Gå til innhold

Dumme ting kunder sier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel stort sett voksne mennesker som blir sure over å ikke kunne kjøpe øl på visse dager og tidspunkt. :P

Jeg bare siktet til at det var en voksen mann som oppførte seg slik sånn helt generelt. Er fullt klar over at det kun en voksne som kan kjøpe øl, jeg jobber jo i butikk ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft av en mann som ringte på jobbtelefonen min fordi han hadde ringt feil og ikke hadde tid til sånt tøys!

Gledelig jul!!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare siktet til at det var en voksen mann som oppførte seg slik sånn helt generelt. Er fullt klar over at det kun en voksne som kan kjøpe øl, jeg jobber jo i butikk ;)

Tror hun siktet til unge voksne. At de oppfører seg bedre eller noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun siktet til unge voksne. At de oppfører seg bedre eller noe.

De gjør de egentlig ikke... For ikke så lenge siden var det ei 21 år gammel jente som kastet ølen i fanget på meg da hun kom etter kl 18 på en lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kunde for noen uker siden. Ville gjerne ha en vare, som vi ikke hadde inne. Men snill som vi er, sa vi at vi kunne skaffe den fra en av våre andre butikker i området. Så en av mine ansatte kjørte ens ærend på sin fritid ut til en av våre andre butikker, som ligger 40min unna BARE for å hente denne ene tingen som kunden skulle ha. Dette var i tillegg en ganske stor ting, som tar stor plass i den lille butikken vår. Tror du kunden noen gang kom og hentet varen? Neida.. Vi ringte to ganger med noen dagers mellomrom, da sa han at han kom dagen etter. Etter det sluttet han å svare telefonen.. Folk!! Fra nå av tar vi forhåndsbetalt når det gjelder sånne ting..

Endret av maaria
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

ah jeg elsker denne tråden! nå i julestria er det godt å vite at det ikke bare er i vår butikk vi har kravstore og frekke kunder :fnise: hva skjer med folkeskikken liksom?

en dag når jeg hadde stengt å var på tur til å ha ned gitteret kom det en person. han sto å hamret løs på døra så jeg stoppa gitteret, kikket frem og spurte hva det var (døra er ikke akkurat lydtett).

person: kan jeg få handle en ting? det tar ikke lang tid altså

jeg: nei desverre med kassa er stengt nå

person: ja men jeg kan vel få betale fordi?

jeg: nei vi har stengt nå, men om du kjører to min den veien *peker* så har de fortsatt åpent.

person: voldsomt til service da :sur:- å tramper av gårde..

jeg tenker: dust :daane: gitter nede=stengt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jobber ikke selv, så har ikke kunder, men må si det er ufattelig morsomt og lese hvordan folk faktisk oppfører seg mot dere altså. Spesielt nå i julestria som dere sier, da tar faktisk folk litt av :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jobbe i matbutikk på julaften dreper sannelig julestemningen.... :'( folk kan være helt grusomme. "Få opp farta, vi vil da hjem til jul!!!" Fra random kunde kl 13:10 baki køa. Vi stenger 13.....For det tror du faen ikke vi i kassa vil?!?!?! tenker jeg da. Din bæsjklump. Og de som klager på mangelen på ribbe og marsipangris. Går an å komme før 12 på julaften as... Og det går an å si ok på en vanlig og rolig måte når vi sier at det er tomt

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jobbe i matbutikk på julaften dreper sannelig julestemningen.... :'( folk kan være helt grusomme. "Få opp farta, vi vil da hjem til jul!!!" Fra random kunde kl 13:10 baki køa. Vi stenger 13.....For det tror du faen ikke vi i kassa vil?!?!?! tenker jeg da. Din bæsjklump. Og de som klager på mangelen på ribbe og marsipangris. Går an å komme før 12 på julaften as... Og det går an å si ok på en vanlig og rolig måte når vi sier at det er tomt

Vet du hva? Da hadde jeg sagt nesten akkurat det du tenkte... Vi vil hjem te jul vi også og vi stengte for 10 minutter siden! Men vi blir litt over så trege mennesker får handla...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Da hadde jeg sagt nesten akkurat det du tenkte... Vi vil hjem te jul vi også og vi stengte for 10 minutter siden! Men vi blir litt over så trege mennesker får handla...

Ja men sjefen var rett i nærheten og da måtte jeg holde meg! Hehe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger som løper rundt i butikken og drar hardt i klærne (og er til sjenanse for ansatte og andre kunder), mens en fraværende mor står i en times tid i prøverommet og klarer aldri å bestemme seg om hun skal kjøpe eller ikke. Dette har skjedd flere ganger bare denne uken, vi er ikke en barnehage!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger som løper rundt i butikken og drar hardt i klærne (og er til sjenanse for ansatte og andre kunder), mens en fraværende mor står i en times tid i prøverommet og klarer aldri å bestemme seg om hun skal kjøpe eller ikke. Dette har skjedd flere ganger bare denne uken, vi er ikke en barnehage!

Haha, ja uff! Jobber i sminkebutikk og der når de har med seg unger som går og leker i sminken!!!! Prøver og gi dem et blikk, men tar tydeligvis ikke noe hint... Ender opp med at jeg må dra vekk ungene eller si ifra til ungene mens mora bare står og småler av de søte små!!!!! Irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet som journalist, og har fått utrooolig mye dritt og mye morsomt, spesielt over telefonen. Har en typisk klassiker:

Det ringer, og en kjempesint dame er i andre enden.

Hun: Jeg har ikke fått avisa mi idag!!!! Klokka er 1 og den skulle kommet for mange timer siden!!!

Meg: Jamen..*blir avbrutt*

Hun: Det er ikke akseptabelt i det hele tatt! Og dere driver liksom en avis?! Dere klarer ikke levere avisa deres engang!!!!
Meg: Men du skjønner det at.. *blir avbrutt igjen*
Hun: Ikke prøv å unnskyld deg engang!! JEG SIER OPP AVISA, DERE KLARER IKKE LEVERE DEN TIL TIDA ENGANG!!
Meg: JAMEN HALLO DET ER SØNDAG!

*Damen legger på*

Hahahaha. Skjer ofte.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Åh herregud jaaaa. Da jeg jobbet på julaften var jeg helt alene hele dagen, og det som var enda verre var at det tok seg mest opp rundt stengetid. Da jeg endelig bestemte meg for å virkelig få stengt ned var det en dame som selvsagt MÅTTE få kjøpt en gave først. På julaften, rundt 3 tiden... merk dere det. Jeg spurte henne om hun visste hva hun skulle ha? For da kunne jeg raskt ha slått det inn og gitt det til henne, da enten en blomst eller et gavekort osv. Neida, det visste hun ikke, men hun skulle bare se litt...

Ja særlig. "Beklager, men jeg må få stengt fort nå, så da må du vite hva du skal ha hvis ikke må du gå ut. Jeg skal hjem å feire jul nemlig."

"Men jeg må få lov til å bestemme meg!"

Nope. Hun måtte ut. Fy faen for et blikk hun sendte meg da jeg låste døra, hahahah!

Altså, det eneste som redder humøret mitt er når frekke kunder ikke får viljen sin. Da ble det jul i år også gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud jaaaa. Da jeg jobbet på julaften var jeg helt alene hele dagen, og det som var enda verre var at det tok seg mest opp rundt stengetid. Da jeg endelig bestemte meg for å virkelig få stengt ned var det en dame som selvsagt MÅTTE få kjøpt en gave først. På julaften, rundt 3 tiden... merk dere det. Jeg spurte henne om hun visste hva hun skulle ha? For da kunne jeg raskt ha slått det inn og gitt det til henne, da enten en blomst eller et gavekort osv. Neida, det visste hun ikke, men hun skulle bare se litt...

Ja særlig. "Beklager, men jeg må få stengt fort nå, så da må du vite hva du skal ha hvis ikke må du gå ut. Jeg skal hjem å feire jul nemlig."

"Men jeg må få lov til å bestemme meg!"

Nope. Hun måtte ut. Fy faen for et blikk hun sendte meg da jeg låste døra, hahahah!

Altså, det eneste som redder humøret mitt er når frekke kunder ikke får viljen sin. Da ble det jul i år også gitt :fnise:

Respekt!!! Kan ikke gjøre sånn vi, er jo kjede og mye folk... men det frister ja.. Er faktisk utrolig uhøflig og uempatisk å kødde med butikkansattes fritid -da spesielt på julaften:0 kjøp når det er åpent for svingende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Respekt!!! Kan ikke gjøre sånn vi, er jo kjede og mye folk... men det frister ja.. Er faktisk utrolig uhøflig og uempatisk å kødde med butikkansattes fritid -da spesielt på julaften:0 kjøp når det er åpent for svingende

Ja, det virker som om de tror at butikkansatte ikke har et liv utenfor jobben. "Åja, skal du hjem du også? Pussig!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...