Severus Skrevet 17. november 2013 #4401 Skrevet 17. november 2013 (endret) Mmmm, ferdig kokt purre. Ja den kan også brukes til å dra fastklemte mynter ut av kassa med. Bare lirke den inni der, å begynne å koste ut mynten. Endret 17. november 2013 av Vex
Løvefrøken Skrevet 17. november 2013 #4402 Skrevet 17. november 2013 Nei, kjære kunde, når klokka er 17:57 har jeg ikke mulighet til å pakke inn de 7 gavene dine, da vil jeg helst bare hjelpe resten av køa og komme meg hjem, fordi bussen min går om ti minutter.... Vær så snill å ikke bli sint på meg, jeg er bare et vanlig menneske jeg også, men jeg har ikke hatt fir hele lørdagen og kunne handle tidliere på dagen! 12
Christiane_W Skrevet 19. november 2013 #4403 Skrevet 19. november 2013 Vi har en firmakunde som handler jevnlig og de er alltid litt på etterskudd med betaling, men pengene kommer til slutt. Nå er de imidlertid såpass på etterskudd at daglig leder har sagt at de ikke får ut varer før de betalt det de skylder. Det ga han kunden beskjed om for flere uker siden og de lovet å gjøre opp ASAP. I går ringte de og etterlyste varer de har bestilt, som står på vårt lager, men ikke blir kjørt ut før de har betalt. Personen som ringte ble skikkelig forbanna for at de ikke får ut varene og sa at de kom til å slutte å handle hos oss siden vi "holder på sånn". Øh, vel...det er vel ikke urimelig at vi ønsker å få betalt for varer vi har levert? 15
Gjest Ironically me Skrevet 19. november 2013 #4404 Skrevet 19. november 2013 Det er jo bare å sende ut en liten betalingsanmerking, det. Så kan jo denne kunden handle akkurat hvor den vil... Vi har en firmakunde som handler jevnlig og de er alltid litt på etterskudd med betaling, men pengene kommer til slutt. Nå er de imidlertid såpass på etterskudd at daglig leder har sagt at de ikke får ut varer før de betalt det de skylder. Det ga han kunden beskjed om for flere uker siden og de lovet å gjøre opp ASAP. I går ringte de og etterlyste varer de har bestilt, som står på vårt lager, men ikke blir kjørt ut før de har betalt. Personen som ringte ble skikkelig forbanna for at de ikke får ut varene og sa at de kom til å slutte å handle hos oss siden vi "holder på sånn". Øh, vel...det er vel ikke urimelig at vi ønsker å få betalt for varer vi har levert? 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. november 2013 #4405 Skrevet 19. november 2013 "DENNE SKAL PAKKES" Hva skjedde med "kan du være så snill og..."? Jeg pakker gjerne jeg, forutsatt at jeg ikke er alene i butikken og har lang kø, da spør jeg pent om jeg kan sende med papir så de kan pakke selv. Hvertfall hvis det ikke er eldre mennesker, som jeg kan se kan ha problemer med det. Men jeg forventer faktisk et snev av folkeskikk. Det går an å si "vær så snill", "takk" og "ha det fint". Enda mer irriterende når man prøver å opprette kontakt med en betalende kunde som står å plaprer i mobilen. Får ikke svar på det jeg spør om, kunden gjør seg ferdig med betalingen, legger på og kjefter på meg fordi jeg ikke gjorde slik og sånn, når jeg tidligere ikke fikk svar på om jeg skulle gjøre slik og sånn.
heihei123 Skrevet 19. november 2013 #4406 Skrevet 19. november 2013 (endret) Ugh, får være litt OT og kommentere at jeg er så utrolig oppgitt over dette. Coop har desidert den dårligste kundeservicen, flesteparten av de ansatte (som alle ser ut som tenåringer) står og henger ved de spesielle kassene og uansett hvem man spør om hjelp får man bare slengt tilbake "utsolgt" eller "jeg jobber bare med meieriavdelingen" (hvorfor i helvete står du her borte da?). Har jobbet med kundeservice så vet hvor gørr det er, men får være grenser. Endret 19. november 2013 av heihei123
heihei123 Skrevet 19. november 2013 #4407 Skrevet 19. november 2013 (endret) Noen hendelser: *Kunde legger mange varer på båndet* Meg: Klokken er dessverre over åtte, så jeg kan ikke selge alkohol Kunde: MEN JEG VAR INNE I BUTIKKEN FØR KLOKKA ÅTTE! Meg: Det går nok ikke an å slå inn alkoholvare etter klokken åtte, beklager. Kunde: Slenger fra seg alle varene og springer sint ut. *Fastkunde har ikke nok penger til å betale* Meg: Du mangler 30 kr Kunde: Kan ikke du legge ut for meg? Jeg kommer tilbake i morgen Meg: *Vet kunden ikke er til å stole på* Det kan jeg dessverre ikke gjøre Kunde: Di jævla fitte!! Endret 26. juli 2015 av heihei123 6
Rægs Skrevet 20. november 2013 #4408 Skrevet 20. november 2013 (endret) Når det kommer til kunder og gaver.... Hater virkelig kunder som plutselig tar over hele pakkingen når jeg holder på. Det syntes jeg er uhøflig og dårlig folkeskikk. Jeg driter i om de har dårlig tid, jeg kan jo ikke forte meg og pakke en stygg gave, da hadde de klagd på det også. Jeg har pakket gaver i over tre år, jeg VET at jeg er relativt rask til å pakke! Men blir så sinnsykt forbanna rett og slett over kunder med dårlig tid. Hvis de har så vanvittig dårlig tid, hvorfor ber de om å få ting pakket da? Idiotkunder! Gruer meg til desember... Forøvrig har vel de fleste butikkene en standard måte å pakke inn på. Hvis kunder selv vil pakke inn på sin egen måte, må de enten 1. Si ifra eller 2. Gjør det selv! Og jaa, møtte på en slik kunde i dag. Endret 20. november 2013 av Rægs 3
Kara W Skrevet 22. november 2013 #4409 Skrevet 22. november 2013 Hadde en sint mann inne i dag. Han hadde kjøpt en bok for over en uke siden og var Steik forbanna fordi jeg ikke hadde informert han om at den handlet om homofile... Unnskyld meg? Hva skal jeg gjøre? Si "unnskyld men denne boken handler om homofile altså" til alle som kjøper den?? Ja! Men du må gjøre det med litt bekymret blikk, dempet stemme mens du kaster blikk rundt for å sjekke hvem som kan ha sett dere "Ehm...Du er klar over at denne boken handler om...homofili!?" 15
havreflarn Skrevet 24. november 2013 #4410 Skrevet 24. november 2013 Kunder som står og vifter med Vensafe-lapper og medlemskort i trynet på deg, før personen foran i køen er ferdig med å betale. 7
Hirondelle Skrevet 25. november 2013 #4411 Skrevet 25. november 2013 "Jeg vil gjerne ha to pizzaer med det og det på!" Jeg: ikke noe problem. Ønsker du noe å drikke til? Kunde: ja! Gjerne halvannen liter med pizza! Hun mente pepsi max, var litt vanskelig å forstå resten av bestillingen etter det, litt fordi hun lo så hun gråt og litt fordi jeg lo med henne så klarte ikke helt å følge med! Jeg ønsker meg flere sånne kunder! 27
heihei123 Skrevet 27. november 2013 #4412 Skrevet 27. november 2013 Kunder som snakker i telefonen mens de handler og totalt ignorerer spørsmålene du stiller. Etterpå: Kan jeg få kvitteringen? (jada, men jeg spurte deg 3 ganger om det) 4
missmarple Skrevet 28. november 2013 #4413 Skrevet 28. november 2013 Det finnes mange frekke kunder ja. Idag var det dame som ble potte sur fordi jeg ikke ville åpne en pakke silkepapir (ødelegge pakningen, det var ikke sånn lett å åpne), fordi hun ville sjekke at det som sto på utsiden av pakningen, og det jeg fortalte henne at var inni var sant. Det er mye rart som foregår i butikker og restauranter og sånn ass! Har lest litt på denne siden her, http://www.kundehistorier.no/ der står det mange morsomme og irriterende historier, mest fra butikkansattes perspektiv, men man kan sikkert også poste fra kundenes side!
Aubree Skrevet 28. november 2013 #4414 Skrevet 28. november 2013 Meg: hva vil dere drikke til maten? Kunde (typisk middelaldrene par) *SNØFT VANN!!!!!!!!* Meg: Okå (inni meg: roo deg, ro deg ned, selv om det er en selvfølge for deg å drikke vann, så MÅ jeg spørre ellers vil alle tro at all drikken er gratis). Kunden kjøper noe til 10kr Meg: Vil du ha kitteringen? Kunde: Hah herregud nei. Meg: (igjen, jeg må spørre. Selv om du syns det er latterlig, så blir det ENDA galere om jeg møter på rett person som skal ha kvittering på alt, og ikke spør om de vil ha kvittering). Sånn generelt syns jeg det er mye dårlig folkeskikk ute å går blandt handlerne. Middelaldrene kvinner er værst. Men menn følger hakk i hæl 3
Sophia Skrevet 28. november 2013 #4415 Skrevet 28. november 2013 Det finnes mange frekke kunder ja. Idag var det dame som ble potte sur fordi jeg ikke ville åpne en pakke silkepapir (ødelegge pakningen, det var ikke sånn lett å åpne), fordi hun ville sjekke at det som sto på utsiden av pakningen, og det jeg fortalte henne at var inni var sant. Det er mye rart som foregår i butikker og restauranter og sånn ass! Har lest litt på denne siden her, http://www.kundehistorier.no/ der står det mange morsomme og irriterende historier, mest fra butikkansattes perspektiv, men man kan sikkert også poste fra kundenes side! Haha lo godt av denne: *Telefonen ringer* Meg: Du har kommet til (NAVN PÅ APOTEK), hva kan jeg hjelpe deg med?Kunde: Når stenger dere i dag?Meg: Vi har døgnåpent.Kunde: Men når stenger dere?Meg: Vi er åpent tjuefire timer i døgnet.Kunde: Hva betyr det? Jeg kan ikke sånn militærtid!Meg: Det betyr at vi har åpent tjuefire timer i døgnet, tre hundre og sekstifem dager i året.Kunde: Du hører ikke etter! Hvordan kan jeg vite når jeg skal komme, hvis jeg ikke vet når dere har åpent!?Meg: Vi stenger ikke, vi har alltid åpent!Kunde: Hva mener du?Meg: Uansett når du måtte komme, vil det være noen her til å hjelpe deg.Kunde: Det er det dummeste jeg har hørt! Hva er det for et system?Meg: Det må du nok snakke med hovedkontoret om.Kunde: Men vent litt, når er det dere stenger egentlig? 35
missmarple Skrevet 28. november 2013 #4416 Skrevet 28. november 2013 Haha lo godt av denne: *Telefonen ringer* Meg: Du har kommet til (NAVN PÅ APOTEK), hva kan jeg hjelpe deg med?Kunde: Når stenger dere i dag?Meg: Vi har døgnåpent.Kunde: Men når stenger dere?Meg: Vi er åpent tjuefire timer i døgnet.Kunde: Hva betyr det? Jeg kan ikke sånn militærtid!Meg: Det betyr at vi har åpent tjuefire timer i døgnet, tre hundre og sekstifem dager i året.Kunde: Du hører ikke etter! Hvordan kan jeg vite når jeg skal komme, hvis jeg ikke vet når dere har åpent!?Meg: Vi stenger ikke, vi har alltid åpent!Kunde: Hva mener du?Meg: Uansett når du måtte komme, vil det være noen her til å hjelpe deg.Kunde: Det er det dummeste jeg har hørt! Hva er det for et system?Meg: Det må du nok snakke med hovedkontoret om.Kunde: Men vent litt, når er det dere stenger egentlig? Haha, ja jeg og! Og av den om han som ville bestille hamburger 1
Stormborn Skrevet 28. november 2013 #4417 Skrevet 28. november 2013 Haha lo godt av denne: *Telefonen ringer* Meg: Du har kommet til (NAVN PÅ APOTEK), hva kan jeg hjelpe deg med?Kunde: Når stenger dere i dag?Meg: Vi har døgnåpent.Kunde: Men når stenger dere?Meg: Vi er åpent tjuefire timer i døgnet.Kunde: Hva betyr det? Jeg kan ikke sånn militærtid!Meg: Det betyr at vi har åpent tjuefire timer i døgnet, tre hundre og sekstifem dager i året.Kunde: Du hører ikke etter! Hvordan kan jeg vite når jeg skal komme, hvis jeg ikke vet når dere har åpent!?Meg: Vi stenger ikke, vi har alltid åpent!Kunde: Hva mener du?Meg: Uansett når du måtte komme, vil det være noen her til å hjelpe deg.Kunde: Det er det dummeste jeg har hørt! Hva er det for et system?Meg: Det må du nok snakke med hovedkontoret om.Kunde: Men vent litt, når er det dere stenger egentlig? Da hadde jeg ikke klart å holde meg tilslutt
Royalty Skrevet 28. november 2013 #4418 Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde en irriterende kunde forrige uke. La oss si at varene kom på 184.67 = 185 kr. Hun betaler med kort. Hun begynner å kjefte på meg fordi hun mener at hun blir ranet for penger...fordi om hun hadde betalt kontant ville det blitt 185 kr, men siden hun betaler med kort blir det ikke avrundet. Fortalte henne at sånn er det i alle butikker men nei da, hun var fortsatt like sur. Blir oppgitt av sånne folk - det duger ikke å krangle med kasseren eller kjefte på oss - vi får ikke gjort noe med det.
Royalty Skrevet 28. november 2013 #4419 Skrevet 28. november 2013 Haha lo godt av denne: *Telefonen ringer* Meg: Du har kommet til (NAVN PÅ APOTEK), hva kan jeg hjelpe deg med?Kunde: Når stenger dere i dag?Meg: Vi har døgnåpent.Kunde: Men når stenger dere?Meg: Vi er åpent tjuefire timer i døgnet.Kunde: Hva betyr det? Jeg kan ikke sånn militærtid!Meg: Det betyr at vi har åpent tjuefire timer i døgnet, tre hundre og sekstifem dager i året.Kunde: Du hører ikke etter! Hvordan kan jeg vite når jeg skal komme, hvis jeg ikke vet når dere har åpent!?Meg: Vi stenger ikke, vi har alltid åpent!Kunde: Hva mener du?Meg: Uansett når du måtte komme, vil det være noen her til å hjelpe deg.Kunde: Det er det dummeste jeg har hørt! Hva er det for et system?Meg: Det må du nok snakke med hovedkontoret om.Kunde: Men vent litt, når er det dere stenger egentlig? Må ha vært en tulletelefon. Ingen kan da være så dumme...
Flekk Skrevet 28. november 2013 #4420 Skrevet 28. november 2013 Haha lo godt av denne: *Telefonen ringer* Meg: Du har kommet til (NAVN PÅ APOTEK), hva kan jeg hjelpe deg med?Kunde: Når stenger dere i dag?Meg: Vi har døgnåpent.Kunde: Men når stenger dere?Meg: Vi er åpent tjuefire timer i døgnet.Kunde: Hva betyr det? Jeg kan ikke sånn militærtid!Meg: Det betyr at vi har åpent tjuefire timer i døgnet, tre hundre og sekstifem dager i året.Kunde: Du hører ikke etter! Hvordan kan jeg vite når jeg skal komme, hvis jeg ikke vet når dere har åpent!?Meg: Vi stenger ikke, vi har alltid åpent!Kunde: Hva mener du?Meg: Uansett når du måtte komme, vil det være noen her til å hjelpe deg.Kunde: Det er det dummeste jeg har hørt! Hva er det for et system?Meg: Det må du nok snakke med hovedkontoret om.Kunde: Men vent litt, når er det dere stenger egentlig? Finnes det apotek som er døgnåpen? Hvor er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå