alt for alle rundt deg! Anonymkode: ceb7f...bf0
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15270 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.1.2026 den 19.39): Haha, fantastisk! Husker da jeg var nyansatt i apotek, lenge før det fantes elektroniske resepter. Skulle apoteket bestille inn medisiner til kunder måtte de levere inn papirresepten mens de ventet på leveransen. En dame kom en dag bort til skranken og sa hun skulle hente reseptmedisiner som er bestilt. "Til hvem?" spurte jeg, og forventet da at hun skulle oppgi navn og fødselsdato til seg selv eller den hun eventuelt henter på vegne av (dette var før det ble innført krav om legitimasjon og fullmakt for resepter), men hun svarte bare irritert "til hvem? Til MEG, såklart!". Joda, greit nok det, men hvem er så du? Åpenbart var det fullstendig uforståelig for henne at kundens personalia er nødvendig for å kunne finne en bestilling. Anonymkode: 67a98...f62 Jeg jobbet også på apotek lenge før e-resepter kom i bruk. Jeg står i resepturen da en mann kommer bort og skal hente ut A og B preparater - flere forskjellige. Jeg spør om resept og han var møkksur og sa han ikke trengte resepter på det. Jeg sa at vi må ha resept fra lege og at disse skal oppbevares en stund i ettertid. Da blir han om mulig enda mer forbannet og skrev ned disse medisinene på en velbrukt serviett. Jeg sa atter en gang at en lege må skrive ut disse reseptene og først da slang han ett kort på disken som sa at han var lege selv. Merkelig nok godtok apotekeren denne selvskrevne resepten på en serviett og han gikk ut av apoteket med en god del A og B preparater. Heldigvis var ikke han en av våre faste kunder. For alt jeg vet og humøret hans tatt i betraktning, så har han vel tatt alle pillene selv. Vi hadde andre leger innom ofte og de hadde alltid skrevet skikkelige resepter til seg selv og de var også blide. Anonymkode: 6bf51...e0d 2 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15271 Skrevet 11 timer siden Magika_fra_Fyll skrev (På 23.11.2025 den 18.34): Vi har en eldre herre som ringer inn til oss flere ganger i uken som er 99% døv. I tillegg har han tv'en på i bakgrunnen stilt inn på et helt sykt høyt volum. Jeg må ha snakket med han flere dusin ganger og ikke én gang har de samtalene gått noe i nærheten av bra. Jeg brøler svaret han er ute etter og han svarer "HVA SIER DE" igjen og igjen helt til han innbiller seg at jeg sa X mens jeg egentlig har brølt Y hele veien og så er han fornøyd og legger på. Noen dager senere ringer han igjen og hele seansen starter på nytt🤷♂️ Ei venninne av meg jobber på legekontor. Der har de en pasient som ringer for den minste ting, gjerne 2-3 ganger daglig. Det kan dreie seg om at pasienten lurer på ala om det er nå blodtrykksmedisinen skal taes eller om det er greit å svelge en tablett med saft istede for vann. De er så lei av dette maset, så nå er pasienten lagret på tlf som IKKE SVAR. De svarer en gang i blandt og da det klages på vanskelig å komme frem så skyldes det på mye å gjøre på legekontoret. Anonymkode: 6bf51...e0d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå