Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, flørtete menn er plagsomt i lengden.

Jeg har en tatovering på venstre side av brystet, nå med de nye uniformene skjules den heldigvis ganske godt (deilig og slippe alle spørsmålene om den på jobb), men da vi hadde de gamle skjortene vistes de to første bokstavene helt tydelig (VE), noe som førte til at noen menn så sin sjangs.

1. En stikker hånden frem over kassen og river skjorta mi helt til sides slik at hele teksten vises. Sier: "Neste gang håper jeg at jeg kan få se resten av stellet også!" *Blunke*

Meg: "NEI!"

2. "Hva er det som står på de store, deilige jura dine'a?"

Meg: "Vel, siden du spør så pent, så står det Veni-Vidi-Vici".

3. "Heeeyy, for en tilfeldighet, det står jo sikkert VEGARD på brystene dine, det er det jeg heter, vi er sååå ment to be!"

Meg: "Eeeeh, NEI!"

"La meg i det minste skrive nummeret mitt under navnet daaa!"

Meg: "Hjelp i kasse 1 Takk!"

Og ut i det uendelige. Noen er skikkelig frekke og skyldig folkeskikk! :vetikke:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt OT, men en kollega har navnet sitt tatovert et sted som noen ganger er synlig og det hender folk (les: utenlandske menn...) snapper dette opp og så kommer tilbake senere og spør etter henne. I begynnelsen trodde jeg dette var bekjente, men nå har jeg (og hun) innsett at dette er folk som er på flørteren. Ofte jeg nevner hvem som var innom og spurte etter henne og får ett stor spm-tegn tilbake, rett og slett fordi dette faktisk er ukjente menn som har sett tatoveringen hennes. Av den grunn snakker jeg heller ikke om kollegaene mine til kunder på jobb, selv om det kan være de kjenner dem, jeg tar rett og slett ingen sjangser!

Skrevet

Litt OT, men en kollega har navnet sitt tatovert et sted som noen ganger er synlig og det hender folk (les: utenlandske menn...) snapper dette opp og så kommer tilbake senere og spør etter henne. I begynnelsen trodde jeg dette var bekjente, men nå har jeg (og hun) innsett at dette er folk som er på flørteren. Ofte jeg nevner hvem som var innom og spurte etter henne og får ett stor spm-tegn tilbake, rett og slett fordi dette faktisk er ukjente menn som har sett tatoveringen hennes. Av den grunn snakker jeg heller ikke om kollegaene mine til kunder på jobb, selv om det kan være de kjenner dem, jeg tar rett og slett ingen sjangser!

Off topic,men hvorfor i alle dager har noen tatovert sitt eget navn på seg selv? :klo:

• Liker 22
Skrevet

Personlig smak..?

• Liker 2
Skrevet

Off topic,men hvorfor i alle dager har noen tatovert sitt eget navn på seg selv? :klo:

Så de skal huske hva de heter vell? :danse:

• Liker 15
Gjest ms_kwang
Skrevet

hihi hadde en kunde idag, en eldre mann..

Han skulle få 6kr tilbake igjen fra CG, og jeg kommenterer med "Da blir det seks......" hvor han avbryter "kr" mine med :"Ja takk!:D" og han gliser bredt hvorpå jeg svarer like kjapt tilbake "Greit, skal vi ta det på lageret eller hjemme hos deg?"og gir fra meg ett lite smil.. Han ble litt flau, lo litt og bare "jaja vi snakkes i morgen da"

x)

Han er en veldig hyggelig mann, prater med han på bussen av og til :fnise: (han setter seg faktisk ved siden av meg på bussen om han ser meg den dagen x))

så hadde jeg en eldre dame idag som kjeftet meg opp grunn:

"du må ikke gi unge menn falske håp!!!" Nå har hun en sønn som er utrolig heit, så hver gang han er i kassa så blir jeg litt "gele", det har hun snappet opp :fnise:

Visste ikke helt hva jeg skulle si til damen egentlig, valgte å ikke si noe som helst siden sønnen sto bak henne xD

Skrevet

hihi hadde en kunde idag, en eldre mann..

Han skulle få 6kr tilbake igjen fra CG, og jeg kommenterer med "Da blir det seks......" hvor han avbryter "kr" mine med :"Ja takk!:D" og han gliser bredt hvorpå jeg svarer like kjapt tilbake "Greit, skal vi ta det på lageret eller hjemme hos deg?"og gir fra meg ett lite smil.. Han ble litt flau, lo litt og bare "jaja vi snakkes i morgen da"

x)

Han er en veldig hyggelig mann, prater med han på bussen av og til :fnise: (han setter seg faktisk ved siden av meg på bussen om han ser meg den dagen x))

så hadde jeg en eldre dame idag som kjeftet meg opp grunn:

"du må ikke gi unge menn falske håp!!!" Nå har hun en sønn som er utrolig heit, så hver gang han er i kassa så blir jeg litt "gele", det har hun snappet opp :fnise:

Visste ikke helt hva jeg skulle si til damen egentlig, valgte å ikke si noe som helst siden sønnen sto bak henne xD

Hvor gammel er du? Med eldre mann mener du 70+?

Gjest ms_kwang
Skrevet

Hvor gammel er du? Med eldre mann mener du 70+?

jeg er 24, han er i 40 årene x)

Altså en godt voksen mann :P

Men for MEG er han jo en eldre mann :)

(men f.eks bestemoren min på 90 kaller alle menn for unge menn, til og med de på 70 "Ja nå skal vi på besøk til en ung herremann" da tenker jeg "yay, besøk til en ung mann, wooo!" helt til vi kommer på besøk til en "ung" mann i rullator :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Var en gang en kunde kom innom for å tippe. Han sa i fra om at han tok en brus, men ville betale for den etterpå. Jeg sa han like så godt kunne betale den med en gang, siden han allikevel måtte betale brusen og tippingen separat. Neida, han skulle betale den senere. Når han hadde tippet ferdig ble det helt kaos!

Han: "Ja, så skal jeg betale for Colaen også."

Jeg: "Ja, men det må vi ta i den andre kassen, som jeg sa til deg i sted."

Han: "Nei, jeg skal betale alt sammen her."

Jeg: "Det går dessverre ikke, siden det er to forskjellige kassesystemer. Dette er Norsk Tipping sitt system og har ingenting å gjøre med det vi selger i butikken. Derfor må jeg slå inn og ta betalt for Colaen i den vanlige kassen."

Så EKSPLODERTE han! Han kalte meg de fæleste ting (blant annet "din jævla inkompetente drittkjerring"), skrek og hoiet og skulle ringe sjefen min og hele pakken. Det var visst helt grusomt at man ikke kunne få betale for en jævla Cola, så dette skulle han ta opp med sjefen min for å sørge for at jeg aldri fikk jobbe der igjen. Klarte merkelig nok å holde meg relativt rolig og prøvde å forklare om og om igjen at det var to forskjellige systemer og at det IKKE ER MULIG å betale for en brus i tippekassen. Han ble så sint at han til slutt kastet Colaen vegg i mellom.

Det var ganske mange kunder i butikken akkurat da, og alt stoppet helt opp og alle stod og glodde med munnen åpen. Noen stod til og med å lo - SÅ tåpelig var han! Stod å kjeftet og skrek i ti minutter før han gikk. Var så sint at jeg ristet etterpå. :bond: Noen mennesker, altså!

• Liker 10
Skrevet

Var en gang en kunde kom innom for å tippe. Han sa i fra om at han tok en brus, men ville betale for den etterpå. Jeg sa han like så godt kunne betale den med en gang, siden han allikevel måtte betale brusen og tippingen separat. Neida, han skulle betale den senere. Når han hadde tippet ferdig ble det helt kaos!

Han: "Ja, så skal jeg betale for Colaen også."

Jeg: "Ja, men det må vi ta i den andre kassen, som jeg sa til deg i sted."

Han: "Nei, jeg skal betale alt sammen her."

Jeg: "Det går dessverre ikke, siden det er to forskjellige kassesystemer. Dette er Norsk Tipping sitt system og har ingenting å gjøre med det vi selger i butikken. Derfor må jeg slå inn og ta betalt for Colaen i den vanlige kassen."

Så EKSPLODERTE han! Han kalte meg de fæleste ting (blant annet "din jævla inkompetente drittkjerring"), skrek og hoiet og skulle ringe sjefen min og hele pakken. Det var visst helt grusomt at man ikke kunne få betale for en jævla Cola, så dette skulle han ta opp med sjefen min for å sørge for at jeg aldri fikk jobbe der igjen. Klarte merkelig nok å holde meg relativt rolig og prøvde å forklare om og om igjen at det var to forskjellige systemer og at det IKKE ER MULIG å betale for en brus i tippekassen. Han ble så sint at han til slutt kastet Colaen vegg i mellom.

Det var ganske mange kunder i butikken akkurat da, og alt stoppet helt opp og alle stod og glodde med munnen åpen. Noen stod til og med å lo - SÅ tåpelig var han! Stod å kjeftet og skrek i ti minutter før han gikk. Var så sint at jeg ristet etterpå. :bond: Noen mennesker, altså!

Opplevde noe av det samme da jeg jobbet i kiosk for noen år siden. Var helt fersk, var første jobben min og det var vel starten på uke nummer to. I tillegg var jeg skikkelig forkjøla og hadde ikke stemme.

Men denne karen skulle ha tipping, rikstoto OG avisa. Og kvitteringen ble borte på en eller annen måte(det var lørdag og det var masse folk i butikken), og siden kvitteringen til tippingen ble borte, og at han måtte betale den for seg selv mens han måtte ta avisa og rikstoto'en på en annen kasse, klikka det fullstendig for mannen.

Jeg var inkompetent, dum som et brød, idiot, helt latterlig dårlig, kunne ingen verdens ting OSV. Han skulle heller aldri handle der med(noe jeg ble glad for å høre der jeg sto å fikk huden full) fordi vi var elendig hele gjengen. Ser han fortsatt å får frysninger. Han kom igjen, men da var det andre som ekspederte han kan man si.

• Liker 1
Skrevet

De kjekkeste kundene jeg husker fra min tid som butikkansatt, var de som brukte fem minutter på å klage over at det var lang kø i kassen, og å kritisere meg for å ikke jobbe fort nok og at vi var aaalt for få på jobb... (jobbet et sted hvor vi solgte varmmat) så brukte de 5 minutter på å bestemme og ombestemme seg for hva de ville ha, før de avsluttet det hele med å begynne å rote i vesken etter kortet sitt... Virkelig merkelig at det er kø....

• Liker 13
Skrevet

Kom på en til, men den er mest søt. Jobbet i kassen på IKEA, og da kom det en dame med en billy bokhylle.

Kunde: tror du jeg får denne inn i bilen min?

Meg: det vet jeg ikke. Hvilken bil har du?

Kunde: den er rød!

Meg: ja men DA går det nok.

Kunde: (innser hva hun sa) *rødmer og går*

• Liker 23
Skrevet

Opplevde noe av det samme da jeg jobbet i kiosk for noen år siden. Var helt fersk, var første jobben min og det var vel starten på uke nummer to. I tillegg var jeg skikkelig forkjøla og hadde ikke stemme.

Men denne karen skulle ha tipping, rikstoto OG avisa. Og kvitteringen ble borte på en eller annen måte(det var lørdag og det var masse folk i butikken), og siden kvitteringen til tippingen ble borte, og at han måtte betale den for seg selv mens han måtte ta avisa og rikstoto'en på en annen kasse, klikka det fullstendig for mannen.

Jeg var inkompetent, dum som et brød, idiot, helt latterlig dårlig, kunne ingen verdens ting OSV. Han skulle heller aldri handle der med(noe jeg ble glad for å høre der jeg sto å fikk huden full) fordi vi var elendig hele gjengen. Ser han fortsatt å får frysninger. Han kom igjen, men da var det andre som ekspederte han kan man si.

Hvorfor i all verden ble ikke denne personen bannlyst fra butikken? Folk som ikke klarer å oppføre seg får ikke komme tilbake på min arbeidsplass, takk og pris.

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor i all verden ble ikke denne personen bannlyst fra butikken? Folk som ikke klarer å oppføre seg får ikke komme tilbake på min arbeidsplass, takk og pris.

Det vet jeg faktisk ikke, tror ikke noen sa det til sjefen. Men jeg fikk i alle all en støkk i meg og hver gang jeg så han trakk jeg meg unna. Men jeg har sett i ettertid hvis jeg ser han på senteret når jeg er der at han blir litt vag i blikket når han ser meg. Men han skulle vært bannlyst ja!

Skrevet

Jeg har et par nye historier:

Det kom to kunder som slang varene sine på båndet i en stor haug. Ingen skillepinne eller noe annet indikerte at de skulle betale hver for seg. Etter at jeg har scannet alle varene sier hun ene: "Men jeg skal jo ikke betale for alt sammen"

Meg: Ok, det var ikke så lett å vite når alt lå samlet. Hvem skal betale hva?

Kunde: Det skal du drite i! Du kan ikke si slikt til kundene dine.

Meg: :klaske:

Hadde også en kunde i dag som spurte: "Hva er dette?" Jeg forklarer hva det er, og responsen jeg får er "Ja, jeg ser jo det."

Eh, hvorfor spør du da? :klo:

• Liker 13
Skrevet

Jeg har et par nye historier:

Det kom to kunder som slang varene sine på båndet i en stor haug. Ingen skillepinne eller noe annet indikerte at de skulle betale hver for seg. Etter at jeg har scannet alle varene sier hun ene: "Men jeg skal jo ikke betale for alt sammen"

Meg: Ok, det var ikke så lett å vite når alt lå samlet. Hvem skal betale hva?

Kunde: Det skal du drite i! Du kan ikke si slikt til kundene dine.

Meg: :klaske:

Sånne mennesker er de dagene jeg tenker "jeg burde skifte jobb." I feel ya!

Skrevet (endret)

I går hadde jeg en kunden gikk bort til noen andre og sa: "Det er en farlig verden vi lever i, så jeg håper dere har pistol på dere!"

Har også en historie fra ei venninne. Typen hennes jobber deltid på eldrehjem, og en gang slo den ene damen seg helt vrang. Hun fikk for seg at han var jøde, og hun skulle ikke behandles av en jævla jøde. For å understreke dette brukte hun natten på å male et gedigent hakekors på veggen sin!

*Måtte endre vegen til veggen, ettersom damen ikke hadde en vei.*

Endret av The Kitten
  • Liker 7
Gjest Silvermist
Skrevet

I går hadde jeg en kunden gikk bort til noen andre og sa: "Det er en farlig verden vi lever i, så jeg håper dere har pistol på dere!"

Har også en historie fra ei venninne. Typen hennes jobber deltid på eldrehjem, og en gang slo den ene damen seg helt vrang. Hun fikk for seg at han var jøde, og hun skulle ikke behandles av en jævla jøde. For å understreke dette brukte hun natten på å male et gedigent hakekors på vegen sin!

:sjokkert::hakeslepp: Regner med hun var langt inne i demensen!

Skrevet

:sjokkert::hakeslepp: Regner med hun var langt inne i demensen!

Det regner jeg nesten med. Snakker vi tidligere NS-medlem eller?

Skrevet

For å understreke dette brukte hun natten på å male et gedigent hakekors på veggen sin!

:fnise:

Ser for meg den gamle, skjøre dama som står og maler som en gal midt på natta

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...