Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det dummeste kunder sier og gjør er dette; vi har post i butikk og folk har ikke før kommet bort til skranken før de voldtar ringebjella og brøler ut "Er det noen som kan ekspidere meg her eller?!???!" Altså, jeg kommer så fort jeg har slått in varene til han som allerede sto i kø da du kom inn, hvis ikke, er min kollega på vei til å hjelpe deg, jeg ringte nemlig på assistanse i det jeg så du kom, så bare slapp av! Samme med de som panter flasker, automaten stopper opp og brøler "KAN NOEN SE Å FÅ FIKSA PANT AUTOMATEN?!??!!!"

Virker som folk legger bort all folkeskikk når de kommer inn i en matbutikk. Folk må forstå at de må vente på tur. Står folk å brøler sånn på legekontoret også tro? "NÅ MÅ DR.HANSEN BLI FERDIG MED DEN ANDRE PASIENTEN, JEG HAR DÅRLIG TID!!!!"

Anonymkode: 96a4c...5f5

Voldtar ringebjella! :fnise:

Anonymkode: 191ee...a9b

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Bloodless skrev:

Det som ofte irriterer - eller irriterer er ikke rett ord - skuffer meg er den likegyldigheten veldig mange kunder har. Der står jeg, blid og smilende og sier hei til deg, også orker du ikke så mye som å grynte tilbake. Er jeg usynlig, eller er jeg bare verd så lite at du ikke orker bruke ørlite grann energi på å hilse tilbake? Er jo bare en butikkansatt, må vite, har ingen følelser, er knapt nok menneske. :icon_frown:

Jeg er en av disse dumme kundene. Grunnen til at jeg er så dum, er at jeg har sosial angst og er veldig sjenert. Dette gjør at når den ansatte sier hei til meg, blir jeg så forfjamset at det er så vidt jeg klarer å pipe fram et bittelite hei

Tror ikke de hører det engang :sjenert:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det dummeste kunder sier og gjør er dette; vi har post i butikk og folk har ikke før kommet bort til skranken før de voldtar ringebjella og brøler ut "Er det noen som kan ekspidere meg her eller?!???!" Altså, jeg kommer så fort jeg har slått in varene til han som allerede sto i kø da du kom inn, hvis ikke, er min kollega på vei til å hjelpe deg, jeg ringte nemlig på assistanse i det jeg så du kom, så bare slapp av! Samme med de som panter flasker, automaten stopper opp og brøler "KAN NOEN SE Å FÅ FIKSA PANT AUTOMATEN?!??!!!"

Virker som folk legger bort all folkeskikk når de kommer inn i en matbutikk. Folk må forstå at de må vente på tur. Står folk å brøler sånn på legekontoret også tro? "NÅ MÅ DR.HANSEN BLI FERDIG MED DEN ANDRE PASIENTEN, JEG HAR DÅRLIG TID!!!!"

Anonymkode: 96a4c...5f5

Her tror jeg din butikk i så fall hører til mindretallet. Her jeg bor gidder jeg ikke pante flasker lenger engang (kjører de rett i plastgjenvinninga) fordi automatene på samtlige matbutikker er kronisk fulle og ingen av de ansatte gjør mine til å tømme automaten der den står og uler høylytt i 5 minutter eller mer. Først når jeg faktisk går bort til kassa og sier at automaten piper (som om de ikke alt har hørt det...) skjer det noe, og da i form av at de gir beskjed til noen andre som etter enda flere minutter kommer traskende for å tømme automaten... 

Og post i butikk er stort sett en vits. Der blir man som oftest stående i kø så lenge det er betalende kunder i kassa. 

Anonymkode: 2530a...885

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette går begge veier. Har en sønn på 8 år som er veldig ivrig på å si hei til alt og alle. Er overraskende mange bl.a. som sitter i kassa som tydelig bare ignorerer dette og ikke tar seg bryet med å si hei tilbake. Er jo bare en liten gutt, må vite, har ingen følelser, er knapt nok menneske. 

Er forøvrig enig med deg.

Anonymkode: 5701e...dc8

Ja, det er minst like ufyselig. Nå fikk jeg vondt av han. Lite er mer sjarmerende enn små barn som smiler og sier hei. Men nå er barn de flinkeste kundene også. De hilser, de sier takk og de går tilbake med ting om de ikke skal ha det likevel. 

Tror mange i butikk bare hater jobben sin til tider og lar det gå ut over alle. 

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg er en av disse dumme kundene. Grunnen til at jeg er så dum, er at jeg har sosial angst og er veldig sjenert. Dette gjør at når den ansatte sier hei til meg, blir jeg så forfjamset at det er så vidt jeg klarer å pipe fram et bittelite hei

Det blir noe helt annet. Har flere veldig sjenerte (muligens sosial angst, er ingen ekspert) kunder som knapt nok klarer å prate til meg. Men man merker fort forskjell på en sånn person og en som bare er sur og ikke gidder. Et smil teller også som et hei. :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
På 7/12/2006 den 15.21, Gjest Gjest skrev:

Kan bidra som tysklærer.

En elev skal fylle ut riktig artikkel, og peker på oppgaven hvor det står:

"Entschuldigung, wo ist der nächste Kiosk."

Du, heter det der, die oder das Kiosk?

Hva var galt med å spørre om det da?

Anonymkode: 6d90d...751

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2017 den 22.43, Anette.94 skrev:

Meg: Hei! Kan jeg hjelpe deg?
Kunde: Har dere pedalbøtter?
Meg: Ja, det har vi. Vi har disse to typene (en liten kremfarget og en stor svart en)
Kunde: Å, de var ganske greie da. Hvor mye koster denne? *peker på den lille*
Meg: Den koster 249,-
Kunde: 249 kr?
Meg: Ja, det stemmer.
Kunde: *begynner å le* Over 200 kr for en j***a bøtte?! Nei, dette er dårlig service altså! Dårlig butikk! Hvis jeg går to steg ned gangen her, kan jeg gå innom butikk xx og kjøpe en for halve prisen, MINST. Ærlig talt, dårlig butikk...

Ble egentlig litt satt ut; var ingen andre i butikken, men mannen endte opp med å stå og rope til meg evig lenge om hvor dyr den pedalbøtta var og hvor dårlig service dette var... Er ikke jeg som setter prisene her altså, og du må gjerne gå de to stegene ned til butikk xx for å kjøpe en til halve prisen der.

Vet hvor du jobber 😅 Hilsen medsøster! 

Opplever mye rart ja 🙈

Anonymkode: ffddc...bd8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Bloodless skrev:

Ja, det er minst like ufyselig. Nå fikk jeg vondt av han. Lite er mer sjarmerende enn små barn som smiler og sier hei. Men nå er barn de flinkeste kundene også. De hilser, de sier takk og de går tilbake med ting om de ikke skal ha det likevel. 

Tror mange i butikk bare hater jobben sin til tider og lar det gå ut over alle. 

Det blir noe helt annet. Har flere veldig sjenerte (muligens sosial angst, er ingen ekspert) kunder som knapt nok klarer å prate til meg. Men man merker fort forskjell på en sånn person og en som bare er sur og ikke gidder. Et smil teller også som et hei. :)

Dette!! <3 Jeg trenger ikke et voldsomt hei tilbake eller småprat. Hvis kunden smiler tilbake til meg, så er det nok til at jeg føler meg sett og anerkjent!

Jeg sier ALLTID hei, til absolutt alle! når kundene kommer inn i butikken - og de som irriterer meg er det som kommer inn og får servert et stort smil og et blidt hei, bare for å si "HVOR HAR DERE KOKEBØKENE?" Eller "ER DET IKKE FLERE AVISER IGJEN?!"

Dust, jeg sa faktisk hei til deg... Det er ren folkeskikk å si hei tilbake....:dry:

• Liker 6
Skrevet
På 24.5.2017 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Og her har vi et eksempel på dumme ting butikkansatte sier.

Du minner meg om han karen på Skøyen, Oslo som driver kiosk. Dvs han driver også kundene sine bort fordi han alltid skal komme med morsomheter på deres bekostning.

Anonymkode: 56eb0...3be

Det er tris at all kunnskap om mat og matlaging går tapt. Dette har vært en del av kulturen vår, og er en del av kulturarven vår, som vi ikke bryr oss det minste om å bare kaste til side. Jeg er i min fulle rett til å bli sjokkert over hvor dårlig det står til med matlagingskunnskapene til folk. Og jeg blir sjokkert.

• Liker 2
Gjest ElMona
Skrevet
20 minutter siden, etnavn skrev:

Det er tris at all kunnskap om mat og matlaging går tapt. Dette har vært en del av kulturen vår, og er en del av kulturarven vår, som vi ikke bryr oss det minste om å bare kaste til side. Jeg er i min fulle rett til å bli sjokkert over hvor dårlig det står til med matlagingskunnskapene til folk. Og jeg blir sjokkert.

Altså, nå vet jo ikke du noe om det paret med toro-posen. Kanskje de alltid lager mat fra grunnen av, og at det var derfor de var usikre på hvordan man bruker en sånn pose? 

Skrevet
22 timer siden, Honey Dew skrev:

Du er ikke en dum kunde.
Vi SER at du prøver å si hei. Vi ser også at du sliter i sosiale sammenhenger og prøver å oppføre oss og behandle deg deretter
Jeg har flere kunder som sliter sånn. Han ene går helst til min kasse fordi han vet at han der blir behandlet som et mennske, får et stort smil, hjelp med bæreposene og spørsmål om han trenger røyk i dag. Han turte omtrent ikke se opp på meg i starten, men nå smiler han med hele kroppen når han ser jeg er på jobb.
Det er ekstremt stor forskjell på sånne som deg med sosial angst som er skikkelig sjenert og blir litt brydd når vi sier hei, enn disse idiotfolka som med overlegg ignorerer oss, unngår å engang ense at vi er der og aller helst ikke ser på oss før noe går galt, som feks at kortet blir avvist eller noe. For da har de jo selvfølgelig mange tusen på konto og kan ikke skjønne hva som er galt og det må jo selvfølgelig være min feil.

• Liker 41
Skrevet
2 timer siden, Minya skrev:

Du er ikke en dum kunde.
Vi SER at du prøver å si hei. Vi ser også at du sliter i sosiale sammenhenger og prøver å oppføre oss og behandle deg deretter
Jeg har flere kunder som sliter sånn. Han ene går helst til min kasse fordi han vet at han der blir behandlet som et mennske, får et stort smil, hjelp med bæreposene og spørsmål om han trenger røyk i dag. Han turte omtrent ikke se opp på meg i starten, men nå smiler han med hele kroppen når han ser jeg er på jobb.
Det er ekstremt stor forskjell på sånne som deg med sosial angst som er skikkelig sjenert og blir litt brydd når vi sier hei, enn disse idiotfolka som med overlegg ignorerer oss, unngår å engang ense at vi er der og aller helst ikke ser på oss før noe går galt, som feks at kortet blir avvist eller noe. For da har de jo selvfølgelig mange tusen på konto og kan ikke skjønne hva som er galt og det må jo selvfølgelig være min feil.

:smilyblomst:

• Liker 3
Skrevet

Dette hører vel ikke helt hjemme i denne tråden, men føler den butikkansatte fortjener å bli nevnt likevel.

Jeg var innom min lokale Spar, da damen foran meg ikke klarte å ta ut kontanter i tillegg til å betale varene sine. Den unge herren bak kassen sa han fikk beskjed om at det var noe galt med kortet (ikke for lite penger slik jeg forstod det). De prøvde flere ganger, men fikk altså ikke til å ta ut den 100-lappen hun trengte. Etter en stund tok den ansatte opp sitt eget kort, slo inn en tyggis og betalte selv for å få ut hundringsen. Han ga den til damen, ønskte henne en videre god dag, og tok imot neste betalende med et smil. 

Mener selvsagt ikke at en ansatt skal legge ut for hver kunde som av en eller annen grunn ikke får kortet til å funke, men det va utrolig koselig å se hvor hjelpsomme mennesker kan være og hvor glad damen ble 😊

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kunder som ikke forstår konseptet med prisklasser!!

Jobber på et stort varehus (typ europris), hvor vi selger bursdagskort o.l Vi har så utrolig mange forskjellige typer som dekker en lang vegg. På stativene står det merket at den bokstaven og det tallet koster så og så mye, som en heeelt vanlig prisklasseoversikt.

På en veldig hektisk dag (massevis a kø i alle kasser) kommer en mannlig kunde i 50-åra og slenger på et svært konfirmasjonskort, som kostet hele 30 kroner. ÅNEIIIDA, DETTE KOSTER 10 KR sto det visst. Jeg prøver å forklare at nei, vi har så mange kort, så vi har delt inn i prisklasser, så hvor kortet står har ikke alltid noe å si. Etter mye frem og tilbake blir han mer og mer aggressiv, så jeg blir med han bort til stativene, og forklarer alt jeg akkurat hadde sagt på nytt.

Kortet hadde en litt "rar prisklasse" da det er et sesongkort, så jeg fant ikke prisen i alt mylderet, men VET at prisen er riktig. Da koste han seg skikkelig. "Jaha, hvis hvor den prisklassen er da, du som er så smart" (eller noe sånt). Viste han de bittesmå kortene som koster 10 kr og viste han at denne prisklassen ikke matchet med kortet han hadde valgt ut. Da begynte han å skrike, "FALSK MARKEDSFØRING, FAKTISK ULOVLIG, DETTE GÅR IKKE AN" osvosv. Prisklasser hadde han aaaaldri vært borti før. Han skrek og maset og jeg rakk ikke tenkte eller bryte inn noe sted i ranten hans. Ganske sikker på at han skjønte han tok feil, men bare nektet å gi seg. Til slutt sukket jeg bare oppgitt og sa at jeg bare overstyrer prisen. Hele seansen tok noen minutter. Både han og jeg fikk ganske stygge blikk av den gigantiske køen som hadde samlet seg ved kassen min, men liker å tro at de fleste var mest oppgitt over han. 

Anonymkode: 4c795...e67

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på et stort varehus (typ europris), hvor vi selger bursdagskort o.l Vi har så utrolig mange forskjellige typer som dekker en lang vegg. På stativene står det merket at den bokstaven og det tallet koster så og så mye, som en heeelt vanlig prisklasseoversikt.

På en veldig hektisk dag (massevis a kø i alle kasser) kommer en mannlig kunde i 50-åra og slenger på et svært konfirmasjonskort, som kostet hele 30 kroner. ÅNEIIIDA, DETTE KOSTER 10 KR sto det visst. Jeg prøver å forklare at nei, vi har så mange kort, så vi har delt inn i prisklasser, så hvor kortet står har ikke alltid noe å si. Etter mye frem og tilbake blir han mer og mer aggressiv, så jeg blir med han bort til stativene, og forklarer alt jeg akkurat hadde sagt på nytt.

Kortet hadde en litt "rar prisklasse" da det er et sesongkort, så jeg fant ikke prisen i alt mylderet, men VET at prisen er riktig. Da koste han seg skikkelig. "Jaha, hvis hvor den prisklassen er da, du som er så smart" (eller noe sånt). Viste han de bittesmå kortene som koster 10 kr og viste han at denne prisklassen ikke matchet med kortet han hadde valgt ut. Da begynte han å skrike, "FALSK MARKEDSFØRING, FAKTISK ULOVLIG, DETTE GÅR IKKE AN" osvosv. Prisklasser hadde han aaaaldri vært borti før. Han skrek og maset og jeg rakk ikke tenkte eller bryte inn noe sted i ranten hans. Ganske sikker på at han skjønte han tok feil, men bare nektet å gi seg. Til slutt sukket jeg bare oppgitt og sa at jeg bare overstyrer prisen. Hele seansen tok noen minutter. Både han og jeg fikk ganske stygge blikk av den gigantiske køen som hadde samlet seg ved kassen min, men liker å tro at de fleste var mest oppgitt over han. 

Som du så fint beviste for han så handler det ikke om å HA rett, men om å FÅ rett :P Synes det er synd at kunder som han får det som de vil.

Anonymkode: 37c38...7f1

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2017 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Og her har vi et eksempel på dumme ting butikkansatte sier.

Du minner meg om han karen på Skøyen, Oslo som driver kiosk. Dvs han driver også kundene sine bort fordi han alltid skal komme med morsomheter på deres bekostning.

Anonymkode: 56eb0...3be

Tenker du på han som jobber på Narvesen i handlegaten på Skøyen!?

Han er -veldig- rar.... Jeg har aldri fått kommentarer eller morsomheter når jeg handler der, men jeg ser for meg at han er typen til å gi det... :) Må nevne at han er som regel blid da. Men RAR. :fnise:

Anonymkode: a6878...2bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler bare behov for å kommentere denne: Det er faktisk ikke så lett med disse prisklassene, noe du jo faktisk viser helt perfekt selv ved ikke å finne den rette. Da kan det ikke forventes at kunden uten videre skal klare å forstå det. Ikke prinsippet, altså, men hva som er riktig pris. Jeg har flere ganger klødd meg i hodet mens jeg lette etter oversikten, etter hvor koden står på produktet, eller etter pris i en milelang liste. For å være ærlig synes jeg systemet er klønete.

Enda verre er det når systemet er slik at gitte typer kort har en pris, en annen type en annen. Slik som at store, doble kort koster 40 kr, og små, enkle kort koster 15 kr. Det er ikke alltid helt innlysende hvilken kategori alle kortene faller i, og da er det ganske irriterende å misforstå. Dette systemet er helt vanlig, men også ganske irriterende. 

Med det sagt, det kunne aldri falle meg inn å være ufin fordi jeg har misforstått, eller å kverulere på prisen. Jeg spør kanskje, men ikke for å overbevise om at jeg har rett. 

Anonymkode: 570b7...fa4

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
På Monday, May 29, 2017 den 0.17, Bloodless skrev:

Det som ofte irriterer - eller irriterer er ikke rett ord - skuffer meg er den likegyldigheten veldig mange kunder har. Der står jeg, blid og smilende og sier hei til deg, også orker du ikke så mye som å grynte tilbake. Er jeg usynlig, eller er jeg bare verd så lite at du ikke orker bruke ørlite grann energi på å hilse tilbake? Er jo bare en butikkansatt, må vite, har ingen følelser, er knapt nok menneske. :icon_frown:

En liten kommentar til dette også: Jeg er en slik kunde som "alltid" hilser på de ansatte, forsøker å møte blikket, og gi et smil. Svarer selvsagt på spørsmål, takker, sier gjerne ha det om det ikke er kø, og kan finne på å ønske den ansatte en god dag. Det glipper likevel for meg også av og til. Det skjer at jeg er skikkelig stresset en dag innimellom, er sliten, eller går litt i egne tanker. Likevel trenger jeg altså å handle mat, så jeg gjør det, men jeg kan plutselig få mer enn nok med å taste riktig kode på kortterminalen. Da glemmer jeg å hilse på den ansatte. Jeg er ikke sur, jeg har bare mye annet i hodet. Heldigvis handler jeg stort sett alltid i nærbutikken, og der vet jeg at de jeg treffer ofte kjenner meg igjen, og vet at jeg normalt ikke er slikt.

Igjen, det kunne ikke ramle meg inn å være ufin mot ansatte. Stort sett prøver jeg å være hyggelig mot butikkansatte, bussjåfører, eller hvem jeg måtte møte i løpet av min dag.

• Liker 4
Skrevet

En liten kommentar til dette også: Jeg er en slik kunde som "alltid" hilser på de ansatte, forsøker å møte blikket, og gi et smil. Svarer selvsagt på spørsmål, takker, sier gjerne ha det om det ikke er kø, og kan finne på å ønske den ansatte en god dag. Det glipper likevel for meg også av og til. Det skjer at jeg er skikkelig stresset en dag innimellom, er sliten, eller går litt i egne tanker. Likevel trenger jeg altså å handle mat, så jeg gjør det, men jeg kan plutselig få mer enn nok med å taste riktig kode på kortterminalen. Da glemmer jeg å hilse på den ansatte. Jeg er ikke sur, jeg har bare mye annet i hodet. Heldigvis handler jeg stort sett alltid i nærbutikken, og der vet jeg at de jeg treffer ofte kjenner meg igjen, og vet at jeg normalt ikke er slikt.

Igjen, det kunne ikke ramle meg inn å være ufin mot ansatte. Stort sett prøver jeg å være hyggelig mot butikkansatte, bussjåfører, eller hvem jeg måtte møte i løpet av min dag.

Jeg har full forståelse for at alle kan ha en stressende eller dårlig dag, man blir bare litt oppgitt når man har hatt 10 ikke-hilsere på rad. Men skal ha det du sa i bakhodet og prøve å ikke ta det til meg. :) Har ikke tenkt på det sånn før, siden jeg nesten aldri stresser i butikker selv. Stort sett bare sofaen som venter på meg når jeg har handlet, liksom. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I dag hadde jeg en kunde som studerte meg nøye. Så sier hun: 

"Jeg kan se på deg at du aldri har satt i fengsel, stemmer ikke det?"

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en morsom en her forleden. Jobber i bar og har heldigvis full rett til å fortelle gjesten hvor skapet skal stå dersom h*n oppfører seg ufint, noe som er veldig tilfredstillende.

Var en gjest som hadde vært innom en del ganger, en merkelig fyr som kom med hersketeknikker når han ble full.
Han ville ha en whisky, og siden han ikke nevnte ett ord at han skulle ha is, så serverte jeg den bar. Da spør han om han kunne få noen isbiter.
-Jada, selvsagt! :) *Går inn på bakrommet og fyller på litt is*
Han spør igjen om flere isbiter, og jeg vet han gjør det for å provosere, så jeg setter opp en litt irritert mine og fyller glasset helt opp.
Meg: Vær så god! Han ser på meg med et tilfreds smil og bare: Du trenger ikke bli så sur da, det er bare isbiter, før han humrer for seg selv og går og setter seg.

På slutten av kvelden da klokka hadde passert 3 kommer han heseblesende til baren og vil kjøpe en røykpakke (laang vei å gå til døgnåpen bensinstasjon) Og vanligvis er det ikke noe problem, vi tar i mot penger og legger det ved siden av kassen så neste som kommer på jobb dagen etter slår det inn, og det visste han godt.

Meg: Beklager, kassa er stengt.
Gjest: Men jeg vet jo at det fungerer å kjøpe slikt etter stengetid! *veldig irritert*
Meg: Ikke noe å gjøre med det! Sier jeg med et sleskt smil, du trenger ikke å bli så sur da, det er bare røyk.
Han trampet ut og bannet og svertet.
Ååh, slike ting er barnslig, men herregud så deilig det føles etterpå og ta igjen med samme mynt med noen som lever av å provosere :Knegg:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dessverre er det også en yrkeskade blitt, var utrolig konfliktsky tidligere, men klarer jo ikke å holde kjeft dersom noen blir urettferdig behandlet av ustabile folk som finner glede i å trykke andre som ikke kan ta igjen på jobb. Det er helt utrolig hvor mange det finnes som lar sin bitterhet og stakkarslighet gå utover butikkansatte/servitører etc.

Var ute og spiste med ei venninne på en restaurant en fin sommerdag, inn kommer det to "livets harde skole" folk, ei jente og en gutt. Lukter trøbbel lang vei. De skulle drikke, men jenta hadde ikke legetimasjon, og fyren eksloderte i sinne!
Du må da for faen i helvete se at hun der er 22!!
Det ble skikkelig trykket stemning, og den stakkars servitøren som måtte opptre profosjonelt kunne ikke annet enn å forsøke å prate han ned ved å være ydmyk, man kjente hvor ukomfortabel han ble, og de verste skjellsordene jeg har hørt falt og det regelrett haglet med noe som ikke egner seg på trykk engang.
Det boblet i blodet, før det svartnet for meg, reiste meg opp og husker ikke hva jeg brølte til han engang, før jeg innså hva jeg hadde gjort og det ble helt stille. Heldigvis var de av typen som ikke hadde hjernekapasitet til å komme med noe motsvar når de ble imotsagt, de gikk heldigvis, men hørte noe om at "pappa er advokat og dette stedet skal legges i grus"

Stedet lever fortsatt i beste velgående merkelig nok :fnise:

Anonymkode: 19d66...89a

• Liker 46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...