Superlammet Skrevet 9. august 2006 #421 Del Skrevet 9. august 2006 Skjegg er leg.! kom faktisk inn på Elm street i Oslo med den da jeg var 17.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. august 2006 #422 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg må fremdeles vise leg på polet hvis jeg skal ha sprit.... ← Jeg har vist leg på polet to ganger i mitt liv jeg og folk tror alltid at jeg er yngre enn jeg er ellers Endret 9. august 2006 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #423 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har vist leg på polet to ganger i mitt liv jeg og folk tror alltid at jeg er yngre enn jeg er ← Unnskyld meg men burde ikke du egentlig være kjip og poengere at vi må holde oss til temaet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. august 2006 #424 Del Skrevet 9. august 2006 OKda, *skjerpe meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #425 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 9. august 2006 #426 Del Skrevet 9. august 2006 Småunger som skal ha røyk med fake leg. ja.. Jeg var nok noe strengere i min tid. Jeg valgte å inndra leg. som ikke tilhørte vedkommende selv, eller som var tydelig forfalsket. Disse sendte jeg videre til Politiet. Gud bedres hvor mange som ble hvite i trynet da jeg spurte om navn og nummer.. ^^ ← Slik begynte dagen min i dag også... Riktignok selger ikke jeg røyk, men jeg krever legitimasjon av alle ved uttak av penger. Og det gjelder både unge og gamle. I dag hadde vi en dame innom som hadde et gammelt førerkort, og da mener jeg den typen som ser ut som en liten grønn bok. Det er altfor gammelt, og bildet lignet ikke. Og hva får jeg til svar, joda at kunden skal bytte bank, jeg er vrang, hun skal ringe et annet lokale og få dem til å utføre uttaket over telefon... For det gjør jo en bank... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #427 Del Skrevet 9. august 2006 Husker jeg var litt for streng en gang. En kunde kom til meg og skulle ha 20 Lucky. Han så rimlig ung ut, så jeg spurte om leg. "Du tuller nå?" "Nei." svarer jeg "Det er greit det, du skal få se leg du gutten min!" sa han og dro frem bankkortet. Mannen var 31 år. ← Det har jeg også gjort! Men damen i mitt tilfelle var 28, og hun ble skikkelig sur. Fryktelig pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #428 Del Skrevet 9. august 2006 Det har jeg også gjort! Men damen i mitt tilfelle var 28, og hun ble skikkelig sur. Fryktelig pinlig. ← Dette har skjedd meg også- som kunde. Ble mektig forbannet da gamla i kassa trodde jeg brukte en annens førerkort som identitet. Da var jeg 27 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 9. august 2006 #429 Del Skrevet 9. august 2006 Det har jeg også gjort! Men damen i mitt tilfelle var 28, og hun ble skikkelig sur. Fryktelig pinlig. ← Hø, makan. Da jeg ble utsatt for det samme som 29-åring, bedt om leg på utested med 18 (eller kan det ha vært 20?) års aldersgrense, tok jeg det virkelig som et kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 9. august 2006 #430 Del Skrevet 9. august 2006 Hø, makan. Da jeg ble utsatt for det samme som 29-åring, bedt om leg på utested med 18 (eller kan det ha vært 20?) års aldersgrense, tok jeg det virkelig som et kompliment! ← Jepp Som ei jente på 27 kan jeg bare si at jeg holdt på å omfavne ham som spurte meg om leg for et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #431 Del Skrevet 9. august 2006 Jobber i apotek og der har vi jo en del klassikere når det gjelder vanskelige legemiddelnavn. F.eks. Paraseft (Paracet) og Fenazon-Kokain (Fenazon-Koffein) En annen ting er de litt eldre damene som ofte skal ha kompressorer (kompresser). Og så var det hun som skulle ha Svanens VANILJEkrem uten parfyme! (Svanens vitaminkrem). Da holdt det hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. august 2006 #432 Del Skrevet 9. august 2006 Jobber i apotek og der har vi jo en del klassikere når det gjelder vanskelige legemiddelnavn. F.eks. Paraseft (Paracet) og Fenazon-Kokain (Fenazon-Koffein) En annen ting er de litt eldre damene som ofte skal ha kompressorer (kompresser). Og så var det hun som skulle ha Svanens VANILJEkrem uten parfyme! (Svanens vitaminkrem). Da holdt det hardt! ← Og kunden som bad om en eske "Hvil i Fred." Altså "Sov i Ro..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 9. august 2006 #433 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariQua Skrevet 9. august 2006 #434 Del Skrevet 9. august 2006 Og kunden som bad om en eske "Hvil i Fred." Altså "Sov i Ro..." ← 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 9. august 2006 #435 Del Skrevet 9. august 2006 Her om dagen var det kunden som så gjerne, gjerne skulle ha tak i uniformen min. Hun syns den var så fin at den ville hun kjøpe, og ikke godtok hun svaret om at det var en uniform og ikke til salgs. (Kan jo nevne at uniformen er grusomt stygg i tillegg; knæsj-oransje t-skjorter og grønne, store bukser uten passform). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #436 Del Skrevet 9. august 2006 Her om dagen var det kunden som så gjerne, gjerne skulle ha tak i uniformen min. Hun syns den var så fin at den ville hun kjøpe, og ikke godtok hun svaret om at det var en uniform og ikke til salgs. (Kan jo nevne at uniformen er grusomt stygg i tillegg; knæsj-oransje t-skjorter og grønne, store bukser uten passform). ← Du skulle solgt den for en blodpris Men da hadde du kanskje mistet jobben din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #437 Del Skrevet 9. august 2006 Vet ikke om dette bare er en rar ting en kunde sa eller bare vikrelig virkelig sært hehe... Står hvertfall i butikken og kikker rundt meg når det kommer en mann inn, tydleig en motorsykkel fyr og kikker litt rundt i butikken min før han kommer bort til kasa og enkelt og greit spør om jeg kan noe om spill.. Vel, med tanke på at det er sånn ca 1-2000 forskjellige spill i butikken så sier jeg enkelt som det er at hva slalgs spill da.. Greit, moto gp 4 var da dette spillet og han lurte på om jeg hadde spilt det, noe ejg da ikke hadde gjort så jeg sa nei.. Også begynte han og lure på om han kunne stille om på knappene til kontrollen sin for han ville ikke ha gass/brems på x/y knappene, han ville ha de på den høyre spaken.. Jeg sier som jeg mener at jeg ve tikke, har ikke spilt dette spillet, og kunden setter i gang og klager over dette og at dette forferdelige dumme spillet ikke ville det, de forrige spillene fra moto gp kunne man det jo, men ikke på dette.. Og han sette i gang og klager og uffer seg over det som om det var min feil.. Nevner stadig støtt at han aldri mer skal kjøpe dette spillet og at det var skikkelig kjipt av de som lager den serien og ødelegge et spill på denne måten.. Merkelig nok tuslet han av gårde etter og ha klaget/kjeftet litt på meg for og så si takk for hjelpa og tusler avgårde.. Hmm, rare folk her i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 9. august 2006 #438 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) .... Og han sette i gang og klager og uffer seg over det som om det var min feil.. Nevner stadig støtt at han aldri mer skal kjøpe dette spillet og at det var skikkelig kjipt av de som lager den serien og ødelegge et spill på denne måten.. ... ← Kunne du ikke bare hacket deg inn på spillet og skrevet om koden på det da? Skjønner godt at han var oppgitt, jeg! Endret 9. august 2006 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 10. august 2006 #439 Del Skrevet 10. august 2006 Her var det masse gøy Kom til å tenke på noen episoder fra min spede ungdom, da jeg jobbet på en campingplass. Det virket som om folk trodde at vi som jobbet der var synske, eller noe slikt...... Eksempel på vanlige spørsmål på telefonen: * "Hvordan er været 2.helgen i juli?" (Spørsmålet kom fra april og utover...) * "Hvordan er kjøreforholdene på vidda?" (Vidda som ligger 7 mil unna og omtrent 800m høyere........) * "Hvor mye koster båten fra Danmark?" (Båt??? Det går ikke engang robåter opp Hallingdalselva........" Kunne sikkert fortsatt en stund, men tror endel av artighetene blir litt for interne......dvs. du måtte ha vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #440 Del Skrevet 10. august 2006 Her om dagen var det kunden som så gjerne, gjerne skulle ha tak i uniformen min. Hun syns den var så fin at den ville hun kjøpe, og ikke godtok hun svaret om at det var en uniform og ikke til salgs. (Kan jo nevne at uniformen er grusomt stygg i tillegg; knæsj-oransje t-skjorter og grønne, store bukser uten passform). ← Herrefred, er det bare folk fra EG som drar til dyreparken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå