Severus Skrevet 7. september 2013 #3781 Skrevet 7. september 2013 Å jeg jobber i matbutikk, å mange kunder sier at de heller skal gå til en mann. De har mer peiling osv. Whyyyyyyy?
Binta Ba Skrevet 7. september 2013 #3782 Skrevet 7. september 2013 Å jeg jobber i matbutikk, å mange kunder sier at de heller skal gå til en mann. De har mer peiling osv. Whyyyyyyy? Jeg pleide alltid å sende de til eneste gutten som var der, og han ba de alltid gå og spørre meg, siden han bare jobbet hver tredje helg og ikke visste noe..
Severus Skrevet 7. september 2013 #3783 Skrevet 7. september 2013 Glad jeg ikke skal jobbe på mandag, kundene kommer til å klikke når de ikke får kjøpe øl. 3
Gjest Raindrops Skrevet 7. september 2013 #3784 Skrevet 7. september 2013 Glad jeg ikke skal jobbe på mandag, kundene kommer til å klikke når de ikke får kjøpe øl. Herregud jeg ser det for meg. Lykkelig for at jeg jobber et sted der det sterkeste vi serverer er nymalt kaffe. 1
oreokake Skrevet 7. september 2013 #3785 Skrevet 7. september 2013 (endret) Glad jeg ikke skal jobbe på mandag, kundene kommer til å klikke når de ikke får kjøpe øl. Pokker, der fikk du meg til å grue meg til mandag. Vi har så mange narkomane, det kommer til å bli moro. Endret 7. september 2013 av oreokake
Severus Skrevet 7. september 2013 #3786 Skrevet 7. september 2013 Pokker, der fikk du meg til å grue meg til mandag. Vi har så mange narkomane, det kommer til å bli moro. Uff jeg misunner deg ikke hehe, men jeg skal innrømme at det hadde vært interessant å vært flue på veggen.
Avi Skrevet 7. september 2013 #3787 Skrevet 7. september 2013 *kunde setter inn kortet og betaler* Kunde: Sa du at loffen kosta 39 kroner?? Meg: Ja. Kunde: Men jeg skal jo ha 10% i rabatt! Meg: Beklager, det visste jeg ikke... Men jeg ka... Kunde: Jeg pleier jo alltid å få rabatt, for jeg jobba her i MANGE år! Meg: Men det gjorde ikke jeg. Men jeg kan jo t... Kunde: Nei, glem det! Det får bare værra! Meg tenker: Du får si ifra FØR du betaler DAA. Er så lei av alle kundene som får rabatt hos oss fordi de har vært ansatte eller er faste kunder, jeg kan jo umulig kjenne dem som jobba der for fem, ti eller tjue år siden 8
Rægs Skrevet 7. september 2013 #3788 Skrevet 7. september 2013 Etter jeg begynte å jobbe i klesbutikk, er det så utrolig mange store kvinner som spør meg om jeg har prøvd de og de plaggene i XL, og hvordan satt de på meg. Jeg bruker som regel bare XS/S, og når jeg sier dette, svarer noen av de "jammen det var jo ikke det jeg spurte om? Har du prøvd denne i XL, og var tettsittende på deg?" HALLO I LUKEN!!! Jeg er syltynn, selvfølgelig er ikke en XL-kjole tettsittende på meg, og nei, jeg har ikke prøvd den størrelsen nei Dere skulle bare visst hvor mange som spør om dette.... 17
Singha Skrevet 7. september 2013 #3789 Skrevet 7. september 2013 Glad jeg ikke skal jobbe på mandag, kundene kommer til å klikke når de ikke får kjøpe øl. Faen, jeg har glemt å kjøpe øl. Siden det er så viktig å drikke seg snydens på en mandag! 2
The Kitten Skrevet 7. september 2013 #3790 Skrevet 7. september 2013 Pokker, der fikk du meg til å grue meg til mandag. Vi har så mange narkomane, det kommer til å bli moro. Ikke har de fått kjøpt øl på søndag heller. Og det er jo selvfølgeig (ifølge kundene) DIN FEIL! 1
The Kitten Skrevet 7. september 2013 #3791 Skrevet 7. september 2013 Etter jeg begynte å jobbe i klesbutikk, er det så utrolig mange store kvinner som spør meg om jeg har prøvd de og de plaggene i XL, og hvordan satt de på meg. Jeg bruker som regel bare XS/S, og når jeg sier dette, svarer noen av de "jammen det var jo ikke det jeg spurte om? Har du prøvd denne i XL, og var tettsittende på deg?" HALLO I LUKEN!!! Jeg er syltynn, selvfølgelig er ikke en XL-kjole tettsittende på meg, og nei, jeg har ikke prøvd den størrelsen nei Dere skulle bare visst hvor mange som spør om dette.... Jeg hadde en meget stor kunde i dag, som spurte meg. Tror du jeg trenger M eller L. Jeg kunne se på kunden at hun minst trenger XXL, men hvordan sier man det på en pen måte egentlig? Jeg rodded meg i land ved å si at plaggene var litt små i størrelsen. 12
cellar Skrevet 8. september 2013 #3792 Skrevet 8. september 2013 Glad jeg ikke skal jobbe på mandag, kundene kommer til å klikke når de ikke får kjøpe øl. Jeg gleder meg litt, for da har jeg har rett - uansett hva kunden sier!
Severus Skrevet 8. september 2013 #3793 Skrevet 8. september 2013 Jeg gleder meg litt, for da har jeg har rett - uansett hva kunden sier! Kunden har alltid rett intill du kan motbevise det, sier vi her i gården hehe. Å det ender jo opp med at du har rett for det meste. 1
Gjest extra Skrevet 8. september 2013 #3794 Skrevet 8. september 2013 Jeg har et par når jeg tenker etter. Fuglemat mannen: Kjøper alltid fuglemat, masse, har alltid med seg egen pose og har øyenbryn som snart stikker han i øynene. Ingen teip til brødet dama: Samme damen som hver ganger kommer illsint til kassen og klager på at vi ikke har teip ved brødskjørerne våres! Jeg jobber ikke så ofte og beklager hver gang, kundene som kommer etter henne derimot, og flere timer etterpå har teip på brødene sine, og jeg sjekker på kvelden at jo da, der står det en stor rull med teip! Kjellermanne: Helt normal mann, men han lukter gammel kjeller, og går alltid med gammel tursekk! Rare dama: Står og prater med seg selv i butikken, kommer alltid inn seint på kvelden. Betaler alltid kontanter og når hun står i enden av kassen teller hun over pengene, flere ganger, mange ganger, tar de inn og ut, flere ganger. Jeg står bare og stirrer på henne for blir så utrolig fasinert! Samme med varene! Er aldri mye, maks 15 ting. Men hun pakker de ned mens hun prater med seg selv, ser over de, tar noen ute, pakker de på nytt og slik kan hun stå i opp til en time! Kommer heldigvis bare etter ni så lager aldri kø! Og er hun ferdig før vi stenger står hun i mellomgangen eller der man går inn i selve butikken (den skyvegreie som åpner seg framover) og prater for seg selv mens hun teller penger og går over varene sine! Noen mennesker har OCD (tvangslidelse) og kan oppføre seg på en slik måte som du beskriver. Det er en utrolig vanskelig sykdom som behandles intensivt gjennom psykoterapi.
Kassiopeia Skrevet 8. september 2013 #3795 Skrevet 8. september 2013 Vex, on 07 Sept 2013 - 17:36, said: Glad jeg ikke skal jobbe på mandag, kundene kommer til å klikke når de ikke får kjøpe øl. Hvorfor kan man ikke kjøpe øl i morgen? Har jeg gått glipp av noe?
Singha Skrevet 8. september 2013 #3796 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor kan man ikke kjøpe øl i morgen? Har jeg gått glipp av noe? Valget? 6
Kassiopeia Skrevet 8. september 2013 #3797 Skrevet 8. september 2013 Valget? Men hva har det med ølsalg å gjøre?
Sophia Skrevet 8. september 2013 #3798 Skrevet 8. september 2013 Men hva har det med ølsalg å gjøre? Er vel for at folk ikke skal være fulle når de stemmer? 1
cellar Skrevet 8. september 2013 #3799 Skrevet 8. september 2013 Men hva har det med ølsalg å gjøre? Trodde det var ganske allmenn kjent.. 6
Severus Skrevet 8. september 2013 #3800 Skrevet 8. september 2013 Er vel for at folk ikke skal være fulle når de stemmer? De kan ikke nekte folk å stemme i fylla. Så regelen er bare utrolig teit. Å så er det ulovlig for utestedene å selge brennevin også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå