#Sunrise Skrevet 2. oktober 2013 #3941 Del Skrevet 2. oktober 2013 Når kunder spør om det er eplejuice i eplejuice kartongen, får jeg lyst til å svare nei vi bruker å drikke opp innholdet å tisse i kartongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 2. oktober 2013 #3942 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Fortsatt kundeservice på pizzasjappe... En kunde ringer og forklarer at han ikke kan spise ris, pasta, poteter eller karbohydrater generelt fordi han er på slankern. Jeg anbefaler han da salatene våre som er det sunneste alternativet vårt. Jaaa, neeei det kunne han IKKE spise - han var da ingen ku heller! Så endte han opp med å kjøpe en stor pizza. Med masse karbo. Endret 2. oktober 2013 av grethe91 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 2. oktober 2013 #3943 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fortsatt kundeservice på pizzasjappe... En kunde ringer og forklarer at han ikke kan spise ris, pasta, poteter eller karbohydrater generelt fordi han er på slankern. Jeg anbefaler han da salatene våre som er det sunneste alternativet vårt. Jaaa, neeei det kunne han IKKE spise - han var da ingen ku heller! Så endte han opp med å kjøpe en stor pizza. Med masse karbo. kanskje han endte opp med å bare spise fyllet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 2. oktober 2013 #3944 Del Skrevet 2. oktober 2013 kanskje han endte opp med å bare spise fyllet Det blir et dyrt fyll, i såfall!! må legge til at denne kunden handler ofte hos oss, men han er en idiot!!! Utrolig frekk og forventer rabatt hver gang.... Ehm nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 3. oktober 2013 #3945 Del Skrevet 3. oktober 2013 Den er så sykt vanskelig... Må liksom bare bli "neeeeida.. Det er du ikke".. Hva kan du si liksom? Det er vanskelig uansett om hun er tynn nok eller om hun faktisk er for stor.. Nei, værsåsnill, det sier du IKKE! Si heller noe sånt som "alt kler den smukke" eller "smak og behag" eller "nei, alle kan ikke føle seg komfortable i alt". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 3. oktober 2013 #3946 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nei, værsåsnill, det sier du IKKE! Si heller noe sånt som "alt kler den smukke" eller "smak og behag" eller "nei, alle kan ikke føle seg komfortable i alt". Se der ja! Det skal jeg ta med meg videre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 4. oktober 2013 #3947 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har jobbet lenge i matbutikk, og har ofte fått flere av disse umulige kundene: (Tar et eksempel fra 16.mai, bare for å understreke. Disse kundene kan komme når som helst på året, men er gjerne fler av dem rundt høytidene) Kunden kommer hastende inn litt utpå dagen 16. mai. Kunde: Har dere flere av de store kransekakene? Meg: Nei, dessverre så er vi utsolgt for de store kransekakene, vi har kun små igjen. Beklager. Kunde: Jammen jeg trenger en stor kransekake, jeg skal ikke ha liten. Meg: Beklager, men det er stor etterspørsel etter kransekake nå dagen før 17., så vi har dessverre blitt utsolgt selv om vi bestilte ekstra mange kransekaker fra leverandøren. Som sagt har vi fremdeles flere igjen av de små. Kunde: Men jeg sier jo at jeg skal ha stor! Meg: Ja, hører hva du sier, men vi er utsolgt for store dessverre. (Jeg begynner på dette tidspunktet å bli mektig irritert) Kunde: Jeg skulle så gjerne hatt stor kransekake skjønner du... Meg: Dessverre er vi som sagt(!!) utsolgt, men du kan forsøke andre butikker. Det er en Rimi 10 min gangavstand fra oss. Kunden: Jeg har da virkelig ikke tid til å fly rundt overalt i forskjellige butikker!! Jeg har barn som skal hentes og middag som skal lages bla bla bla! Meg: Beklager, men det er ingenting jeg kan gjøre med det. Kunde: Er du sikker på at dere ikke har flere store kransekaker?? Har du sjekket på lageret??! Meg: Jeg er helt sikker, vi solgte den siste tidligere i dag, men jeg kan sjekke på lageret en gang til om du vil det. (Dette sa jeg mest for å kunne rømme fra kunden i 2 minutter) Kunde: Jammen så gå nå og sjekk på lageret da!! Jeg kommer tilbake etter et par minutter, og det var, som jeg visste, ingen ekstra kransekaker på lageret. Kunde: Da får jeg vi vel bare klare oss uten kransekake på feiringen av 17.mai i morgen da, hele slekta og meg!!!! Kunden skrek dette i fjeset på meg og stormet deretter ut av butikken mens hun mumlet om dårlig kundeservice. Makans! Hun kunne da for faen kjøpt flere små kransekaker istedet, men neida, stor var det eneste hun skulle ha? Kjerring. Er også mulig å komme liiitt tidligere å kjøpe kransekake enn ut på ettermiddagen på 16.mai..... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 4. oktober 2013 #3948 Del Skrevet 4. oktober 2013 Herregud! Noen kunder altså! Jobber selv i matbutikk og da hender det at kunder kommer på lillejulaften OG julaften å spørr om vi har mer ribbe eller pinnekjøtt, og når jg da sier beklager, så blir de sååå oppgitte over at ikke vi har bestilt mer! Noe vi da selvfølgelig har gjort. Men kan da ikke forvente å få julematen dagen før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 4. oktober 2013 #3949 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg i kassa: "heihei:-)" Kunde: "pose..!" Herrefred da erre mulig å få et hei?? Brøler du pose når du treffer på kjentfolk i byen?!?! Dessuten ligger posene foran. Forsyn deg, din bæsjklump. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. oktober 2013 #3950 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg i kassa: "heihei:-)" Kunde: "pose..!" Herrefred da erre mulig å få et hei?? Brøler du pose når du treffer på kjentfolk i byen?!?! Dessuten ligger posene foran. Forsyn deg, din bæsjklump. Hahahahahah Noen kunder er bare... uff nei ikke noe særlig! Stor klem til deg og ALLE andre i matvarebutikker! Personlig er jeg glad jeg har kundene på telefonavstand.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 4. oktober 2013 #3951 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hahahahahah Noen kunder er bare... uff nei ikke noe særlig! Stor klem til deg og ALLE andre i matvarebutikker! Personlig er jeg glad jeg har kundene på telefonavstand.... Det kan også være vanskelig, da enkelte syns det er greit å være direkte ufine med fremmede i telefon. De ser ikke mennesket i andre røret. Klem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 4. oktober 2013 #3952 Del Skrevet 4. oktober 2013 Meg: Hei! Kunde: Wienerpølse i lumpe Meg: 29 kr ..... Meg: Det var lumpe ikke sant? Kunde: Nei, brød. ..... Jeg lager wienerpølse i brød. Kunde skal hente pølsen. Kunde: Jeg skulle ha i lumpe. Jeg: WTF?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 4. oktober 2013 #3953 Del Skrevet 4. oktober 2013 Meg: Hei! Kunde: Wienerpølse i lumpe Meg: 29 kr ..... Meg: Det var lumpe ikke sant? Kunde: Nei, brød. ..... Jeg lager wienerpølse i brød. Kunde skal hente pølsen. Kunde: Jeg skulle ha i lumpe. Jeg: WTF?? Denne forsto jeg ikke. Hva var problemet her? Hadde dere ikke lompe, så kunne du vel bare ha sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 4. oktober 2013 #3954 Del Skrevet 4. oktober 2013 Denne forsto jeg ikke. Hva var problemet her? Hadde dere ikke lompe, så kunne du vel bare ha sagt det? Personen skiftet mening hele tiden om hva han/hun ville ha pølsen sin i? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 4. oktober 2013 #3955 Del Skrevet 4. oktober 2013 Denne forsto jeg ikke. Hva var problemet her? Hadde dere ikke lompe, så kunne du vel bare ha sagt det? Les på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 4. oktober 2013 #3956 Del Skrevet 4. oktober 2013 Personen skiftet mening hele tiden om hva han/hun ville ha pølsen sin i? Oisann - jeg leste feil Kan ikke skjønne hvordan folk kan holde på slik! Men men, etter å ha fulgt med i denne tråden, har jeg jo forstått at det ikke er bare-bare å stå bak disken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 4. oktober 2013 #3957 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg i kassa: "heihei:-)" Kunde: "pose..!" Herrefred da erre mulig å få et hei?? Brøler du pose når du treffer på kjentfolk i byen?!?! Dessuten ligger posene foran. Forsyn deg, din bæsjklump. Hahahahha, dagens! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 4. oktober 2013 #3958 Del Skrevet 4. oktober 2013 En gang da ei venninne og jeg var på et kjøpesenter og ruslet rundt, gikk vi inn på en klesbutikk der det var ei dame som snakket veldig høylytt til ekspeditrisene. Hun sa at hun ville ha en hvit topp, og den skulle være "sånn og sånn." De prøvde så godt de kunne å hjelpe henne, men hun bare fnøs av alternativene de fant frem til henne, og kommenterte hvor dårlig hun syntes de var til å forstå hva hun mente for hver topp de viste henne. "Jeg vil jo bare ha en SÅNN topp!" skrek hun så alle i butikken kunne høre det. Greit nok at hun ikke likte de hvite toppene de hadde, men de kunne ikke akkurat sy dem om for henne heller. Jeg og venninnen min ga ekspeditrisene forståelsesfulle smil og fikk lettere oppgitte, men takknemlige smil i retur. Vi himlet megetsigende med øynene før vi gikk leende ut av butikken (noen ganger er det på sin plass med «fjortisaktig oppførsel») mens vi fremdeles hørte damen kjefte høyt. Snakk om å ha luksusproblemer, hvite topper finnes da overalt, og hun kunne jo bare gått et annet sted med det samme! Men men, noen gjør vel mer ut av ting enn andre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. oktober 2013 #3959 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vi selger produktet vårt via forhandlere, og jeg hadde skrevet en mail til en ang en bestilling med pris osv, og skrevet at de måtte huske på å merke bestillingen med kundenavn. Dagen etter fikk jeg en bestilling merket "kundenavn". 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 4. oktober 2013 #3960 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hadde en dame innom i dag, hun hadde kjøpt en penn for (jeg tuller ikke) et halvt år siden, og ville gjerne ha igjen pengene. For den virker nemlig ikke mer. Kvittering hadde hun, men altså... Et halvt år?! Jeg hadde en dame som kjøpte en lommelykt og ville reklamere på den fordi batteriene som fulgte med var tom. Hun hadde ikke med kvittering og jeg hadde aldri sett en slik lommelykt i butikken før. Av ren nysgjerrighet spurte jeg når hun hadde kjøpt den. Svar: "For tre år siden ca" For øvrig var det en slik lommelykt som max koster 50 kr. Helt ærlig tror jeg det er noe rart med denne damen. En annen gang kom hun og spurte om jeg visste hvor en eller annen klubb holdt til. Nei, det visste jeg dessverre ikke. Damen: "Nei, selvfølgelig gjør du ikke det. DU VET INGENTING DU!!!" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå