Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvordan kunden reagerte når du sa det :fnise:

Hehe, jeg sa bare at "beklager, det må være en misforståelse, for jeg kan ikke huske at jeg har snakket med deg. Du er sikker på at du er i riktig filial, sant?"

Hun var bare insisterende og sta, og ikke skrikete, frekk og generelt gæren, så jeg spilte bare med jeg.. Hun ga heldigvis opp uten noe drama, og ble bare furt.

..."HAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLOOOOOOO" "ER DET INGEN SOM JOBBER HER?" BEEEEEEEEEETJEEEEEEEEEEEEEENING!"

Det beste er de som skriker og bæljer etter hjelp når jeg har bare bøyd meg ned for å finne frem noe bak kassedisken, så man kan sprette opp og rope "heiheiiiii!" tilbake. Livets små gleder :laugh:

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kom på en annen historie nå.

Posene hos oss er gratis, men det er det ikke alle som vet.

Kunde: Jeg skal ikke ha pose.

Meg: Det er helt greit.

Kunde: Det er unødvendig å betale for poser. Jeg skal slippe å betale for reklamere for butikken. (Ifølge den logikken burde alt med logo på være gratis).

Meg: Posene er gratis her.

Kunde: Er de?

Meg: Ja

Kunde: Da så! *Tar med seg en svær bunke med poser.* :shoppe:

Endret av The Kitten
  • Liker 8
Skrevet

en svært vanlig daglig kommentar:

kunde - "hei, kan du hjelpe meg å finne (f.eks vaniljekrem)"

Me - "ja, her har du den"

kunde - "å har jo leitet her, men øynene er jo det første du blir blinn på"!!

2)

Me - "vill du ha kvitteringen"?

Kunde - "får jeg noe igjen på skatten da"!!

Er så lei av å høre de

• Liker 2
Skrevet

haha, morsom tråd. jeg kom på noe jeg opplevde med en kunde som ville ta ut penger, hun skulle ha ut 500 kr trur jeg og ville helst ha i 100 og 200 lapper. jeg hadde nesten ingen 100 eller 200 lapper og det var ingen av de andre kassene som hadde heller, så jeg måtte samle litt på dem. jeg sa hun kunne få i en 500 lapp bare. blei sur, men sa det var greit etter litt klaging og sånn. når hun får 500 lappen av meg så tar hun seg en tyggis som hun hadde funnet ut at hun skulle betale med den, hun tenkte at hun skulle være lur da så jeg måtte gi tilbake i mindre sedler. jeg blei litt irritert der, men jeg bare smilte og ga tilbake i mynter i stedet :P

• Liker 23
Skrevet

Haha, og hva sa hun da du ga mynter da?

Skrevet

haha, morsom tråd. jeg kom på noe jeg opplevde med en kunde som ville ta ut penger, hun skulle ha ut 500 kr trur jeg og ville helst ha i 100 og 200 lapper. jeg hadde nesten ingen 100 eller 200 lapper og det var ingen av de andre kassene som hadde heller, så jeg måtte samle litt på dem. jeg sa hun kunne få i en 500 lapp bare. blei sur, men sa det var greit etter litt klaging og sånn. når hun får 500 lappen av meg så tar hun seg en tyggis som hun hadde funnet ut at hun skulle betale med den, hun tenkte at hun skulle være lur da så jeg måtte gi tilbake i mindre sedler. jeg blei litt irritert der, men jeg bare smilte og ga tilbake i mynter i stedet :P

Hater de der grrr ***irritert**

Skrevet

Haha, og hva sa hun da du ga mynter da?

hun sa ikke så mye mer da, :P fikk bare et skikklig stygt blikk før hun gikk :)

Skrevet

ja, ikke sant. syns hun fikk som fortjent :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Irriterer meg også over de som ikke respekterer "Max *antall* per kunde."

Jobbet på et bakeri for noen år tilbake. Vi hadde kjempebillige og gode sandwicher (type 15 kr), og vi hadde alltid laaaang kø fra 10-13, hver eneste dag. På et skilt sto det klart og tydelig at det var maks 20 stk per kunde og at man kunne ringe det og det nr dagen før henting om man ville ha flere (noe mange gjorde).

Husker det kom en kunde en lørdag, vi hadde kø nesten ut døra og hun som smurte sandwichene hadde et svare strev med å holde hylla med innhold. Da kommer det selvfølgelig en dust og sier han skal ha 60 stk. Jeg sier at det dessverre ikke går, at man kun kan kjøpe 20 om gangen uten bestilling. Fyren ser hånlig på meg og sier "Ja, da bestiller jeg 20 stk, går ut og så kommer jeg inn igjen og kjøper 20 til." Jeg sa det ikke gikk, han bare lo meg opp i trynet og sa "det får vi nå se på."

Så gikk han bort til sjefen min, fortalte om diskusjonen vår og kom triumferende tilbake.Viste seg at sjefen ikke hadde hatt baller nok til å backe meg opp og dustefyren kom 3 ganger til kassa og fikk med seg de 60 helvetes sandwichene.

Både jeg og hu som smurte var rimelig forbanna etterpå, og sjefen vår blåste det lett bort, det var jo "bare" å smøre mer.

FFFFFUUUUUUU!

• Liker 20
Skrevet

Det beste er de som skriker og bæljer etter hjelp når jeg har bare bøyd meg ned for å finne frem noe bak kassedisken, så man kan sprette opp og rope "heiheiiiii!" tilbake. Livets små gleder :laugh:

Haha det gjør jeg også! også blir de så forfjamset!

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Kunden sender sine to gutter over parkerings plassen for å kjøpe ting, inkludert to redbull.

De går tilbake til bilen og kommer inn igjen og vil kjøpe en baguett til moren.

Gutt: Hvor kan vi varme denne?

L: Kan varme den i mikroen der borte.

Desverre så hadde jeg kø og sto alene, så jeg kunne ikke hjelpe dem.

5 minutter etterpå kommer moren inn med baguetten.

Mor: Hva er dette for noe?

L: Det er en baguett

Mor: Se no på den da, den ser jo ut som en lefse.

L: Ser ut som den er varmet alt for mye. (Da hadde disse guttene varmet baguetten alt for lenge)

Mor: Ja, men hallo, du kunne jo hjulpet guttene med å varme den baguetten, du ser jo at de bare er gutter på 5-6 år.

L tenker: Hva i helvete? Du sender ungene dine inn for å kjøpe ting, inkludert redbull så de blir helt hyper, over en parkeringsplass med biler som kjører i begge retninger, og så forventer du at jeg skal være barnevakt for ungene dine, mens jeg ekspiderer andre kunder. DRA TIL ... Kan dra rævva di inn i butikken og passe på ungene dine selv.

L sier: Kan varme en ny baguett til deg jeg :)

Endret av .-L-.
  • Liker 11
Skrevet

Noe som virkelig går meg på nervene er folk som åpner ting i butikken og spiser og slafser. De aller, aller fleste betaler jo selvsagt når de kommer til kassen, men problemet er jo når de kommer i kassen og ikke har kort som ikke funker av ulike årsaker, eller kontanter... Så når de så skal gå til minibanken kommer de aldri tilbake... RASSHØL! BRENN! :kjempesinna:

Og så hadde jeg en kunde som klaget på at jeg gjespet i dag. Holdte meg til og med for munnen:P

"Det er en sånn ting man bare ikke gjør!"

Hun fikk det ut som om jeg onanerte på offentlig sted:P Mye rart folk skal bry seg om her i verden -_-

• Liker 9
Gjest Novacane
Skrevet

Det som irriterte meg grønn da jeg jobbet på cafe var når det(en sjelden) gang kom foreldre som absolutt hadde et behov for å løfte barna sine opp på disken. Skikkelig fint med skitne sko på en disk hvor folk skal betale, og hvor maten til slutt ender opp. Var fler eganger jeg pent måtte be dem ta barnet ned fra disken, merkelig nok noen som syntes det var veldig frekt.

• Liker 7
Skrevet

..Var fler eganger jeg pent måtte be dem ta barnet ned fra disken, merkelig nok noen som syntes det var veldig frekt.

Det er fordi barn er så søøøøte, vet du.

"See, så søt han er der han sitter på kassedisken og bruker de snørrbefengte fingrene sine til å pelle på sugerørene som andre folk skal bruke".

"Guuud, så skjønn han er der han river ut alle varene i hylla og pælmer de utover gulvet, og nei seee, nå sikler han på varen vi uansett ikke hadde tenkt å kjøpe sånn at den blir god og våt til neste kunde skal ta på den".

"Og hei, hva mener du med at jeg må passe på hva den lille engleprinsessen min gjør? Gud, så frekke folk er som legger seg opp i andres oppdragelse. Nei, seeee, hun tisset på gulvet! Nawww, så søt hun er når hun vet hun har gjort noe galt"

Noen ganger minner barn meg på hvorfor jeg ikke har noen selv.. ;) hihi

• Liker 20
Skrevet

Noe som virkelig går meg på nervene er folk som åpner ting i butikken og spiser og slafser. De aller, aller fleste betaler jo selvsagt når de kommer til kassen, men problemet er jo når de kommer i kassen og ikke har kort som ikke funker av ulike årsaker, eller kontanter... Så når de så skal gå til minibanken kommer de aldri tilbake... RASSHØL! BRENN! :kjempesinna:

Og så hadde jeg en kunde som klaget på at jeg gjespet i dag. Holdte meg til og med for munnen:P

"Det er en sånn ting man bare ikke gjør!"

Hun fikk det ut som om jeg onanerte på offentlig sted:P Mye rart folk skal bry seg om her i verden -_-

Nei, ærlig talt! Vi er da bare mennesker vi også! Og blir slitne, trøtte og leie som absolutt alle andre. Det er faktisk fysisk umulig å undertrykke en skikkelig gjesp!

Skrevet

Det er fordi barn er så søøøøte, vet du.

"See, så søt han er der han sitter på kassedisken og bruker de snørrbefengte fingrene sine til å pelle på sugerørene som andre folk skal bruke".

"Guuud, så skjønn han er der han river ut alle varene i hylla og pælmer de utover gulvet, og nei seee, nå sikler han på varen vi uansett ikke hadde tenkt å kjøpe sånn at den blir god og våt til neste kunde skal ta på den".

"Og hei, hva mener du med at jeg må passe på hva den lille engleprinsessen min gjør? Gud, så frekke folk er som legger seg opp i andres oppdragelse. Nei, seeee, hun tisset på gulvet! Nawww, så søt hun er når hun vet hun har gjort noe galt"

Noen ganger minner barn meg på hvorfor jeg ikke har noen selv.. ;) hihi

Eller "Nååååw, så søt du er med lippliner i hele ansiktet!, nå må vi legge den på plass igjen" og så bli forbanna når jeg insisterer på at de faktisk må betale for den varen fordi den er uselgbar.

• Liker 8
Gjest BabyBlue
Skrevet

Dere som tror dere får lov å ha med hunden inn i butikken fordi den er liten og søt - dere suger!

Gjest EryMax
Skrevet

Dere som tror dere får lov å ha med hunden inn i butikken fordi den er liten og søt - dere suger!

Takk, selv om det har skjedd bare en gang at hun har vært med inn i butikken. Det blåste full storm og regnet masse den gangen. Hadde ikke hjerte til å la henne sitte ute

Skrevet

.......når hun får 500 lappen av meg så tar hun seg en tyggis som hun hadde funnet ut at hun skulle betale med den, hun tenkte at hun skulle være lur da så jeg måtte gi tilbake i mindre sedler. jeg blei litt irritert der, men jeg bare smilte og ga tilbake i mynter i stedet :P

Åååh så genialt! Denne skal jeg huske på, om jeg så må betale gebyret for å gå og kjøpe flere myntruller selv. :fnise:

Ellers så synes jeg synd på dere som har sjefer som ikke backer dere opp. Tenk å ikke følge sine egne regler. Fy søren for noen feiginger, sånne folk bør ikke være sjefer!

Ang hunder; vi får rett som det er hunder inn i butikken. Vi ligger på et senter, men rett ved siden av oss (inne på senteret) er det veterinær, så da tror visst folk det er ok å ha med hunder inn i butikkene rundt. Nå skal det sies at jeg er kjempeglad i hunder selv, og personlig har jeg ikke noe i mot at det kommer hunder, men jeg synes det er frekt at hundeeiere tar seg slik til rette. På lørdag var det en dame som hadde med seg en av disse små hundene med klær. Hun skulle nemlig kjøpe ny hundeseng, så da måtte hun jo være med å prøve. Joda, dama dro frem forskjellige hundesenger som vi selger, og bikkja måtte prøveligge. Da spørsmålet "hvordan var denne da, var den god?" hadde blitt stilt ca 10 ganger uten at bikkja svarte, ville hun at jeg skulle avgjøre hvilken seng som var best for dyret. Det hele var så surrealistisk at jeg ikke klarte å be henne forlate butikken.

• Liker 13
Skrevet

Da spørsmålet "hvordan var denne da, var den god?" hadde blitt stilt ca 10 ganger uten at bikkja svarte, ville hun at jeg skulle avgjøre hvilken seng som var best for dyret. Det hele var så surrealistisk at jeg ikke klarte å be henne forlate butikken.

Da ville jeg svart: "Den dyreste".

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...