Pasha Skrevet 13. februar 2009 #981 Del Skrevet 13. februar 2009 ..en kunde står og ser på diverse elektriske juicepressere i en kjøkkenbutikk, så spør hun den ansatte: Vet du hva disse koster på Lefdal? (nei, den ansatte viste jo natrulignok ikke det.. og hadde hun vist det så hadde hun vel neppe sagt det heller.. joa her koster den 500 kr, men går du på lefal koster den bare 400) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 13. februar 2009 #982 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg var superstressa og hadde gått tom for 50 lapper da en kar kom til kassen og skulle ha 83 kr igjen. Tiltross fra små spydige komentarer smilte jeg brett og ga han tilbake av de pengene jeg hadde nemmelig to 20 kr, fire 10 og 3 kr med kommentaren, jeg beklager så mye for at du må få tilbake så mye smått men det er jo like penger det her å. Å mannen klikka FULSTENDIG. "jeg nekter å ta imot det er, hva slags ansatt er du egentlig. Hvis ikke du kan gi meg tilbake i seddel og 20 kr så krever jeg å få en 100 lapp." ??? Det var jo en litt syk reaksjon. Jeg jobber selv i flere dagligvarebutikker, og de fleste er ofte tomme for 50-lapper (du får kun 50-lapper i kassa når noen faktisk betaler med 50-lapp). Så betaler ofte tilbake omså 98,- i bare mynt, noen ganger med bare tiere (hvis man er tom for 20-kroninger og venter på ny rull...). Heldigvis -ingen- som har reagert på det. Penger er jo penger uansett, det eneste kundene har krav på er å få vekslepengene tilbake, de kan ikke akkurat kreve nøyaktig hvilke sedler og mynter de skal få de i. Virker som om noen mennesker tror at det flyter over av all slags sedler og mynter i kassa... "HÆH?? Kan jeg ikke få ta ut 1000 nå? Hva faen??" Skjønner godt at du ble litt satt ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #983 Del Skrevet 13. februar 2009 Hjalp en kunde, en middelaldrende mann, og etter han hadde funnet produktet han lette etter utbrøt han: "Det var jenta si det!" hehe, nå kom jeg på en episode ala dette. Jeg har jobbet i skobutikk i mange år som ekstrahjelp under studier, og det er litt av hvert man får høre. Denne er vel og merke bare søt. Jeg hadde akkurat kommet fra lunsj og kom for å stille meg i kassen. Der stod det en annen ansatt og tok betaling av ei dame. En eldre mann står litt lengre bort, men ser ut som han trenger hjelp. Så jeg spør han om han er med hun damen, eller om jeg skal hjelpe han med noe. Hvorpå mannen svarer så kjekt: "Nei jeg er med deg jeg ,og *smiler lurt*". hehe..Dama kikka surt på det som tydeligvis var ektemannen, ser på meg og sier at han er med henne. Idet de går smiler mannen til meg og blunker. Tror han bare kjedet seg..ikke så mye å ta på vei for av damen..men men .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 13. februar 2009 #984 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er mulig jeg har sagt det tidligere i denne tråden, men når jeg får den "festlige" kommentaren om at varen er gratis, da sier jeg "Nei, det betyr at jeg kan ta den prisen jeg vil". Da blir de lange i maska skjønner du! haha, oooh, god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apotek Skrevet 13. februar 2009 #985 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg jobber på apotek og det er daglige gullkorn. En av favorittene mine er de som kommer innom og spør: "Hei, er det en resept her til meg?" "Ja, kanskje... Heter du noe?" Også de som skal ha noe for en eller annen tilstand. Så spør jeg litt da for å finne ut mere og om de har prøvd noe før. Joda, de har prøvd alt og tilogmed vært innlagt for sykdommen, men legene fant ikke ut noe. Men kanskje vi har noe på apoteket for det? Også alle de morsomme forklaringene når kunden har glemt navnet eller styrken. 500 gram Paracet Skitpiller (avføringsmiddel) Kompressor (kompresser) Bruseplaster (dusjplaster) Falske øyedråper (kunstig tårevæske) Også de som sammenligner priser. "Høh!! Denne får jeg for 1 krone i Thailand" "Det kan kanskje være fordi Thailand har en annen økonomi der arbeidere tjener mindre?" "Nei, det er fordi dere mesker dere på min sykdom!!" Ok... Eller de som kommer innom med astma selv, astmasyke barn og så stinker de røyk! Fader også, ta ansvar folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #986 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg var å handlet på Kiwi i kveld og foran meg i køen stod det en dame med smekkfull handlevogn - det var topp på den. Dama lempet på varer i et langt høyere tempo enn hun som satt i kassa klarte å ta unna, så det begynnte etterhvert å danne seg et skikkelig "fjell" av varer på båndet. Når båndet startet igjen ramlet noe av det som lå på toppen ned på gulvet, blant annet en kartong med juice som sprakk og det ble sevfølgelig nok så grisete. Da klikka kunden og skjelte ut hun som satt i kassa fordi hun tok varene som lå nederst først og dermed rev ned det som lå på toppen - hun måtte jo ta det som lå øverst først. Hun synes dessuten det var veldig dårlig service at de ikke hadde noen som kunne putte varene hennes i poser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 15. februar 2009 #987 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg jobbet på bokhandler, og en dag jeg stod der og ante fred og ingen fare kom en dame rasende inn i butikken. Hun hadde kjøpt en bok på lørdagen som denne dagen, på tirsdagen hadde blitt satt ned i pris, et spesialtilbud. Men siden hun hadde betalt full pris før den var på salg krevde hun pengene tilbake fordi dette var TYVERI! Skal man gå og kreve penger tilbake hver gang noe kommer på salg? Enden på visa ble jo at jeg måtte gi henne pengene tilbake fordi hun var så sint. En annen gang kom ei dame inn med noen bordkort som hun ville ha pengene tilbake for. Jeg så med en gang at dette var bordkort vi aldri hadde hatt hos oss, det var ikke samme merke som vi førte. Meg: Er du sikker på at du kjøpte de her? Hun: *småsint* Ja! De hang her! *peker der bordkortene var* Meg: Hmmm... det var merkelig. Jeg har ikke sett de her før. Har du kvittering? Hun: Nei, men jeg vil ikke ha de så jeg vil ha pengene tilbake! Meg: Jaha, jeg skal se hva jeg får til. Jeg scanner inn bordkortene og ser hva som skjer. Akkurat som jeg mistenkte fant ikke systemet bordkortene. Det gikk ikke an å scanne de engang, de hørte tydeligvis ikke til i butikken. Meg: Dataen vil ikke scanne de. Er du helt sikkert på at du har kjøpt de her? Hun: Ja! Kan jeg bare få pengene nå? Meg: *leker dum* Jeg kan ringe sjefen og høre om hun vet hvorfor jeg ikke får scannet varen? Hun: Nei glem det da, jeg kommer heller tilbake når noen vet hva de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 15. februar 2009 #988 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha, jeg kom på flere. Når jeg jobbet i platebutikk kom ei dame inn. Damen: Jeg vil ha den sangen de spilte på MTV klokka halv sju i går! Meg: uhm... hvilken sang? Damen: Jeg vet ikke hva den heter, jeg hadde håpt du visste det? Meg: Jeg så ikke på MTV klokka halv sju i går.... Damen: Men du jobber jo i platebutikk? Samme platebutikk, jeg og en annen står i kassa sammen når en kunde skal ha en CD men har glemt navnet på artisten. Kunde: Dere vet, hun der fine med det brune håret som synger ganske bra. Kollegaen min: Hmm.... brunt hår.... Shania Twain? Kunde: JA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 15. februar 2009 #989 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er en setning jeg har kommet til å hate, og den hater jeg så det gror i sjela. "Kan jeg få snakke med en mann?" Jeg har jobbet tre stedet i mitt korte liv, to byggvarebutikker og nå på it-avdelingen til et ganske stort selskap, og siden jeg er liten, har fregner og pupper så kan jeg jo UMULIG VITE HVA JEG SNAKKER OM! Som om en eller annen mann har kommet og røsket meg ut av min trygge tilværelse (på løpestreng mellom komfyren og vaskemaskinen antar jeg) og slengt meg ut i jobb uten noe form for viten, kunnskap eller opplæring. Humph. Hehe, den setninga får jeg nesten daglig i min jobb! Jobber med salg av våpen og børsemakerarbeid. Er lita og nett, og til alt overmål blond. At jeg har lang erfaring med våpen er det INGEN som vil tro noe som helst på Bruker å svare sukkersøtt, joda, men de mannfolka som er her kan ikke hjelpe deg et dugg fordi de jobber i en annen avdeling og har ikke peiling på våpen. Så du må nok klare deg med meg om du vil ha hjelp til noe annet enn fiskeutstyr Heldigvis har de fleste vett til å beklage seg ,etter at de har fått hjelp,for at de dømte meg så raskt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anna_* Skrevet 15. februar 2009 #990 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg jobbet på kiwi før, og opplevde stadig posetrøbbel: en gang kom en mann og betalte for 3 - 4 varer. jeg spør: vil du ha pose på de? han nærmest brøler: det er da klart jeg skal ha pose!!!! skal jeg bere med meg dette i hendene hele veien hjem???? Jeg gir han en pose, og ignorerer oppførselen.. senere kommer en annen mann, med 4- 5 varer. jeg spør som alltid: vil du ha pose? han: pose!!!!! på dette her. herregud, det trenger jeg ikke, det er da måte på hva dere prøver å prakke på folk!!!!!! okey. jeg ignorerer.. så kommer en dame, fast kunde men jeg er ny. jeg spør om hun vil ha pose,hun svarer ikke men jeg gir henne 3-4 siden hun har et helt lass med varer. Hun: du!!! de her skal jeg ikke ha!!! jeg har med meg egne!!! tok du betalt for dem?? du får værsågod å slå dem tilbake.. akk ja.. ikke rart jeg våknet to netter og brølte til samboeren min: vil du ha pose?? takk gud for at den tid er forbi..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 15. februar 2009 #991 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg jobbet på kiwi før, og opplevde stadig posetrøbbel: en gang kom en mann og betalte for 3 - 4 varer. jeg spør: vil du ha pose på de? han nærmest brøler: det er da klart jeg skal ha pose!!!! skal jeg bere med meg dette i hendene hele veien hjem???? Jeg gir han en pose, og ignorerer oppførselen.. senere kommer en annen mann, med 4- 5 varer. jeg spør som alltid: vil du ha pose? han: pose!!!!! på dette her. herregud, det trenger jeg ikke, det er da måte på hva dere prøver å prakke på folk!!!!!! okey. jeg ignorerer.. så kommer en dame, fast kunde men jeg er ny. jeg spør om hun vil ha pose,hun svarer ikke men jeg gir henne 3-4 siden hun har et helt lass med varer. Hun: du!!! de her skal jeg ikke ha!!! jeg har med meg egne!!! tok du betalt for dem?? du får værsågod å slå dem tilbake.. akk ja.. ikke rart jeg våknet to netter og brølte til samboeren min: vil du ha pose?? takk gud for at den tid er forbi..hehe.. Hahaha, ja jeg veet! Så er det de som kjøper en sjokolade, og du lar vær å spørre om pose, for du tenker at de kan bære sjokoladen uten pose. Så betaler de, og akkurat i det de får pengene tilbake sier de "jah, så må jeg få pose da!". ARGH! Og de som har tre varer, og nekter å svare når du spør om du vil ha pose (virker som om mange nekter å høre det spørsmålet). Så lar du vær å slå inn pose da etter tre posespørsmål, men gir de pose likevel, sånn for sikkerhets skyld (gratis pise altså). Og så kommer det "du, kan jeg få fire poser til???". Gnfrrr!!! Hvis du trenger fem poser til tre varer så kan du pokker være høflig nok til å BE om det før du betaler og ikke kreve gratis poser! Jeg hater, hater, HATER poser! Og jeg hater kommentarer som "ja, hva tror du, skal jeg liksom ta alle varene i lomma? SELVFØLGELIG SKAL JEG HA POSE!!!". Nei, det er ikke selvfølgelig, for i dag er det velsignet mange mennesker som tenker miljø og tar med seg andre poser. Dette sier jeg da ikke, jeg bare smiler og ler et høflig "hehe, nei, man kan jo aldri vite". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 15. februar 2009 #992 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, så er det de da, som vil ha pose, men som ikke vil betale for dem. Siden jeg er vikar i flere butikker vet jeg jo aldri hvem som har "rett" på gratis poser. Så jeg spør om de vil ha pose, de sier ja, jeg slår inn pose, de betaler, får kvittering og ser på den. "Døøh, tok du betaling for den ene posen?? Jeg jobber på dette senteret assa, så derfor vet jeg at vi får gratis poser! Ser du ikke at det står jysk på genseren min??" Eller de som kjøper blomster. Eller kake. "Selvfølgelig skal jeg ha pose, men jeg skal IKKE betale for den, det er da en selvfølge at vi får gratis pose når vi kjøper blomster/kake!" (Hvorfor er det mer selvfølgelig enn når du kjøper brød?) Disse 70 ørene er altså et ømt tema hos mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hamar Skrevet 15. februar 2009 #993 Del Skrevet 15. februar 2009 (Jobber på 1880 nummeropplysningen) Kunde: Du, hvilken dessert passer best til boknafisk? skyld på reklamen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ejala Skrevet 15. februar 2009 #994 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Dei fleste hos oss kjøper kondom utan å seie noko som helst, men så har du dei som spøkar med det i håp om å få ho i kassa til å raudne: Kunde: "Har du prøvd desse her?" (peike på kondompakkane som heng i kassa) Eg: "Nei, eg manglar nokon å prøve på/med" Kunde: "Hm, eg som tenkte eg skulle prøve å få deg flau, men det gjekk altså ikkje. Er (namn på ein kollega av meg) på jobb i dag?" Kunde: "Du, kva for ein av desse som er best, veit du det?" (peike på kondompakkane) Eg: "Nei, eg har ikkje prøvd alle enno, så det veit eg ikkje" (Eg og kunden småpratar vidare.) Eg: "Men eg kan seie ifrå når eg har prøvd og veit kva sort som er best?" Kunde: "Ja, gjer det, du" Det høyrer forresten med til historiene at begge kundane slike det går an å fleipe med, eg hadde aldri svart slik til tilfeldige kundar. Endret 15. februar 2009 av Ejala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2009 #995 Del Skrevet 15. februar 2009 akk ja.. ikke rart jeg våknet to netter og brølte til samboeren min: vil du ha pose?? Hahahaaaaaaah! Jeg dør av latter!!! Kjenner igjen alle disse kundetypene veldig godt. Jeg opplevde også et par ganger da jeg spurte om de ville ha pose at folk svarte noe sånt som "ja, men jeg vil ikke betale! Det er jo logoen deres på posen! Jeg skal ikke betale for å reklamere for butikken deres, det er dere som burde betale meg!!!" Hvorpå jeg som regel vrengte posene og sa smørblidt "Det blir 70 øre takk"... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #996 Del Skrevet 17. februar 2009 Det spørsmålet jeg hater mest her i verden er: Har de det på Clas Ohlson? Ettersom jeg faktisk ikke jobber på Clas Ohlson, men på Jernia, så har jeg ikke 100% oversikt over vareutvalget deres. Det er det mange kunder som har veldig vanskelig for å forstå. Ellers er jeg drittlei av folk som skjeller meg ut når jeg spør om de skal ha pose. Lar jeg vær å spørre får jeg jo huden full av kjeft for at jeg ikke spør. For eksempel når noen kjøper en liten skruepakke og allerede har en pose fra nabobutikken som er ganske så tom og jeg tenker at de sikkert putter skruene i posen de allerede har. Neida, da kan du banne på at de skal ha pose. Motsatt problemstilling er de som kjøper flere forskjellige småting og jeg putter varene i pose uten å spørre, for å være hyggelig. De har selvsagt et arsenal av brukte Rimi-poser i lomma... Kunder som klikker på meg fordi jeg ikke har nok kontanter i kassa til at de kan ta ut penger er også "morro". Jeg beklager, men når 90% av kundene betaler med kort så blir det så minimalt med cash at jeg må ha det til veksel. En annen ting jeg blir oppgitt over er folks generelle uhøflighet eller mangel på folkeskikk. Når jeg sier hei til de når de kommer inn i butikken burde det være en smal sak å si hei tilbake, men neida, de fleste bare ser dumt på meg og durer videre. Når de er i andre enden av butikken stiller de seg opp og skriker etter hjelp. Hvorfor ikke bare spørre meg med en gang? Det er også irriterende med folk som skravler i mobiltelefon mens de blir ekspedert. En ting er hvis de bare skal betale i kassa (selv om det også er irriternde), det verste er de som får hjelp/veiledning ute i butikken og forventer at jeg står og venter mens de planlegger turen til fjells neste helg eller avklarer hva de skal spise til middag den neste uka. Hva er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. februar 2009 #997 Del Skrevet 17. februar 2009 Det spørsmålet jeg hater mest her i verden er: Har de det på Clas Ohlson? Ettersom jeg faktisk ikke jobber på Clas Ohlson, men på Jernia, så har jeg ikke 100% oversikt over vareutvalget deres. Det er det mange kunder som har veldig vanskelig for å forstå. Ellers er jeg drittlei av folk som skjeller meg ut når jeg spør om de skal ha pose. Lar jeg vær å spørre får jeg jo huden full av kjeft for at jeg ikke spør. For eksempel når noen kjøper en liten skruepakke og allerede har en pose fra nabobutikken som er ganske så tom og jeg tenker at de sikkert putter skruene i posen de allerede har. Neida, da kan du banne på at de skal ha pose. Motsatt problemstilling er de som kjøper flere forskjellige småting og jeg putter varene i pose uten å spørre, for å være hyggelig. De har selvsagt et arsenal av brukte Rimi-poser i lomma... Kunder som klikker på meg fordi jeg ikke har nok kontanter i kassa til at de kan ta ut penger er også "morro". Jeg beklager, men når 90% av kundene betaler med kort så blir det så minimalt med cash at jeg må ha det til veksel. En annen ting jeg blir oppgitt over er folks generelle uhøflighet eller mangel på folkeskikk. Når jeg sier hei til de når de kommer inn i butikken burde det være en smal sak å si hei tilbake, men neida, de fleste bare ser dumt på meg og durer videre. Når de er i andre enden av butikken stiller de seg opp og skriker etter hjelp. Hvorfor ikke bare spørre meg med en gang? Det er også irriterende med folk som skravler i mobiltelefon mens de blir ekspedert. En ting er hvis de bare skal betale i kassa (selv om det også er irriternde), det verste er de som får hjelp/veiledning ute i butikken og forventer at jeg står og venter mens de planlegger turen til fjells neste helg eller avklarer hva de skal spise til middag den neste uka. Hva er greia? Du glemte de som tror du er tankeleser nok til å se hva de ønsker når de snakker i mobiltelefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyrica Skrevet 18. februar 2009 #998 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg jobber også i butikk, det er min egen og kommer ofte lenge før åpningstid. Det er helt mørkt i lokalet, døren er lukket men ulåst. Jeg sitter på kontoret og jobber. Stadig vekk kommer det kunder innom, som går og ser i hyllene i mørket. Jeg jager aldri noen, men de kunne godt ha sagt "å er dere ikke åpnet enda" og så hadde jeg sagt "nei, men det er bare å kikke". En gang sa jeg "skal jeg slå på lyset til deg?" og kunden svarte" veldig gjerne". En jeg traff i helgen jobber på kappahl på et senter og de har gitteret litt åpent for at de ansatte skal få krype inn. De begynte på jobb kl 08. Da kom det ofte kunder innom som krøp under gitteret for å handle Enkelte har forferdelig lite å gjøre når de nesten bryter seg inn grytidlig på morgenen for å KIKKE på varene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #999 Del Skrevet 18. februar 2009 For noen år siden var butikken jeg jobber i stengt i nesten en måned fordi vi skulle pusse opp og bygge om hele butikken. Butikken ligger på et senter, og vanligvis blir det satt opp en midlertidig vegg foran butikken for å skjerme av byggeplassen når butikker pusses opp, men på grunn av beliggenheten til butikken i forhold til fasaden på nabobutikken gikk ikke dette, så vi hadde gitteret halvveis nede og fasaden var dekket med en presenning og et digert banner med teksten "XXXX pusser opp! Velkommen tilbake XX.XX. kl 12:00 Mange gode åpningstilbud!". I tillegg hadde vi hengt opp to store plakater på 70 x 100 cm med kontaktinformasjon til nabobutikkene i kjeden. Til tross for alle disse tingene som i mine øyne sendte ganske klare signaler om at butikken faktisk var STENGT var det kunder som forvirret seg inn i butikken. Hvordan de klarte å ignorere alt dette og synes det var helt normalt å gå å kikke blant ansatte i arbeidsklær, elektrikere i lift, malingsspann, verktøy og masse annet "byggeskrot" og i tillegg ble SURE fordi vi ba dem gå lurer jeg fortsatt på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 18. februar 2009 #1000 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) For noen år siden var butikken jeg jobber i stengt i nesten en måned fordi vi skulle pusse opp og bygge om hele butikken. Butikken ligger på et senter, og vanligvis blir det satt opp en midlertidig vegg foran butikken for å skjerme av byggeplassen når butikker pusses opp, men på grunn av beliggenheten til butikken i forhold til fasaden på nabobutikken gikk ikke dette, så vi hadde gitteret halvveis nede og fasaden var dekket med en presenning og et digert banner med teksten "XXXX pusser opp! Velkommen tilbake XX.XX. kl 12:00 Mange gode åpningstilbud!". I tillegg hadde vi hengt opp to store plakater på 70 x 100 cm med kontaktinformasjon til nabobutikkene i kjeden. Til tross for alle disse tingene som i mine øyne sendte ganske klare signaler om at butikken faktisk var STENGT var det kunder som forvirret seg inn i butikken. Hvordan de klarte å ignorere alt dette og synes det var helt normalt å gå å kikke blant ansatte i arbeidsklær, elektrikere i lift, malingsspann, verktøy og masse annet "byggeskrot" og i tillegg ble SURE fordi vi ba dem gå lurer jeg fortsatt på.... Det overrasker meg faktisk ikke. I den butikken jeg jobbet så hendte det at en (av de tolv) kassene bare tok kontanter og at man ikke kunne betale med kort. Da satte vi opp en svær plakat over kassa, en på kassa og en over betalingsterminalen om at vi kun tok kontant i denne kassa. Allikevel klarte folk å bli kjempeoverrasket da jeg fortalte at vi ikke tok kort (selvfølgelig etter at jeg hadde slått inn alle varene). Etter en del sånne så begynte jeg å si det til alle som stilte seg i kø, men da ble folk selvfølgelig sure for at jeg ikke trodde de så de svære plakatene... Endret 18. februar 2009 av Caya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå